ورزشی

نتیجه بازی دیشب پورتو مقابل کاساپیا + خلاصه مسابقه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی دیشب پورتو مقابل کاساپیا  در لیگ فوتبال پرتغال + خلاصه مسابقه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی پورتو با کاساپیا

نتیجه بازی پورتوی پرتغال در برابر کاساپیا

از هفته پانزدهم لیگ فوتبال پرتغال، تیم پورتو به مصاف کاساپیا رفت و به تساوی بدون گل رضایت داد.

در این بازی مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و کامل بازی کرد ولی نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

پورتو در این مسابقه 19 شوت به دروازه میزبان شلیک کرد که هیچ کدام آنها به گل بدل نشد تا اختلاف این تیم با صدر و بنفیکا به 7 امتیاز برسد.

تیم فوتبال پورتو علی‌رغم اینکه کاسا پیا در وقت‌های تلف شده نیمه اول ۱۰ نفره شده بود، نتوانست این بازی خارج از خانه را با پیروزی پشت سر بگذارد و به تساوی بدون گل رضایت داد تا ۳۳ امتیازی شود و ضمن ناکامی در صعود به رتبه جدول لیگ برتر پرتغال و ماندن در جایگاه سوم، فاصله هفت امتیازی با بنفیکا صدرنشین پیدا کند.

در جدول لیگ پرتغال، بنفیکا با 40 امتیاز صدرنشین است و براگا با 34 امتیاز دوم قرار دارد. پورتو با 32 امتیاز در رده سوم جای گرفته است.

 مهدی طارمی پس از اینکه در دو مسابقه پیاپی لیگ‌کاپ پرتغال گلزنی کرد و در دیدار اخیرشان در لیگ برتر برابر آروکا نیز موفق به ثبت هت‌تریک شده بود، انگیزه زیادی داشت نخستین بازی سال نو میلادی را دوباره با گلزنی شروع کند، اما نتوانست این کار را انجام دهد تا پورتو هم مقابل کاسا پیا ناکام بماند.

مهدی طارمی در دقیقه ۷۲ هم یک فرصت دیگر برای گلزنی داشت که شوت روی پای محکم او از پشت محوطه جریمه با واکنش مناسب و دفع توپ دروازه‌بان کاسا پیا همراه شد تا طارمی در شانزدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال نتواند به ۱۰ گل زده برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا