اخبار روزاخبار مهم و فوری

کدام ادارات امروز چهارشنبه 21 دی 1401 تعطیل است؟ لیست تعطیلی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا ادارات چهارشنبه 21 دی تعطیل است؟ + شایعه تعطیلی اداره ها امروز ۲۱ دی ۱۴۰۱ در استان تهران به خاطر آلودگی هوا و برف و باران و سرما مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ادارات چهارمحال و بختیاری امروز چهارشنبه 21 دی تعطیل شد

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفتگو با مهر گفت: ادارات چهارمحال و بختیاری به علت بارش برف سنگین و برودت هوا امروز چهارشنبه تعطیل است.

ادارات خدمات رسان و مراکز بهداشتی روز چهارشنبه تعطیل نمی‌باشند.

تعطیلی ادارات استان اصفهان امروز چهارشنبه 21 دی و پنجشنبه 22 دی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:  براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان،، دستگاه های اجرایی، ،بانک ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی  تعطیل شدند.

به گزارش ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش شامگاه سه شنبه افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما در روزهای آینده هفته اتخاذ شده است.
وی اظهار داشت: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات داخلی مدارس و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم لغو اما امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی، مکلف شدند نسبت به خاموش کردن سیستم های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین نظارت های دوره ای و مستمر توسط بازرسان ادارات گاز و برق استان جهت الزام رعایت موارد فوق به عمل خواهد آمد.

مرکز پیش بینی جوی اداره کل هواشناسی اصفهان با توجه به فعالیت سامانه بارشی برف و باران در استان از روز گذشته تاکنون از اُفت محسوس دما برای روزهای پایانی هفته خبر داده بود.

سرمای هوا، ادارات و مراکز آموزشی کاشان را برای ۲ روز تعطیل کرد

موج سرما و کاهش شدید دما، دستگاه‌های اجرایی،مراکز آموزشی و بانک های کاشان به استثنای مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی را به مدت ۲ روز تعطیل کرد.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا،به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان؛ محمدشریف زارعی گفت: با توجه به تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان، همه دستگاه های اجرایی، بانک ها و مراکز آموزشی شهرستان کاشان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه به منظور مدیریت مصرف انرژی تعطیل است.

وی اظهار کرد: این تصمیم به دلیل شرایط جوی و برودت شدید دما در سطح استان و شهرستان کاشان برای روزهای آینده اتخاذ شد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: این تعطیلی فقط برای دستگاه های اجرایی، بانک ها و مراکز آموزشی شهرستان بوده و مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی در این ایام ارائه خدمت می کنند.

زارعی گفت: امتحانات نهایی مدارس و آزمون های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار می شود.

فرماندار ویژه کاشان تاکید کرد: همه ادارات، مراکز دولتی و آموزشی باید صرفه جویی در مصرف انرژی را مورد توجه قرار دهند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

ادارات کردستان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل شد

طبق اعلام استانداری کردستان، ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مدارس و مراکز آموزشی این استان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی ماه) بخاطر سرمای هوا تعطیل است.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا و بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه، ادارات و دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها تعطیل خواهد بود.

همچنین اعلام شده است بانک‌ها با ۲ ساعت تاخیر، از ساعت ۹:۳۰ صبح دایر هستند و خدمات بانکی را به مردم ارایه خواهند داد.

مطابق تصمیم آموزش و پرورش، خدمات آموزشی همه مدارس به استثنای دانش ‌آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری خواهد بود اما براساس تصمیم مراکز دانشگاهی، امتحانات دانشجویان برگزار خواهد شد.

طبق پیش بینی داره کل هواشناسی کردستان، دمای هوای استان از امروز تا روز جمعه، بین پنج تا هفت درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

اداره‌ها و بانک‌های البرز امروز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ تعطیل شد

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز گفت: همه ادارات و سازمان ها و بانک های البرز بجز شعب کشیک امروز تعطیل است. نهادهای خدمت رسان همچنان به کار خود ادامه می دهند.امتحانات نهانی دانش آموزان و دانشجویان به قوت خود باقی است.

به گزارش باغستان نیوز از استان البرز، کاوه حدادپور با اعلام این خبر اظهار کرد: تمام ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های البرز به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی استان با هدف مدیریت مصرف گاز امروز (چهارشنبه ) تعطیل است.

وی ادامه داد: تمام ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های البرز  با هدف مدیریت مصرف گاز امروز (چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ) تعطیل است.

حداد پور تصریح کرد: امتحانات نهایی دانش آموزان و دانشجویان به قوت خود باقی است.

وی متذکر شد: کلیه دستگاه ها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی خود را تا صبح شنبه خاموش نمایند.

کارمندان ادارات خراسان شمالی به مدت سه روز دورکار شدند

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: به علت افت شدید دما، نهادهای عمومی از امروز به مدت ۳ روز دورکار هستند.

محمد تقی ولیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با دستور محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تأمین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی از امروز بیستم دی ماه تا بیست و دوم دی ماه دور کاری می‌شود.

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

وی افزود: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است.

وی افزود: صرفاً حوزه‌های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است.

ولیان گفت: همچنین در راستای عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی و شهرداری به مردم، واحدهای کشیک در این سه روز فعال می‌باشد.

دستگاه های اجرایی استان گلستان  به مدت ۳ روز تعطیل شدند

با ورود سامانه سرد و بارشی و برودت هوا در گلستان دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی به مدت سه روز تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمامی ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت سه روز در فاصله روزهای ۲۱ تا ۲۲ دی ماه تعطیل خواهند بود.

بر اساس اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، به دلیل برودت هوا و با هدف تأمین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود

در عین حال بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.

به گفته حاجی گلدی کر همه مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیرحضوری هستند.

رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و برق مورد تاکید است و شرکت گاز استان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کنند.

ادارات کردستان با دو ساعت تاخیر باز می شوند

 طبق اعلام استانداری کردستان، ادارات، مراکز دولتی و واحدهای آموزشی، به خاطر سرمای هوا روز  چهارشنبه  با ۲ ساعت تاخیر (از ساعت ۹:۳۰ صبح)، شروع بکار می‌کنند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی کردستان، با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان، به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۱ دی‌ماه شروع به کار تمام ادارات، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان با ۲ ساعت تاخیر (از ساعت ۹:۳۰ صبح) خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها شامل این تاخیر ساعت کاری نیستند.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان، دمای هوای استان از امروز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده بین پنج تا هفت درجه کاهش می یابد.

آیا ادارات تهران امروز چهارشنبه ۲۱ دی تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر؛ امروز چهارشنبه 21 دی 1401 تمامی ادارات تهران و البرز باز است و به هیچ عنوان به خاطر آلودگی هوا یا برف و سرما و برودت هوا تعطیل نیست.

بنابراین فعلا تعطیلی ادارات ۲۱ دی ۱۴۰۱ در شهر تهران و کرج منتفی است.

امروز ادارات تهران و البرز برای آلودگی هوا تعطیل است؟

تعطیلی امروز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ شایعه هست و تمامی ارگان ها به فعالیت خودشان طبق ضوابط و شرایط ادامه می دهند.

جواب تمامی سوال های خود درباره تعطیلی احتمالی اداره ها امروز چهارشنبه به خاطر الودگی هوا در مطلب بالا:

شایعه تعطیلی‌تهران امروز چهارشنبه 21 دی

با توجه به برخی اظهار نظرهای ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در مورد خبر تعطیلی ادارات تهران امروز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ به اطلاع میرساند تا این لحظه این خبر توسط دولت تائید نشده است.

امیدواریم از مطلب تعطیلی ادارات 21 دی لذت برده باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫6 دیدگاه ها

  1. با سلام و درود
    پیشنهاد میکنم تتو نکنی
    ولی اگه اینکارو کردی
    فقط اینو بنویس 👇
    “رفیق بی کلک ، مادر”

  2. بچه های کلاس ما همه بی عرضه هستند از من تقلب میخوان گفتم بشین سر جات ولی اجتمایی واقعا آب خوردنی است بچه ها میخوام پشتم را تتو کنم بنویسم برنده ۲۰ هست ولی صفر هم هنر کمتری دارد تا ۲۰ نظرتون را توروخدا بگید

    1
    1
دکمه بازگشت به بالا