اخبار روز

آیا امروز شنبه 24 دی بورس تعطیل است یا نه؟ وضعیت بازار سرمایه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امروز شنبه 24 دی بورس تعطیل است یا نه؟ وضعیت بازار سرمایه در روز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بورس امروز شنبه 24 دی تعطیل نیست

بر اساس آخرین اخبار و با توجه به باز بودن بانک ها، بازار سرمایه نیز باز بوده و به فعالیت خواهد پرداخت. بنابراین بورس امروز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل نیست.

 رضا عیوض لو معاون نظارت بر ناشران و بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: از آنجا که شعب بانک ها امروز شنبه فعال است، معاملات چهار بورس فعال کشور از جمله بورس اوراق، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی نیز در این روز دایر خواهند بود.

امروز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ فعالیت‌های بازار سرمایه دایر و بورس باز خواهد بود

تاکنون اظهارات ضدونقیضی در این باره منتشر شده است، اما اگر فعالیت بانک ها تعطیل شود، بورس نیز تعطیل خواهد بود.

تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران 24 دی

 ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران امروز شنبه ۲۴ دی‌ماه به سبب صرفه‌جویی در مصرف گاز تعطیل است.

 طبق بخشنامه معاونت توسعه و مدیریت استانداری تهران بنا به درخواست شرکت گاز استان و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، امروز شنبه ۲۴ دی ماه ادارات استان تهران به استثنا ادارات خدمات‌رسان و دارای شیفت کاری، تعطیل می‌باشد.

 کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها تعطیل می باشد. امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می شود.

 همچنین ساعت کار تمامی شعب بانکها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می نمایند.

 بر اساس این ابلاغیه ستاد بانک ها به جز واحدهای پشتیبان که به صورت کشیک برای ارائه سرویس های غیر حضوری فعالیت می نمایند تعطیل می باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با بیان اینکه تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و ادارات، صرفاً برای تأمین رفاه عموم مردم به ویژه استان‌های شمالی اتخاذ شده است،

گفت: مراکز امدادی، عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و حوزه‌های بهداشتی و درمانی از اجرای این طرح مستثنی هستند و همچنان به ارائه خدمات ادامه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا