اخبار روز

تعطیلی مدارس همدان امروز یکشنبه ۲ دوم بهمن ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس استان همدان  امروز یکشنبه 2 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان و ایا یکشنبه ۲ بهمن مدارس استان‌همدان تعطیل است همچنین آیا یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ مدارس همدان تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس همدان امروز یکشنبه ۲ دوم بهمن ۱۴۰۱

به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛ به علت سرمای شدید و افزایش برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نواحی1و2 همدان، نهاوند، کبودرآهنگ، اسدآباد و قهاوند امروز یکشنبه 1401/11/02 در نوبت “بعدازظهر” تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛ به علت سرمای شدید و افزایش برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در ملایر، جوکار، سامن، نهاوند، خزل، تویسرکان و قلقلرود و همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه در نواحی ۱و۲ همدان، کبودرآهنگ، اسدآباد، سردرود، رزن، بهار، لالجین، قهاوند، فامنین، گل تپه و درگزین امروز یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ در نوبت “صبح” تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

” اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان”

کدام مدارس امروز یکشنبه اول 1 بهمن 1401 تعطیل است؟ 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا