سریال

آیا فصل دوم سریال خون سرد ساخته می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان پخش ساخت سریال نمایش خانگی خون سرد فصل دوم به کارگردانی امیرحسین ترابی از فیلمنت مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

موضوع فصل دوم سریال خون سرد چیست؟

در سکانس پایانی فصل اول خون سرد مشاهده کردیم سارا بهرامی در نقش رعنا به عنوان جایگزین امیر آقایی  در نقش کسری کیا وارد صحنه می شود.

و این احتمال می رود که در فصل دوم سریال خون سرد سارا بهرامی ادامه راه امیرآقایی باشد و به قتل و خونریزی بپردازد.

کارگردان سریال نمایش خانگی خون‌سرد گفت: خیلی دوست داریم که فصل دوم سریال خون‌سرد را بسازیم و فکرهایی نیز در این خصوص داشته‌ایم.

نظر کارگردان سریال درباره احتمال ساخت فصل دوم

امیرحسین ترابی کارگردان سریال نمایش خانگی خون‌سرد درباره احتمال ساخت فصل دوم این سریال اظهار کرد: ما خیلی دوست داریم که فصل دوم سریال خون‌سرد را بسازیم و فکرهایی نیز در این خصوص داشته‌ایم اما باید ببینیم که مخاطبان هم تمایل به ساخت سری دوم این سریال را دارند یا نه.

وی با بیان اینکه باید واکنش‌هایی که تا کنون دریافت کرده‌ایم را مورد بررسی قرار دهیم، افزود: در حال حاضر فقط یک روز از پخش آخرین قسمت این سریال گذشته و باید منتظر بمانیم و ببینیم که شرایط به چه سمت و سویی پیش خواهد رفت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایسکانیوز، خون‌سرد یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر جنایی به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار محصول شبکهٔ اینترنتی فیلم‌نت است که پخش خود را در ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ آغاز کرد و قسمت آخر سریال خون سرد در روز جمعه ۲۵ آذرماه به پایان رسید.

بازیگران این مجموعه شهرام حقیقت‌دوست، لیندا کیانی، امیر آقایی، سارا بهرامی، حسین سحرخیز، سارا رسول‌زاده و جلال فاطمی هستند.

دانلود قسمت های کل فصل اول سریال خون سرد

قسمت 18 خون سرد

دانلود قسمت 17 خون سرد

قسمت 16 خون سرد

دانلود قسمت 15 خون سرد

قسمت 14 خون سرد

دانلود قسمت 13 خون سرد

قسمت 12 خون سرد

دانلود قسمت 11 خون سرد

قسمت 10 خون سرد

دانلود قسمت 9 خون سرد

قسمت 8 خون سرد

دانلود قسمت 7 خون سرد

قسمت 6 خون سرد

دانلود قسمت 5 خون سرد

قسمت 4 خون سرد

دانلود قسمت 3 خون سرد

قسمت 2 خون سرد

دانلود قسمت 1 خون سرد

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=11503

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫13 دیدگاه ها

  1. سریال خونسرد خیلی جذاب، مخاطب پسند و دارای مفهوم و سروته بود، اصلا خسته کننده نبود، آب بستن در کار نبود، جای پرداختن بیشتر هم داشت، معمولا ما آدمها، از قاتل ها و جانی ها متنفریم و می‌ترسیم، و دوست داریم گیر قانون بیفتند اما وقتی کسری لو رفت و گیر پلیس افتاد خیلی ناراحت شدیم چون او قاتل حیوونها عوضی بود که مرگشون خیلی بهتر از زندگی و شرارتشونه، ما منتظر سری دوم این سریال هستیم و خود آقای امیر آقایی هم ایفای نقش کنند.لایک دارید. از زحماتتان سپاسگذاریم

    1. خیلی سریال عالی ای بود
      فکر میکنم تنها سریالی بود که وقتی قاتل یا همون شخصیت منفی فیلم توسط پلیس دستگیر شد همه ناراحت شدن و دوست نداشتن هیچ جوره گیر پلیس بیفته چون آدم بدی نبود فقط آدم های بد رو میکشت
      امیدوارم فصل دوم هرچه زودتر ساخته بشه و مثل فصل اول عالی باشه ولی هزار حیف که امیر آقایی دیگه نیست و توی فصل اول داستانش بسته شد😭😭😭😭😭😭
      در ضمن بازی شهرام حقیقت‌دوست و سارا رسول زاده هم خیلی عالی بود😍

  2. واقعا قشنگ بود ۔ازبس سریال ها و فیلم های ایرانی بی معنی تموم میشه اصلا نمیبینم ولی اینو دیدم واقعا عالی بود کلافیلم های امیر اقایی خیلی خوبن سریال نوار زرد فصل یک ک امیر اقایی داخلشه عالی پیشنهاد میکنم۔امیدوارم فصل دوم رو بسازن و امیراقایی و همین بازیگرا هم باشن

    10
  3. خیلی سریال قشنگی بود امیدوارم فصل دوم رو بسازید و امیدوارم فصل دوم از اینم قشنگتر بشه

    10
    1. چون نتونستم کامنت بزارم برای شما کامنتو مینویسم پوزش🙏تنها سریالی بود ک عاشقش شدم دنبالش بودم

  4. واقعا سریال خوب و هیجان انگیزی بود.خیلی سال بود سریال معمایی با این شکل ندیده بودیم.انشالله فصل دوم با تغییراتی جزیی ساخته بشه.

    13
  5. موضوع روايت فيلم جالب منتهي بازيگران خيلي ضعيف ظاهر شدن بعضي ها كه در حد بازيگر هم ظاهر نشدن از جمله تمام بازيگران در نقش پليس در اين فيلم بي نهايت ضعيف بودند در انتخاب نقش ها جز نقش خانم ها كه همه بي نظير بودند اقايون ضعيف بودند
    بعضي جاها مجبور بوديم فيلم ببريم جلو بي نمك بودن كاراگاه ها و مسؤلين اداره پليس فاجعه بود

    5
    10
دکمه بازگشت به بالا