ورزشی

خانه لاکچری رونالدو در عربستان سعودی تیم النصر + عکس

کریستیانو رونالدو و خانواده اش اگر به عربستان سعودی نقل مکان کنند تا در یکی از خانه های برجسته ترین ساکنان این کشور اسلامی شوند، از زندگی خانه لوکس رونالدو زیر نور خورشید لذت خواهند برد.

این عمارت با ۸ اتاق خواب، لابی، آب‌نما، ۳ ویلا در درون خود و استخری در ابعاد استاندارد المپیک، حدود ۵۵ میلیون ریال عربستان (۱۲.۲ میلیون پوند) قیمت خورده و تنها ۵ کیلومتر با مرسول پارک (ورزشگاه النصر) فاصله دارد.

عکس خانه مجلل و عمارت باشکوه رونالدو در عربستان سعودی

عکس خانه مجلل و عمارت باشکوه رونالدو در عربستان سعودی
عکس خانه مجلل و عمارت باشکوه رونالدو در عربستان سعودی

این مهاجم پرتغالی قرار است مورد استقبال گرم حاکمان پادشاهی این کشور قرار گیرد که ناامیدانه می خواهند عربستان سعودی را برای بازدیدکنندگان غربی جذاب تر کنند.

گزارش شده است که رونالدو 37 ساله در آستانه امضای قراردادی طلایی برای باشگاه فوتبال النصر عربستان سعودی است که به طور تخمینی 175 میلیون پوند در سال به دست می آورد.

این اقدام باعث می‌شود که او به عنوان سفیر عربستان سعودی برای میزبانی جام جهانی در سال 2030، به دنبال دیوید بکهام که به‌طور بحث‌برانگیز در فینال‌های امسال قطر را ارتقا داد، تبدیل شود.

خانه لاکچری رونالدو در عربستان سعودی تیم النصر + عکس 2
خانه لاکچری رونالدو در عربستان سعودی تیم النصر + عکس 2

انتظار می رود که پدر پنج فرزند و شریک طولانی مدتش جورجینا رودریگز به عنوان مهاجر در یک محوطه یا قصر غربی زندگی کنند که عمدتاً از قوانین سختگیرانه اسلامی کشور محافظه کار حمایت می شود.

ورود پیش بینی شده رونالدو به دنبال تلاش های مصمم محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی برای مدرن کردن کشورش و کاهش شهرت بین المللی تندرو آن است.

النصر که مقر آن در ریاض پایتخت عربستان سعودی است، پس از فسخ قرارداد او با منچستریونایتد در اوایل ماه جاری، به دلیل اینکه او در مصاحبه‌ای با پیرز مورگان، باشگاه را مورد توجه قرار داد، مهاجم افسانه‌ای را هدف قرار داد.

ریاض به‌عنوان یکی از محافظه‌کارترین شهرهای عربستان شناخته می‌شود که در آن مردم محلی پنج بار در روز نماز می‌خوانند، در حالی که دمای هوا در تابستان می‌تواند به بیش از 50 درجه سانتی‌گراد برسد و بادهای خشک اغلب می‌تواند شن و ماسه‌ای را به همراه داشته باشد.

خانواده رونالدو

خانواده رونالدو
خانواده رونالدو

در حالی که زمانی عمدتاً به خاطر درختان نخل و خرما شهرت داشت، اکنون این شهر به یک کلان شهر بزرگ با آسمان خراش ها و مراکز خرید پر زرق و برق مجهز به تهویه مطبوع، در کنار خیابان های پردرخت و مساجد باستانی تبدیل شده است.

این شهر در حال حاضر به  خود می بالد که دارای جاذبه های فرهنگی از جمله کنسرت و نمایش، پارک موضوعی سرزمین عجایب زمستانی، جشن اسباب بازی، نمایشگاه عطر و جشن صنایع دستی محلی است.

با کاهش بی‌میلی سنتی عربستان سعودی برای پذیرش ادیان دیگر، زمستان امسال سومین سالی است که مغازه‌ها اجازه دارند تزئینات کریسمس را به نمایش بگذارند و جشن‌های مذهبی دیگر را جشن بگیرند.

اگر حرکت او انجام شود، رونالدو و خانواده‌اش احتمالاً در یکی از محله‌های معتبر شهر زندگی می‌کنند، مانند آل محمدیه که به خاطر رستوران‌های درجه یک خود معروف است یا النخیل که به دلیل مدارس بین‌المللی‌اش در میان خانواده‌ها محبوب است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=12231

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا