ورزشی

ولینگتون دسوزا مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس کیست؟ + بیوگرافی و گل ها

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز، درباره بیوگرافی ولینگتون دسوزا مهاجم برزیلی تیم  شونان بلمار ژاپن خرید جدید پرسپولیس کیست؟ به همراهی دانلود ویدیوی گل های به ثمر رسیده توسط ولینگتون لوئیس د سوزا مطلبی را برای شما آماده کرده ایم با ما همراه باشید.

بیوگرافی ولینگتون دسوزا مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس

با جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم نام یک مهاجم خارجی دیگر را به مسئولان این باشگاه اعلام کرده تا زمینه جذب این بازیکن فراهم شود.

ولینگتون لوییس دسوزا، مهاجم برزیلی تیم شونان بلمار که در کشور ژاپن بازی می‌کند، مدنظر سرمربی پرسپولیس است و یحیی گل‌محمدی علاقه دارد این بازیکن را در تیم خود داشته باشد.

دسوزا که ۱۹۲ سانتیمتر قد دارد، یک مهاجم برزیلی و دوپاست که توانایی منحصربه‌فرد او زدن ضربات به گوشه مخالف دروازه است که در این زمینه تخصص دارد.

لئوناردو مارکوس پریرا مهاجم برزیلی احتمالی پرسپولیس کیست؟

ولینگتون لوئیس د سوزا (زاده ۱۱ فوریه ۱۹۸۸)، که معمولاً با نام ولینگتون شناخته می‌شود، یک فوتبالیست حرفه‌ای برزیلی است که در پست مهاجم برای شونان بلمار بازی می‌کند.

مدیر برنامه برزیلی این بازیکن اقدامات اولیه برای حضور دسوزا در ایران را انجام داده و به نظر می‌رسد در صورتی که مسئله خاصی به وجود نیاید، این بازیکن به زودی به تهران آمده تا قرارداد خود را با پرسپولیس رسمی و نهایی کند.

طبق ارقام ترنسفرمارکت، مبلغ انتقال حدود 200 هزار یورو است، بعید است مشکلی برای جذب او وجود داشته باشد.

هرچند در نقل و انتقالات تا زمانی که قرارداد روی کاغذ نیاید و نهایی نشود، نمی توان حکم قطعی داد.

دانلود ویدیوی فیلم گل های به ثمر رسیده توسط ولینگتون لوئیس د سوزا

سوابق بازی در تیم های مختلف

ولینگتون کار حرفه ای خود را در سال 2007 با اسپورت کلاب اینترناسیونال آغاز کرد. در همان سال به تیم سائو کائتانو قرض داده شد.

او در سال 2008 برای نائوتیکو نیز به صورت قرضی بازی کرد، قبل از اینکه ولینگتون در 7 آگوست 2008 اینترناسیونال را به مقصد TSG 1899 هوفنهایم ترک کرد. او تنها 18 بازی انجام داد و در 31 اوت 2009 به اف سی توئنته قرض داده شد.

در 6 ژوئیه 2010، او در بوندسلیگا 2 به فورتونا دوسلدورف قرض داده شد. او اولین بازی خود را در بازی DFB-Pokal مقابل TuS Koblenz در 15 اوت 2010 انجام داد و اولین گل خود را – یک شوت از راه دور از فاصله 35 متری – به عنوان بازیکن تعویضی در جریان شکست 1-2 مقابل هرتا BSC برلین در 30 اوت به ثمر رساند.

در تعطیلات زمستانی، او به برزیل بازگشت و به صورت قرضی به Figueirense منتقل شد.

 

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15914

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا