اخبار روزاخبار مهم و فوری

زلزله 4.2 ریشتری ساری استان مازندران + جزییات و تلفات

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زلزله 4.2 ریشتری ساری استان مازندران + جزییات و تلفات زمین لرزه جویبار مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

جزییات زلزله 4.2 ریشتری سه شنبه 27 دی ساری مازندران

زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر دقایقی قبل‌ ساری و شهرهای همجوار مرکز استان‌مازندران را لرزاند.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرنگار مهر، دقایقی قبل زلزله‌ای نسبتاً بزرگ ساری و شهرهای همجوار استان مازندران را لرزاند. شدت این‌زلزله به اندازی بود که در برخی شهرهای استان از جمله ساری، قائمشهر، بابل و بابلسر احساس شد.

این زمین لرزه به بزرگی ۴/۲ ریشتر در عمق ۲۳ کیلومتری زمین در موقعیت ۳۶.۵۵ درجه شمالی و ۵۲.۹۶ درجه شرقی در ۹ کیلومتری‌ساری، ۱۲ کیلومتری جویبار و ۱۳ کیلومتری قائمشهر ثبت شده است.

تعداد مصدومین و مجروحین زلزله جویبار مازندران

🔻 زلزله در جویبار یک زخمی داشت

🔹فرماندار جویبار:

🔹️بر اساس گزارش‌های اولیه از نقاط مختلف شهرستان و روستا‌های جویبار هیچگونه خسارتی اعلام نشد و فقط یک جوان ۲۳ ساله در حاشیه زلزله از ناحیه سر زخمی و به صورت سرپایی درمان و مرخص شد.

🔹️همه نیرو‌های امدادی، درمانی، اورژانس و هلال احمر در ستاد بحران شهرستان آماده باش هستند و اگر گزارشی دریافت شود بلافاصله وارد عمل می‌شوند

اطلاعات جدیدی از زلزله ساری مازندران

مدیر مرکز کنترل هماهنگی عملیات اضطراری احمر با اشاره به جزییات زمین لرزه در مازندران گفت: نیروهای هلال‌احمر به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان؛ مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر درباره وقوع زمین‌لرزه در مازندران اظهارداشت:زلزله ۴.۲ ریشتری ساعت ۲۱:۱۳ دقیقه، عمق ۲۳ کیلومتری زمین در استان مازندران، حوالی ساری را لرزاند.

وی افزود: در پی این حادثه ۲ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

درخشان گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست، به محض دریافت گزارش‌های اولیه ارزیابان، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

خسارت های احتمالی زمین‌لرزه ساری مازندران در دست بررسی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به وقوع زلزله ۴.۲ ریشتری در مرکز استان گفت: خسارت های احتمالی در دست بررسی است.

حسنیعلی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع زمین لرزه ۴.۲ ریشتری اظهار داشت: در حال بررسی خسارت های احتمالی هستیم و تیم های ارزیابی و امدادی اعزام شدند.

وی با بیان این که این زمین لرزه در عمق ۲۳ کیلومتری رخ داد فاصله آن را با شهر ساری ۹ کیلومتر اعلام کرد.

به گزارش مهر، هلال احمر مازندران نیز از اعرام دو تیم ارزیاب برای ارزیابی میزان خسارت های احتمالی حادثه خبر داد و پایگاه های هلال احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز اورژانس مازندران نیز گفت: تاکنون درخواستی برای امدادرسانی در پی زلزله اخیر در مرکز استان و شهرهای همجوار گزارش نشده است.

هنوز اطلاعات دقیقی از خسارت های احتمالی گزارش نشده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15573

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا