ورزشی

هتریک مهدی طارمی پورتو بازی اروکا + لینک دانلود فیلم گل ها

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره هتریک مهدی طارمی پورتو بازی اروکا + لینک دانلود فیلم گل ها مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

گل اول مهدی طارمی به آروکا

لحظه گل دوم مهدی طارمی به تیم آروکا

گل سوم مهدی طارمی به اروکا

نتیجه بازی پورتو و آروکا

تیم پورتو  توانسنت آروکا را شکست داد و به امتیاز 32 در لیگ پرتغال رسید. آبی و سفیدها پس از 25 ثانیه گل اول بازی را به ثمر رساندند.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم گلزن ایرانی تیم پورتو توانست سه گل به ثمر برساند و نخستین هتریک خودش را ثبت کند.

در دیداری که در هفته چهاردهم لیگ پرتغال برگزار شد، تیم فوتبال پورتو موفق شد با نتیجه 5-1 آروکا را شکست دهد. با این نتیجه اژدها به امتیاز 32 رسیدند.

شرح گل های بازی در نیمه اول پورتو اروکا

گل اول بازی درست بعد از 25 ثانیه از بازی به ثمر رسید. سریع ترین گل قهرمانی را اوتاویو به ثمر رساند که پس از دفاع ناقص د آروآبارنا روی ضربه ورون، از توپ دوم در محوطه جریمه استفاده کرد.

دومین گل بازی در دقیقه 18 توسط مهدی طارمی به ثمر رسید. یک حرکت جمعی عالی توسط اف سی پورتو که با پاس گل ورون برای زدن گل دقیق توسط مهاجم اژدها به پایان می رسد.

قبل از به پایان رسیدن نیمه اول، اف سی پورتو به گل سوم رسید. خط دفاعی اف سی آروکا با پاس اوتاویو که به مهدی طارمی ارسال شد، دوباره روی پای اشتباه گرفتار شد. مهاجم ایرانی مقابل ژائو باسو پیروز شد و بار دیگر د آروآبارنا را شکست داد.

شرح گل های بازی در نیمه دوم پورتو آروکا

در نیمه دوم تیم پورتو با هت تریک مهدی طارمی به گل چهارم رسید. مهاجم ایرانی با استفاده از ضعف های دفاعی تیم آروکوئنسه به انتهای دروازه شوت زد.

در دقیقه 68، پورتو به گل بعدی رسید. مهدی طارمی توپ را از سمت چپ به پایین هدایت کرد و سعی کرد سانتر کند اما توپ از اوپوکو منحرف شد و به اشتباه گلر دروازه آروکا باز شد.

دقایقی بعد یعنی دقیقه 75 اف سی آروکا با گل برونو مارکز از بیرون محوطه نتیجه را کاهش داد که دیوگو کاستا فرصتی برای دفاع نداشت.

با این نتیجه اف سی پورتو با کسب 32 امتیاز در 14 بازی در رده دوم قرار دارد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=13052

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا