ورزشی

ساعت بازی برگشت رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی

در این پست از سایت باغستان نیوز درباره ساعت بازی برگشت رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مطلبی را برای شما آورده ایم.

زمان دقیق و ساعت بازی برگشت رئال مادرید و بایرن مونیخ

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران امشب چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳  در در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در استادیوم سانتیاگوبرنابئوی مادرید به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید:

دو غول بزرگ اروپا در حالی به مصاف هم می‌روند که بازی رفت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و حالا هردو تیم برای صعود باید تمام توان شان را به کار بگیرند.

دو تیم شرایط متفاوتی در لیگ‌های داخلی خودشان دارند. رئال مادرید قهرمان اسپانیا شده و بایرن مونیخ بعد از لورکوزن فعلا در جایگاه دومی جدول قرار دارد.

به نظر می‌رسد یک بار دیگر باید منتظر یک فصل بدون جام برای باواریایی‌ها باشیم اتفاقی که بعد از سال ۲۰۱۲ هیچ گاه رخ نداده بود.

شکست اول هفته مقابل اشتوتگارت و نمایش پرانتقاد تیم توخل در بازی رفت مقابل رئال مادرید شانس چندانی را برای بایرنی‌ها باقی نمی‌گذارد.

در سوی مقابل، اما رئال مادریدی قرار دارد که حالا با تاج قهرمانی لالیگا پا به این مسابقه می‌گذارد. جدا از این باید در نظر داشت که لباس مادریدی‌ها در اروپا از جنس قهرمانی است و این تیم همیشه در چمپیونزلیگ جزو شانس‌های اول قهرمانی بوده است.

این دو تیم تا به حال در ۲۷ مسابقه به مصاف هم رفته اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۴ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب اینکه در طول این ۲۷ مسابقه هر دو تیم ۴۴ گل به ثمر رسانده اند.

داور سرشناس لهستانی به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)؛ قضاوت این مسابقه به شیمون مارچینیاک از لهستان سپرده شد. دو هموطن مارچینیاک یعینی توماش لیستکیویش و آدام کوپسیک هم او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد. توماش کِویاتکوفسکی از لهستان هم به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این بازی انتخاب شده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=63907

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا