ورزشی

نتیجه و خلاصه بازی دیشب رئال مادرید و وایادولید شنبه 10 دی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه و خلاصه بازی دیشب رئال مادرید و وایادولید شنبه 10 دی 1401 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی رئال مادرید و وایادولید

نتیجه بازی رئال‌مادرید و وایادولید

در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ اسپانیا موسوم به لالیگا تیم‌های وایادولید و رئال مادرید مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان آنچلوتی خاتمه پیدا کرد.

در این مسابقه که با یک دقیقه سکوت به احترام فوت پله، اسطوره تاریخ فوتبال شروع شد کریم بنزما در دقیقه 83 از روی نقطه پنالتی و دقیقه 89 برای رئال گلزنی کرد.

به این ترتیب رئال مادرید جمع امتیازهای خود را به عدد 38 رساند و با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا به صدر جدول رده‌‌بندی رسید. بارسلونا هم‌اکنون 37 امتیازی است.

پس از یک وقفه طولانی، کارلو آنچلوتی مشتاق بود ببیند تیمش به نتایج ناامیدکننده قبل از جام جهانی که منجر به سقوط رئال مادرید به دوم جدول شد، چه واکنشی نشان خواهد داد.

سرمربی رئال مادرید جلوی هیچ چیز را نمی گیرد و تمام بازیکنان جام جهانی از جمله شوآمنی، کاماویگا و مودریچ را به وایادولید می برد، با وجود اینکه آنها از زمان بازگشت از قطر تنها یک جلسه تمرین داشته اند.

تساوی مقابل خیرونا و شکست مقابل رایو وایکانو در هفته های اخیر باعث شده رئال مادرید پس از صدرنشین و رقیب بارسلونا در رده دوم قرار گیرد.

میزبان در آخرین بازی خود در لیگ (3-0 مقابل باشگاه اتلتیکو مادرید) شکست خورده است

شرح گل های بازی رئال مادرید و وایادولید

رئال ماردید در دقیقه 81 صاحب یک ضربه پنالتی شد. بنزما پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه وایادولید فرستاد تا رئال 1-0 پیش بیفتد.

بعد از این گل هم رئالی‌ها از برتری نفری‌شان استفاده کردند و به حملات‌شان ادامه دادند و در دقیقه 89 به گل دوم رسیدند. روی حرکت خوب کاماوینگا و پاس رو به عقب او بود که بنزما با یک ضربه محکم دروازه ماسیپ را باز کرد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=13355

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا