ورزشی

نام لباسی که امیر قطر بر تن لیونل مسی کرد چه بود؟ بیشت چیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نام لباسی که امیر قطر بر تن لیونل مسی کرد چه بود؟ بیشت چیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

جزئیات پوشیدن ردای مشکی قطری لیونل مسی

لیونل مسی درست قبل از بلند کردن جام جهانی برای اولین بار یک ردای مشکی پوشیده شد.

این عبای یک عبای سنتی قطری است که توسط امیر قطر به مسی داده شده است.

برخی از هواداران فکر می کردند که این لحظه تاریخی را از دوران حرفه ای مسی گرفته است.

لباس عربی بر تن لیونل‌مسی

لیونل مسی با قهرمانی در جام جهانی یک علامت تعجب دیگر بر دوران حرفه ای خود گذاشت، اما قبل از اینکه بتواند برای اولین بار جام را بالای سر ببرد، مجبور شد عبایی هم بپوشد.

روز یکشنبه، آرژانتین فرانسه را در فینال جام جهانی شکست داد. در حالی که زمان جشن گرفتن برای مردم آرژانتین و هواداران فوتبال و لیونل مسی بود، برخی فکر می کردند یک لحظه غیرعادی بعد از مسابقه کمی از جشن دور شده است.

درست قبل از اینکه مسی برای اولین بار در دوران جادویی خود جام جام جهانی را بالای سر برد، ردای مشکی برای پوشیدن به او داده شد و صحنه ای غیرعادی را در جام جهانی خلق کرد.

بیشت (Bisht) لباس سنتی قطر چیست؟

این رخت یک «بشت» یا بیشت (Bisht) لباس سنتی عربی  قطری بود و درست قبل از اهدای جام توسط تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به لیونل مسی داده شد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایندیان اکسپرس، این لباس از پشم شتر و پشم بز ساخته شده است و به طور سنتی توسط اعضای خانواده سلطنتی و برای مناسبت ها و جشن های خاص پوشیده می شود.

در حالی که این حرکت یک حرکت خوب برای مسلماً بهترین فوتبالیست تاریخ و پایانی مناسب برای جام جهانی بحث برانگیز قطر به نظر می رسید، دیگران از زمان این حرکت جنجالی امیر قطر راضی نبودند.

قهرمانی در جام جهانی تنها چیزی بود که در دوران حرفه ای فوق العاده مسی از دست داد و لحظه ای که او برای اولین بار جام جهانی را بالای سر برد، احتمالاً به عنوان نمادین ترین لحظه دوران حرفه ای او خواهد بود. و با این حال، وقتی او جام را بلند کرد، لباس آبی و سفید آرژانتین با ردای عربی بیشت پنهان شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=11888

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا