اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا چهارشنبه 30 آذر شب یلدا تعطیل است؟ شایعه تعطیلی شب چله

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا چهارشنبه 30 آذر شب یلدا تعطیل است؟ شایعه تعطیلی شب چله صحت ندارد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مدارس و دانشگاه های استان تهران فردا چهارشنبه 30 آذر غیر حضوری شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از فعالیت غیر حضوری مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس در کلیه مقاطع برای فردا چهارشنبه 30 آذر 1401 خبر داد.

https://baghestannews.ir/news/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-30-%D8%A2%D8%B0%D8%B1-1401-%D8%AA%D8%B9%D8%B7%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

عابد ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: با توجه به تشدید آلودگی و استمرار پایداری هوا در تهران کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز سه شنبه تشکیل جلسه داد که مقرر شد فردا چهارشنبه سی‌ام آذر ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیر حضوری فعالیت کنند و دانشگاه‌ها نیز در تمامی استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس کلاس‌هایشان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کودکستانها نیز به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا تعطیل هستند، افزود: فروش طرح ترافیک به صورت روزانه برای فردا چهارشنبه از سوی شهرداری تهران متوقف و فروش آن ممنوع است. فعالیت کارخانجات تولید بتن، آسفالت و شن و ماسه برای فردا ممنوع است.

وی تاکید کرد: شهروندان از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم از ماسک مناسب N95 استفاده کنند. همچنین روسای ادارات با مرخصی مادران دارای فرزند دانش آموز موافقت کنند.

ادارات چهارشنبه شب یلدا تعطیل است؟

بعضی از مردم معتقدند که احتمال دارد هیئت دولت بخواهد روز چهارشنبه 30 آذر 1401 را به مناسبت شب چله تعطیل کند که تا بدین لحظه تنظیم خبر هیچ کدام از مقامات دولتی مساله تعطیلی شب‌یلدا را مطرح نکرده‌اند.

بر این اساس باید گفت که شب‌یلدا تعطیل نیست و اعلام این خبر تنها یک شایعه می باشد که در برخی از رسانه‌ها مطرح شده است.

آیا تعطیلی شب یلدا 30 آذر 1401 واقعیت دارد؟

خبر تعطیلی شب‌یلدا امسال دروغی بیش نیست و این اخبار جعلی و فیک و کذب ساخته و پرداخته عده‌ای معلوم الحال برای عضوگیری ممبر برای کانال ها و بیشتر دیده شدن بعضی از صاحبان سایت ها می باشد.

اما فردای یلدا یعنی اول و دوم دی ماه تعطیل است. چون با روز پنج شنبه و جمعه همراه شده و بسیاری از ادارات دولتی و خصوصی در این دو روز تعطیل هستند.

بر این اساس می‌توان گفت شب‌یلداتعطیل نیست اما بسیاری از ادارات و سازمان‌ها فردا و پس‌فردای آن تعطیل است.

30 آذر ماه  سال 1401 یعنی چهارشنبه هفته آینده شب یلدا یا همان شب چله است. با توجه به اینکه شب یلدا روز چهارشنبه است، برای بسیاری این سوال مطرح است که آیا روز چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل است یا نه؟

مطالب مفید شب‌یلدا برای شما

یارانه شب یلدا چقدره و کی واریز می شود؟ + مبلغ دقیق و زمان واریزی

قیمت میوه شب یلدا اعلام شد

ایده و تم و ژست عکس برای شب یلدا ۱۴۰۱ + آتلیه عکاسی شب چله

انشا درباره یلدا موضوع جدید سال ۱۴۰۱ در مورد دانش آموزان مدرسه

نقاشی شب یلدا ساده فانتری حرفه ای برای کلاس های اول تا ششم ابتدایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 دیدگاه ها

  1. آموزش پرورش دوست داره ما رو سکته بده 😐خب لامصب چرا میگی تا سه شنبه بگو تا چهارشنبه دیگه . بعدشم چهارشنبه شب یلدا هست جدا از آلودگی بذارید کنار خانوادمون باشیم چیه تا از ۷و نیم صبح تا ساعت ۳ تو مدرسه ایم😒

    13
    2
  2. دوستان احتمال تعطیل چهارشنبه هست
    ولی هنوز تصمیم گیری نکردند جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوا فردا برگزار میشه

    19
    4
  3. تروخدا چهارشنبه را تعطیل دیگه تا سه‌شنبه تعطیل کردید
    چهارشنبه را هم تعطیل کنید بره

    26
    1
دکمه بازگشت به بالا