اخبار روز

علت فوت کن بلاک راننده رالی و ستاره دریفت دنیا چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت کن بلاک راننده رالی و ستاره دریفت دنیا چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت کن بلاک راننده رالی و ستاره دریفت جهان

کن‌بلاک راننده رالی و ستاره دریفت جهان در تصادف ماشین برفی جان خود را از دست داد.

مدیر برنامه های او گفت که کن‌بلاک راننده حرفه ای رالی ، که بعدها با شیرین کاری های جسورانه خود در پشت فرمان تبدیل به یک شهرت اینترنتی شد، در سن 55 سالگی پس از یک تصادف ماشین برفی درگذشت.

هونیگان در بیانیه‌ای که روز دوشنبه در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: «با عمیق‌ترین تأسف خود می‌توانیم تأیید کنیم که کن بلاک امروز در یک تصادف اتومبیل برفی درگذشت.

این حادثه در شهر واساچ یوتا رخ داد. کلانتر محلی گفت که بلوک در یک شیب تند سوار شده بود که ماشین برفی واژگون شد و روی او فرود آمد.

آنها در بیانیه ای اعلام کردند: وی در محل حادثه بر اثر جراحات وارده فوت کرده است و افزودند که وی به صورت گروهی سوار بوده اما هنگام وقوع حادثه تنها بوده است.

کِن بلاک، ستاره مهارت دریفت اتومبیلرانی و راننده پیشین مسابقات رالی قهرمانی جهان در سن 55 سالگی درگذشت.

کلانتری منطقه واساچ در یوتا اعلام کرد، کن بلاک، روز گذشته در یک سانحه اسنوموبیل کشته شده است. طبق این گزارش،  او در همان صحنه تصادف، جان باخته است.

ویدئوهای او در فضای مجازی، بسیار پر بیننده بود.

بیوگرافی کن‌بلاک

کن بلاک (Ken Block) (زادهٔ ۲۱ نوامبر ۱۹۶۷ – درگذشتهٔ ٢ ژانویهٔ ٢٠٢٣) رانندهٔ حرفه‌ای رالی به عنوان Monster World Rally Team بود.

بلاک نیز یکی از مؤسسان شرکت کفش DC بود.

او در رقابت بسیاری از ورزش‌هایی از جمله اسکیت بورد و اسنوبورد و موتور کراس فعالیت می‌کرد.

پس از فروش مالکیت خود از کفش DC, تمرکز و فعالیت خود را به صنایع پوشاک با نام تجاری Hoonigan برای علاقه‌مندان خودرو گذاشت.

بلاک همچنین مالک “Head Hoonigan” بود

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=13834

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا