اقتصادی

زمان عرضه اولیه غدانه + مقدار نقدینگی لازم و نحوه ثبت سفارش

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، زمان عرضه اولیه غدانه عرضه اولیه سهام شرکت کارخانجات پنبه و دانه‌های روغنی خراسان و مقدار نقدینگی لازم جهت خرید سهم غدانه و همچنین نحوه ثبت را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تاریخ و زمان عرضه اولیه غدانه

سهام شرکت کارخانجات پنبه و دانه‌های روغنی خراسان با نماد غدانه به شیوه حراج، روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ به عرضه خواهد شد.

اطلاعیه عرضه اولیه غدانه

عرضه اولیه غدام
عرضه اولیه غدانه

عرضه اولیه غدانه به چه کسانی تعلق خواهد گرفت؟

عرضه اولیه سهام شرکت کارخانجات پنبه و دانه‌های روغنی خراسان با نماد معاملاتی «غدانه» به روش حراج انجام خواهد شد.

تعداد کل سهام قابل عرضه ۱۰۸ میلیون سهم معادل ۲۰ درصد سهام کل شرکت و هر سهم به قیمت ۱۰۵۶۳ ریال ارزش‌گذاری شده است. حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی، ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار سهم و تاریخ دوره سفارش‌گیری و عرضه دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود

🔴 عرضه اولیه سهام شرکت کارخانجات پنبه و دانه‌های روغنی خراسان به روش حراج

⬅️ نماد معاملاتی: #غدانه

🔹مشخصات عرضه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام و مختلط به روش حراج:

🔹تعداد کل سهام قابل عرضه: ۱۰۸ میلیون سهم معادل ۲۰ درصد سهام کل شرکت

🔹 تاریخ دوره سفارش‌گیری و عرضه:
دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱

🔹 قیمت ارزش‌گذاری:
۱۰،۵۶۳ ریال

🔹حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی:

۵ میلیون و ۴۰۰ هزار سهم

درباره شرکت کارخانجات پنبه و دانه های روغنی خراسان

شرکت کارخانجات پنبه و دانه های روغنی خراسان با تکیه بر نیروی انسانی جوان و کارآمد، برخورداری از تکنولوژی روز اروپا و تولید محصول با کیفیت، توانسته است به یکی از بهترین کارخانه های روغنکشی کشور تبدیل شود.

این شرکت وابسته به سازمان اقتصادی کوثر، با ظرفیت روغنکشی 500 تن ، انواع دانه های روغنی در روز تولید کننده روغن خام و کنجاله از قبیل (سویا، کلزا، آفتابگردان، کنجد)، جهت تأمین مواد اولیه کارخانجات تصفیه روغن نباتی و خوراک دام و طیور آبزیان از سال 1390 مشغول به فعالیت می باشد.

بیانیه ماموریت

شرکت پنبه و دانه‌های روغنی خراسان در زمینه تولید و عرضه انواع کنجاله و روغن‌های گیاهی خام و بسته بندی روغن تصفیه شده جهت تامین مواد اولیه کارخانجات تصفیه روغن نباتی، مصرف خانوار، تولیدکنندگان خوراک دام، طیور و آبزیان در بازارهای هدف داخل به ویژه زنجیره تامین نهاده جهت گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و همچنین خارج از کشور فعالیت می‌نماید. از مهمترین ماموریت های ما این است که محصولی عاری از هرگونه آلودگی و با کیفیت بالا تولید نماییم. تولید محصولات متنوع و دارای خواص تغذیه ای مطلوب نیز از دیگر ماموریت های شرکت می باشد روغن به‌عنوان یکی از پرمصرف‌ترین مواد غذایی، به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سبد غذایی خانوار قرار گرفته است.

بر همین اساس با تولید روغن سالم و با کیفیت، به ارتقاء سلامت غذایی و شکل‌گیری جامعه‌ای سالم کمک ‌نماییم. ما همواره در تلاشیم با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، بهره‌گیری از مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا (اروپا) و رعایت استانداردهای غذایی و زیست محیطی، محصولاتی متنوع تولید نموده و از این طریق ضمن تامین رضایت ذی‌نفعان (مشتریان، کارکنان و…) زمینه رشد، ارتقاء و سودآوری پایدار شرکت را فراهم نماییم.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15760

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا