ورزشیپرسپولیس

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

یحیی گل محمدی تکلیف مهاجم خارجی را مشخص کرد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مهاجم مد نظر پرسپولیس تکلیفش را مشخص کرد

ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق و عضو باشگاه الجزیره امارات یکی از گزینه هایی است که نامش در نقل و انتقالات تابستانی در کنار پرسپولیس مطرح شد.

ایمن حسین
ایمن حسین

ایمن حسین در جدیدترین مصاحبه اش از دست رد به دو پیشنهاد باشگاه دسته اولی عربستان پرده برداشت و گفت: دو پیشنهاد از لیگ دسته اول عربستان رد کردم که هیچ بازیکن عراقی این پیشنهادها را رد نمی کند.

بیشتر بخوانید

برترین هواداران پرسپولیس در فصل بهار امسال معرفی شدند

رضا درویش: هنوز گل محمدی مهاجم معرفی نکرده است!

در حالی که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند به جای شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و یورگن لوکادیا، مهاجم خارجی موردنظر یحیی گل‌محمدی جذب شود اما مدیرعامل قرمزها ادعا کرده که یحیی هیچ مهاجمی به او معرفی نکرده است.

درویش در این خصوص به ایسنا گفت: آقای گل‌محمدی مهاجمی به باشگاه معرفی نکرده‌اند. البته فعلا لیست ما تکمیل است و اگر قرار باشد بازیکنی جدید جذب کنیم باید یکی از بازیکنان را از لیست خارج کنیم و یا بازیکنی زیر 23 سال به خدمت بگیریم.

این در حالی است که در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون معرفی 10 مهاجم خارجی از سوی گل‌محمدی به باشگاه مطرح شده بود اما حالا در میان سکوت یحیی، درویش این خبر را هم تکذیب کرده است.

اخبار کوتاه نقل و انتقالات پرسپولیس ۱۱ مرداد

حسین قدوسی : باشگاه پرسپولیس با دستور یحیی گل‌محمدی تا نیم فصل مهاجم خارجی جذب نخواهد کرد

خبرورزشی : سجاد شهباززاده توسط مدیربرنامه‌اش به باشگاه پرسپولیس و رضا درویش معرفی شده بود اما یحیی گل‌محمدی با جذب او شدیدا مخالفت کرد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا | کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=36690

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. لطفا از الان به فکر باشید،خودتان بهتر میدانید امتیازات اول فصل چقدر حیاتی و مهم و تعیین کننده هستند،پارسال که یادتان نرفته؟اگر پرسپولیس امتیازات هفته های نخستین و شروع لیگ را درو نکرده بود،شک نکنید پس از از دست دادن لوکادیا و بعضی مصدومیتهای ناخواسته،حریف استقلال و سپاهان با آن همه مهره،کادر فنی قوی و حمایتهای بعضی از فدراسیون نشین ها از تیم های خاص نمیشدند و کاسه چه کنم چه کنم بدست داشتند!

دکمه بازگشت به بالا