اخبار روزاخبار مهم و فوری

ساعت کاری بانک ها امروز شنبه 24 دی در شهرهای ایران

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت کاری بانک ها امروز شنبه 24 دی در شهرهای ایران مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی بانک ها، امروز شعب بانک‌ها در شهر تهران از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ ظهر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می‌نمایند

طبق این اطلاعیه و براساس اعلام استانداری تهران و باعنایت به تداوم شرایط خاص جوی و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز، امروز شنبه ۲۴ دی‌ماه ستاد بانکها و شرکت های تابعه در استان تهران تعطیل خواهد بود.

ساعت و برنامه فعالیت بانک ها در استان‌ها امروز شنبه 24 دی

خراسان رضوی: بانک‌ها تعطیل؛ فعالیت دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهادهای عمومی به جز مراکز امداد رسانی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند.

استان خراسان شمالی: بانک‌ها تعطیل؛ کلیه فعالیت ادارات، سازمانها، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی بیست و چهارم و بیست و پنجم دی ماه دور کاری می‌شود.

گیلان: بانک‌ها فعالیت محدود در شنبه و یکشنبه؛ شروع فعالیت تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان در این روزها از ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است.

استان سمنان: بانک‌ها تعطیل؛ تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان (به‌جز شعب مرکزی) و به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ تعطیل است.

اصفهان: بانک‌ها تعطیل؛ تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار فعالیت می‌کنند.

استان اردبیل: بانک‌ها تعطیل؛ شنبه ۲۴ دی در استان اردبیل فعالیت دستگاه‌های اداری و اجرایی به‌صورت دورکاری خواهد بود.

قم: بانک‌ها تعطیل؛ فعالیت کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمانها، نهادها، شرکت‌ها، مؤسسات و بانک‌ها به استثنا مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و شعب کشیک اعلام شده بانک‌ها در روز شنبه مورخ ۲۴ دیماه ۱۴۰۱ در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود.

استان گلستان: بانک‌ها تعطیل؛ امروز شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ دی)، ادارات گلستان دورکاری و مدارس غیرحضوری است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15147

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا