اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا مدارس امروز پنجشنبه 29 دی تعطیل است؟ + تعطیلی ۲۹ دی ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز پنجشنبه 29 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا به خاطر برف و باران و سرما و ایا پنجشنبه ۲۹ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ تعطیل است کدام مدارس پنجشنبه تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مدارس و دانشگاه‌های البرز 28 و 29 دی ماه غیرحضوری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: کلیه مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌های استان چهارشنبه ۲۸ دی و پنجشنبه ۲۹ دی ماه به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد افضلی عصر سه‌شنبه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار استان، اظهار داشت: کلیه مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌های استان ۲۸ و ۲۹ دی ماه به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: بر اساس مصوبات این کمیته تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل بوده و مدارس دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری تشکیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده رؤسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

دانشگاه‌ها و مقاطع تحصیلی استان‌ تهران تا پایان هفته غیر حضوری شد

تهران- دانشگاه‌ها و مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به استثناء شهرستان‌های فیروز کوه و دماوند در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه به علت آلودگی هوا غیرحضوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه و بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ دی ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به استثنا شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده رؤسای دانشگاه‌ها خواهد بود.

پنجشنبه 29 دی در گیلان تعطیل شد

استاندار گیلان گفت: به دلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز روز پنجشنبه ( ۲۹ دی ماه) تعطیل اعلام می‌شود، اما از روز شنبه شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت.

استاندار گیلان گفت: پنج شنبه را تعطیل اعلام کردیم تا در ۲ روز پنجشنبه و جمعه صرفه جویی بیشتری صورت بگیرد و از شنبه ادارات و مراکز آموزشی فعالیت عادی خود را طبق روال همیشه آغاز می کنند.

 

 تعطیلی مدارس استان قزوین تا آخر هفته

استان قزوین :‌کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح استان قزوین تا آخر هفته به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است با اعلام استانداری قزوین امتحانات دانشگاه‌ها و مقاطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

مدارس ابتدایی زنجان تا پایان هفته به صورت مجازی برگزار می شود

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تا پایان هفته مدارس ابتدایی زنجان مجازی برگزار می شود.

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به برودت هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز، همه کودکستان‌ها دوره اول و دوم (مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها) تا پایان هفته جاری، فعالیت آموزشی نخواهند داشت.

وی بیان کرد: همچنین فرآیند آموزش در تمام مدارس ابتدایی استان زنجان، تا پایان هفته جاری، در هر دو شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول که تا پایان هفته جاری، امتحان هماهنگ استانی ندارند؛ در هر دو شیفت صبح و بعدازظهر لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

کرامتی تاکید کرد: تاریخ جدید امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول متعاقباً توسط مدیران مدارس اعلام خواهد شد.

وی افزود: ضروری است مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه اول (در صورت نداشتن امتحان هماهنگ استانی)، با توجه به عدم فعالیت آموزشگاه‌ها تا پایان هفته جاری، نسبت به کاهش درجه حرارت موتور خانه‌های مدارس اهتمام جدی را به عمل آورند.

تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان خراسان رضوی تا آخر هفته

خراسان رضوی: فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌های استان خراسان رضوی تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد.

 جزئیات تعطیلی روز پنجشنبه 29 دی 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها روز پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا روز پنجشنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا پنجشنبه 29 دی 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای روز پنجشنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا پنجشنبه تعطیل است ؟ پنجشنبه مدارس تعطیل است؟ کدام پنجشنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا پنجشنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران پنجشنبه تعطیل است؟ ایا پنجشنبه ۲۹ دی مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد پنجشنبه 29 دی تعطیل بشود؟

ایا پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا پنجشنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا پنجشنبه ۲۹ دی تعطیل است؟ ایا پنجشنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست. مطلب بالا را بخوانید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15543

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا