اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا عیدی سال 1402 صندوق اعتباری هنر امسال واریز می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا عیدی سال 1402 صندوق اعتباری هنر برای اعضا امسال واریز می‌شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خبر خوش رئیس صندوق اعتباری هنر

رئیس صندوق اعتباری هنر گفت: تلاش می‌کنیم تا قبل از عید واریز نقدی برای هنرمندان داشته باشیم

مجید پوراحمدی با عنوان اینکه حمایت های صندوق اعتباری هنر شامل حوزه‌‎های گسترده‌ای می‌‎شود از احتمال واریز نقدی به اعضای آن خبر داد.

پوراحمدی در ادامه نیز افزود: در طول سال گذشته و با استقرار دولت سیزدهم یک بسته 350 میلیاردی در بین بیش از 75 هزار هنرمند توزیع شد. امیدواریم در ادامه و شاید طی یک دو ماه آینده بخشی از حمایت های صندوق از هنرمندان را به صورت واریز نقدی داشته باشیم.

عیدی سال 1402 برای اعضای صندوق اعتباری‌هنر

آیا امسال هم برای اعضای محترم صندوق‌اعتباری‌هنر این مبلغ عیدی در دستور کار صندوق هست؟ از هدیه شب یلدا که خبری نبود و امید می رود لااقل صندوق‌اعتباری‌هنر برای عیدی1402 مبلغ خوبی را هم به جبران هدیه شب یلدا و هم برای افزایش مبلغ عیدی پارسال به حساب هنرکارت اعضای محترم واریز نماید.
همچنین با توجه به تقارن عید نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان؛ از صندوق‌اعتباری‌هنر انتظار می‌رود در کنار عیدی مبلغی را هم به عنوان ارزاق و خواروبار به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان به حساب همه اعضا واریز نماید.
باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده خبر و اطلاعیه ای از سوی صندوق محترم اعتباری هنر درباره عیدی سال 1402 صادر خواهد شد یا خیر؟
لازم به ذکر است که ماه مبارک رمضان گذشته هم به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) قرار بود هدیه ای به اعضای محترم واریز شود که این هدیه با تاخیر واریز شده بود.
بسیاری از اعضای محترم صندوق نسبت به عدم واریز هدیه شب یلدای امسال ناراحت بودند و نارضایتی خود را نسبت به آن نشان دادند.

پارسال حدود روز 25 اسفند 1401 برای اعضای صندوق اعتباری هنر عیدی از سوی آن نهاد واریز شد.  مبلغ این واریزی برای فعالین حوزه فرهنگ و هنر دارای هنرکارت یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان بود.

عیدی سال 1401 که مبلغ آن 1500000 تومان بود در ماه اسفند به حساب متصل به هنرکارت بیش از ۷۰ هزار نفر از اعضای صندوق‌اعتباری‌هنر واریز شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=17598

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫101 دیدگاه ها

  1. اینهمه وقت هنرمندان رو گرفتن که حساب باز کنند و غیره و ذالک…
    دو ریال واریز که نشد سال ۱۴۰۲ که هیچ…
    الانم بانک آینده منحل شده…
    یعنی همون مبلغ که حساب باز کردن هنرمندان هم مجهول شده سرنوشتش…

    این چه بساطیه راه انداختن بزرگواران؟؟؟ این اسمش حمایت از هنرمنده؟؟؟…

    1. شما فکر میکنم اصلا هنرمند نیستید چون این بانک اصلا منحل نشده و ما هم داریم از خدمات هنرکارتمون استفاده میکنیم

      1
      1
      1. امسال ماه رمضان و عید با هم تقارن پیدا کرده ، سال پیش که عیدی به هنرمندان ندادید ، لااقل امسال یه مبلغی به عنوان عیدی و فرارسیدن ماه مبارک رمضان به حساب هنرمندان بریزید ، نه یلدا چیزی واریز کردید نه حمایتی در چاپ کتاب از هنرمندان میشه ، جز بیمه که نصفش و خود هنرمند میده چه کار مفیدی در حق هنر و هنرمند شده؟

  2. سلام. مرحبا به این دیدگاهت. صفری(خبرنگار و عضو انجمن فیلم)تبریز

  3. سلام خدمت تمام خانواده هنری ایران عزیز شاید این حرفی که میخام بزنم خیلی ازدوستان هنرمند خوششون نیاد من ۵۹سالمه ۴۷سال توی کارهنرفعالیت دارم ازدوران راهنمایی تئاتر تلویزیون وسینما فعالیت دارم ۹۹درصد از کارهام طنز بوده بهترین عیدی وپاداشت رو از خنده وخوشحالی مردم گرفتم چهارسال پیش عمل جراحی قلب باز انجام دادم بعداز ۴ماه استراحت بعداز جراحی دوباره مشغول فعالیت شدم
    که ساخت برنامه کودک شبکه تلویزیون بود وباعشق انجام میدادم شاید بپرسید خب این ربطی به هنرکارت وعیدی وفلان وووووداره
    درسته که توی مملکت ما درحال حاضر انچنان به هنرمند رسیدگی نمیشه ولی اینم خیلی زشت وبده که یه هنرمند بخاطر یکی دوتومن بیاد توی جمع خودوشو خراب کنه یعنی شان یک هنرمند اینه که بیاد بخاطر ۱و۵۰۰گدایی کنه وشکایت کنه؟؟ من که خزانه دولتی رو به دودقیقه هنرعوض نمیکنم اینکه ۱و۵۰۰ هستش منو که کسی بزور نیاورده توی هنر خودم خواستم ودست داشتم ودارم خب دیگه منتم برای چیه خواهشا احترام هنروهنرمند واقعی رو خراب نکید ارزش اسم هنرخیلی بالاست که نمیشه روش قیمت گذاشت بعد بعضی از دوستان هنرشون رو میخان ۱و۵۰۰ بفروشن؛ درواقع هنرمندفروشی نیست موفق باشید دوستانی که میخای ناسزا به من بگید خواهشا اول چنددقیقه کلاهت روقاضی کن بعد ناسزا بگید

    9
    16
    1. درود بزرگوار

      فرمایش شما مصداق بارز مغالطه توسل به مطلوب است . عمری خودمان را با همین حرف های غلط فریب دادیم . در جهان صد در صد مادی لاف معنویت زدیم . دوست گرامی ما در پنسیلوانیا یا جزایر میشیگان نیستیم در کشوری هستیم که برای تبلور هنر باید هزینه هم کنیم . چاپ کتاب من هنرمند کمرم رو خم می کنه
      در آخر هم گوشه انباری خوراک جک و جانور می شه و اثری که من اهل قلم خلق کردم یا سرودم که لنگه اون در دنیا نیست نصف قیمت یک کیلو مدفوع الاغ هم نیست . کسی خودش رو به پول نمی فروشه لکن وقتی اعلام می کنن که قراره قدر دانی بسیار ناچیزی کنند از هنرمند جماعت بیجا می کنند که ما را به سخره بگیرند تصورش را هم نمی کنم که شما جنگ زرگری راه انداخته باشید یا بعد عمری فعالیت هنوز ندانید اینجا چه خبر است . ما در جهان ماده هستیم نه توهمی ماورای مادی خیر نیستیم چه خوشتان بیاید یا نیاید قبول کنید یا نکنید در جهان ماده فقط و فقط ابزار مادی می تواند سبب سعادت ما گردد الباقی تصورات و تخیلاتی است که اگر صحت هم داشته باشد در اینجا به کار نمی آید این خیلی خیلی راحته که ما درک کنیم حق و حقوق زحمات عاشقانه ما هدر نرود نه اینکه چنین توهین زننده ای را روا دارید که ما به اندک مبلغی یا کل ثروت جهان هم که باشد بخواهیم خود فروشی یا عزت فروشی نماییم خیررررررر . اینگونه نیست و صد البته خودتان هم می دانید اینگونه نیست لکن چنین منطق عاری از انصافی را چگونه به خرج دادید نمی دانم . اینجا فلاکتی است به نام ایران با تورم پانصد درصدی و افت ارزش ریال هفتصد درصدی تازه گل و بلبل هم که باشد آنچه حق من است صرف نظر از اینکه چه باشد و چه مقدار باشد پیگیرش می شوم تا بستانم اینکه تازه ماکت حقوق ما هنرمندان هم نیست لکن نگیریم خرج بازدید یه مسئول بی مسئولیت می گردد که هیچ بهایی برای هنر نپرداخته است . امید آنکه از باورهای پوسیده سالها پیش دست برداریم و پارادایم بزنیم در رفتار و پندار و گفتارمان . شاگرد مکتب اهل قلم بابک حادثه

      17
    2. مگه اون آدم شریفی که الان کارگر هستش ، به زور بردنش کارگری؟ یعنی چون خواسته این کار رو انجام بده اگر حمایتی ازش نشه باید سرش رو بندازه پایین و بگه چون کارم شریفه نباید انتظار دیگه ای داشته باشم .
      یا اون معلمی که داره با عشق به بچه ها درس میده بگه چون معلمی عشقه و شغل انبیاست پس نباید حرمت شغلم رو پایین بیارم و انتظار مادی داشته باشم .
      یک هنرمند باتوجه به استعداد و توانمندی خودش وارد این مسیر شده حالا باید بگه چون هنر ، والاست پس خودم رو کوچیک نکنم و اون کارت فیزیکی رو فقط بگیرم بذارم توی کیف پولم و پررویی نکنم و انتظار نداشته باشم حمایت مادی ازم بشه !
      شما باید از اون پولدارایی باشی که با هنر امرار معاش نمیکنه ولی جناب ، ما مثل شما نیستیم یک و نیم هم یه جای زخم مون رو میگیره .
      وقت و انرژی و عمرمون داره پای این کار میره .
      از کره مریخ که نیومدی ؟ داری توی همین کشور زندگی می‌کنی ، بهتره آگاهیت رو ببری بالا ببینی آدم های هنرمند دور و برت به چه روزی افتادن.

    3. اول اینکه خدا بهتون سلامتی عطا کنه…اما کسی پول نخواست ….
      ولی نه کارت بدن نه تبلیغات کنن!
      شما ظاهرا متوجه بازتاب اجتماعی این همه تبلیغات و تشکیلات رو درک نمیکنید… چقدر تبلیغ شد؟ و اصلا چرا وقتی،رسیدگی نمیشه اینقدر تو سایتها خبر تاریخ مصرف گذشته به روز رسانی شده هست ؟؟؟؟…بیشتر این عزیزانی که ناراضی بودن جوانن… انگیزه و امید لازم دارن… هنرمند نیاز به توجه داره …به خصوص در جوانی… وگرنه من و شما که آردهامون رو بیختیم و الک هامون رو آویختیم و بچه و نوه داریم طبیعیه که میدونیم ارزش هنر بالاست و هنرمند حیفه و هنر فروشی نیست … .. ماچ اینجور تربیت شدیم و بقول شما کسر شانه واسمون… ولی این عزیزان باید ایجاد تحول و تغییر کنن…. حالا یعده ادبیات ضعیفتری داشتن… اما ما باید اجازه بدیم بگن حرفهاشون رو… وظیفه من بزرگتره بشنوم … نه که بزنیم تو دهنش که خدای ناکرده به بیراهه بره… هنرمند حساسه..‌.
      شما هر جور میخوای زندگی کن و تفکر داشته باش بزرگوار..‌‌. من هرگز به پدرم نگفتم لباس میخوام… بچه من از من شغل و تحصیلات و خونه میخواد… نمیگم پر توقع باشن درسته… خیر … شرایط،دشواره و مصرف گرا شدن …ولی چنانچه ندارم… نمیگم صداتو ببر… میگم ندارم… نه که نرسم به بچه ام و همه جا جار بزنم همه کار واسه بچه ام کردم!!!… خب عصبانی میشه بهش بر میخوره آبرومم میبره!!!… این خدمات رسانه ای شده صندوق هنر یا مال عیادته یا کفن و دفن یا بازدید از خانواده هنرمند متوفا یا رسیدگی به خانواده هنرمند فقیده یا تقدیر از کارکنان خودشونه …کمی هم شناسایی هنرمندان … باقیش تبلیغات هست و عملی نشده … یا ضعیفه عملکردشون که انشالله جبران میکنن… از اول کارت هوشمند میدادن نه کارت بانکی کسی چیزی نمی‌گفت… کارت بانکی یعنی اعتبار ریالی..‌ نمیدونم کجای این حرف غلطه؟؟؟… نمیدادن از اول…

    4. همون عزیز که نوشت … توهمات خدمتگزاری به رزومه سیستم خواستن اضافه کنن کاملا درست گفتن… اما ظاهرا شما از توهمات لذت میبری هنرمند ارجمند وطنم… خب خوشحال باش … اما خوشحال بودی الان سالم بودی باور کن… خدا سلامتی ببخشه

      1. سلام به همه هنرمندان و عزیزان … بنده به نوبه خودم از طرف هیچ یک از دوستان حرف نمیزنم و این‌چیزی که الان دارم عرض میکنم فقط دیدگاه خودم هست …بحث یک میلیون یا چند میلیون نیست بحث توجه و ارزش قایل شدن به هنر و هنرمند هست …هرچند باور کنید بالای ۸۰ درصد از اساتید هنرمند بخصوص هنرمندان موسیقی نواحی و و اساتید گرانمایه موسیقی نواحی محتاج همان یک میلیون هم هستند ….باور کنید

  4. … نمیدونم چرا اینقدر خبر دروغ پخش شده از بسته ها، عیدیها و … تولد هم که دروغ در اومد

    موندن تا یه هنرمند فوت کنه و به خانواده اش سبد معیشتی بدن؟؟؟!!!!!…
    خود اون شخص هنرمنده و نیاز به انگیزه داره تا زنده است نه که فوت کنه و برسن به خانواده هاشون که ممکنه اصلا رابطه خوبی با هنر نداشته باشن…. این کار رو که سیستم‌های دیگه هم میتونن انجام بدن!… من که هنرمندم، بمیرم بعد میخوان به خانواده من سبد معیشتی بدن؟؟؟؟؟… خب ندن!!!… مگه محتاج هستن خدای ناکرده!… سازمان بهزیستیه مگه؟؟؟… بیمه هم که نیاز به این همه تشکیلات و کارمند نداره لازمه تایید کنن و ارجاع بدن… خود بیمه تعاریف خودشو داره نیاز به صندوق اعتباری هنر نیست اصلا… نقش صندوق چیه این وسط؟؟؟؟… اصلا چرا چنین سیستم ناکارآمدی تعریف و اجرا شده وقتی به هنرمندان رسیدگی نمیکنن؟؟؟…چرا هست؟… مگه گزارش و جلسه و چهار تا کارمند داشتن اسمش سیستمه؟؟؟؟؟… خب تعطیلش کنند… ذاتا که تعطیله… من از تابستون ۱۴۰۱ ثبت نام کردم پول خودم تو کارتمه… خب چرا کارت بانکی خالی و بی اعتبار میدن دست مردم؟؟ مسخره کردن؟؟

    13
  5. .. بعد از اینهمه تعلیق و گره های بدون اوج و پیام داستان نوروز ۱۴۰۲… باید دوباره الیور توییست نوشت واسه شون … البته بدون یه کاسه سوپ بیشتر!!!… اما چرا کارت دادن؟؟؟… ۴ تا میدادن به همون ۴ نفر خواص… تمام شد و‌ رفت… بیکاریم مگه وقتمون رو‌ گرفتن؟؟؟؟.. الانم وقت بذارن کارتهای سرشار از تهیشون رو‌ پس بگیرن بهتره…

    14
    1
  6. … حالا که تو یه دنیای پر از دماغهای ازسقف رد شده داریم زندگی میکنیم… بهتره تو سیرکهای داستان پینوکیو ورود نکنیم… اخر عاقبت خوبی نداره…

  7. عرض سلام ، میگن سال پیش عیدی و یلدایی دادن ، من امسال عضو شدم ، فقط یه کارت خالی دادن ، نه از واریزی یلدا خبری بود ، و نه این جور که معلومه از عیدی خبری هست ، فقط اگه بالای یه میلیون از کارت خرید کنید ، یه ۱۰ هزار تومنی برگشت داده می شه ، و به امتیاز موجودیت ۱۰۰ تا تک تومنی اضافه می شه ، که اگه ده تا سیلی به صورتت بخوره دردش کمتره ، امسال عید و ماه رمضان یکی شده ، اتفاقاً امسال می خواست یه عیدی درست و درمون بدن ، اینکه برای این دو مناسبت ، سه ، چهار میلیون واریز کنند درخواست زیادیه؟

    24
  8. عرض سلام ، میگن سال پیش عیدی و یلدایی دادن ، من امسال عضو شدم ، فقط یه کارت خالی دادن ، نه از واریزی یلدا خبری بود ، و نه این جور که معلومه از عیدی خبری هست ، فقط اگه بالای یه میلیون از کارت خرید کنید ، یه ۱۰ هزار تومنی برگشت داده می شه ، و به امتیاز موجودیت ۱۰۰ تا تک تومنی اضافه می شه ، که اگه ده تا سیلی به صورتت بخوره دردش کمتره ، امسال عید و ماه رمضان یکی شده ، اتفاقاً امسال می خواست یه عیدی درست و درمون بدن ، اینکه برای این دو مناسبت ، دو ، سه میلیون واریز کنند درخواست زیادیه؟

    11
  9. اینا میخواستن یه جمعیت آماری رو به رزومه توهمات خدمتشون اضافه کنن که لیست به نام خورد و تمام
    از امروز به بعد این کارت رو داشتن یه مقدار ظلم به خودمون که داره از اسمهامون سوءاستفاده میشه
    عید همه عزیزان مبارک
    خوبیش اینه که در مقام مقایسه بدجوری دست خالیشون رو شده

    19
    1
  10. از بس نق زدید و ناشکری کردید تا به امروز که 28 اسفندماه 1401 است پشیزی عیدی به احدی از آحاد هنرمندان نداده اند….البته باید گفت:نه به آن شوری شور و نه به این بی نمکی!سال گذشته به مناسبت شب یلدا و عیدنوروز و میلاد امام حسن مجتبی ع مبالغی واریز کردند که خدا خیرشان دهاد.اما امسال؟….چه گویم که ناگفتنم بهتر است.

    7
    9
    1. … یه عده چالش تولید کردن… چون میدونستن چه خبره و خواستن برملا بشه چون بعضی سایتها شروع به دروغ پراکنی کرده بودن… عمل هنرمندان، نوعی نارضایتیه نه نق زدن… البته درخواست کمک از قدرناشناس و بیگانه و غیر همدل بله درست نیست و واقعا ارزش نداره این پول … درسته…‌‌ولی یسری جوانهای هنرمند کشور، شاغل نیستن و سخته واسشون… تو منگنه هستن…‌‌‌‌‌این مسایل دور از ادبه… و هنرمند جایگاه اجتماعی داره و‌ در شانش نیست اینطور باهاش رفتار بشه… که کارت بانکی بدن اما خالی… خب نمیدادن… فقط خواستن امار بگیرن؟؟؟؟… خب کارت هوشمند صادر میکردن نه کارت بانکی!!!!

      14
      1
  11. عیدی که گفتن نمیدن… عزیزان هنرمند منتظر چی هستن؟… کارتشون پوچه… خالیه…
    عید همگی بود مباررررک…

    14
    3
      1. بهتر نیست پس بگیرن؟… کارت بانکی چرا دادن؟… خب پس بگیرن و کارت هوشمند بدن… وقتی قراره فقط به یه عده رسیدگی کنن پس چرا به همه کارت بانکی دادن؟؟؟؟… نمیدونم اسمش چیه؟… کلا معنایی نداره که کارت بانکی به همه بدن ولی فقط به یه عده تسهیلات تعلق بگیره… خیلی بالاتر از تاسفباره این رفتار و سباست کاریشون… کلا خط کشیدن رو جماعت هنرمندا بویژه عزیزانی که تازه وارد عرصه شدند و انگیزه لازم دارن برای ادامه دادن و به ظهور رسوندن خلاقیتشون… اگه جایی معرفی کنن که کارت بی اعتبار و خالیشون رو‌پس بدیم من ممنون میشم چون بی احترامی و توهینه چنین رفتاری و در شان ما نیست…

        13
        4
      2. مرکزی هست ببریم پس بدیم کارت رو؟؟؟… یا سه سال باید قاب کنیم بزنیم به دیوار؟؟؟… من هیچ مبلغی دریافت نکردم بعد از صدور کارت… حداقل وقتی کارت صادر میکنن یه هدیه داشته باشه… اخه کارت خالی چیه دادن دست خلق؟؟؟!!!!!!

    1. … نکنه به شما دادن عزیزان که منفی زدین؟؟؟!!!… خب حذف شده دیگه سال، نو شد که… سرتون سلامت… عیدتون مبارک… دلتون خوش به داده های خداوندگار… از خلق غیر همدل و غیر دلسوز چه توقعی دارین؟؟؟

      5
      1
  12. من علیرضا هستم.بازیگر؛خواننده
    سلام ب همه هنرمندان عزیزم.پیشاپیش سال نو مبارک.واقعا این چه ارقامی هستن ک میخاین بدید ب هنرمندا.هنرمندایی ک وقتی ببینده ها میخان سرگرم بشن و بیان فیلم ببینن فقط ۵۰۰ هزار تومن خوداکی میخرم میان.بخدا حق ما این نیست.هرچند ک شاید عزیزان تلاششون رو میکنن.چیزی ک مشخصه اینه ک در راس هنرمند رو اصلا بهش بها نمیدن و نمیخان باشن.چون همیشه حرفحق زدن.ما هنرمندا همیشه تو شرایط سخت جامعه کنار مردم بودیم و هستیم.سال پیش ۱و۵۰۰ دادن.فک میکردم دولت هم ۱ میلیون میده.لااقل میشه آجیلو میوه گرفت اما انگار اول یارانه رو قط کردن بعد عیدیه هنرمندا رو دادن.ازتون خواهش میکنم اگه قراره عیدی بدید ب زیر۳تومن فکر نکنید.در هر حال ممنون و خداقوت ب دوستانی ک از جان مایه میزان و برامون میجنگن.تشکر و آرزوی سلامتی.

    11
    1
  13. ببینید کار به کجا رسیده که هنرمندان یک کشور منتظرن ببینن که مسئولین …..یکی دو ملیون بهشون میدن یانه.در حالیکه میلیاردها میلیارد اختلاس میشه آب هم از آب تکون نمیخوره.وای بر ما که چقدر بدبختیم هر روز سایتو نگاه می‌کنیم که ببینیم عیدی میدن یا نه اونهم ۱۵۰۰🤣🤣🤣🤣

    26
    1. جالبتر اینکه اگه فقط یک روز حق و حقوق امثال فرهنگیان دیر واریز بشه کلی تو جامعه سر و صدا میشه اما هنرمندان مظلوم به هیچ جا صداشون نمیرسه ، چون وزیر آموزش و پرورش خودش حامی اعضا و فرهنگیانه اما وزیر فرهنگ و ارشاد حامی هنرمندان رسته خودش نیست ، متاسفم که به قول بعضیا باید واسه یکی دو میلیون با دولت چونه بزنیم

      15
      2
      1. خب اونها کارمند رسمی دولتن و حقوق بگیرن و شاغلن…‌. و این طرحها حمایتیه نه حقوق و مزایا… اما این رفتار که دیده میشه، صحیح نیست و در مقام و شأن عزیزان باید باهاشون برخورد بشه… نه که هر بار یه رفتار متفاوت ببینیم… دچار سرخوردگی میشن… هنرمندان نور دیده جامعه هستن… عمرشون رو گذاشتن… عواطف و احساسشون رو خرج فرهنگ و جامعه کردن… باید در خور حرمتشون باهاشون برخورد بشه…هیچ بی حرمتی جایز نیست… بترسیم از فرونشستهای هنری…

    2. باسلام و احترام فراوان انشاالله تاپایان فروردین ۱۴۰۲ واریز می کنند ۴ونیم میلیون تومان به ده هزار نفر اولی ها که ساماندهی شدند کارت هنر آینده گرفتند چون ده۱۰هزار نفر اول بازیگران و هنرمندان باسابقه هنری و بیمه تامین اجتماعی بالا هستند.

      1
      1
  14. واقعاازین که بیست سال عمرم پای تئاتر گذاشتم تواین مملکت که حکومتش حامی ام نیست میسوزم توکل دنیا ارزش هنرمند خیلی زیاده وبرا رفاهش درتلاشن همین کشور آذربایجان که اقایون رژبم باکو مینامنش و پسندش نمیکنن جایگاه هنرمندان بالاهست ودولت همه جوره حمایت میکنه

  15. خرید پوکه و قراضه هنرکارت

    بصورت نقدی … صد در صد تضمینی … واریز آنی
    اولویت با مدل های 1400 و 1401

    تماس فقط در ساعات اداری

    14
    1
  16. هزینه چاپ کتاب ، سر به فلک می کشد ، شهرداری حق چاپ ۱۰۰ جلد کتاب را می خورد ، مدیر عامل صندوق از واریزی یلدا و عیدی فراموش می کند ، فقط یک کارت خالی تحویل هنرمند داده می شود ، که با هر ۵۰۰، ۶۰۰ تومن خرید ۱۰۰ تا تک تومنی به امتیاز نقدی اضافه می شود و با هر یک میلیون خرید ، ۹ الی ۱۰ هزار تومن به کارت بر گشت داده می شود ، این اگر توهین به هنرمندان نیست پس چیست؟

    15
  17. سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان عزیز و هنرمند کشورم
    عیدتون پیشاپیش مبارک⁦⁩🌼💐
    امیدوارم سال پیش رو براتون پر از خیر و برکت باشه
    درباره اون عزیزی که فرمودند حافظان قرآن جزو هنرمندان محسوب نمیشن باید بگم راست میگن جایگاه حافظان قرآن بسیار بالاتر از این هست که همتراز با هنرمندانی باشند که درس هنر را از انسان های همنوع خودشون یاد گرفتندو ظلمی بس عظیم بر حافظان قرآن است که آنان کلام آفریننده هنر را در سینه خودشان حفظ کردند و به گوهری رسیدند که تا کسی آن را لمس نکند به مقام واقعی هنر نمیرسد. اگر حافظ کلام خدا نباشی نمی‌توانی به مقام هنرمندی مانند حافظ شیرازی و لسان الغیب برسی.

    اما چه میتوان کرد که این قشر همیشه مظلوم جامعه نه حقی دارند و نه جایگاه درستی برایشان تعریف شده تا بقول این عزیز آویزان صندوق اعتباری هنرمندان نباشند و حق هنرمندان دیگر را حیف و میل!!! نکنند!!!
    هرچند روزی همه بدست خداوند روزی رسان هست پس روزیتون از همون بخواین نه از مسئولینی که بی برنامه عمل میکنند

    یا حق🤚

    9
    14
    1. خب اونها کارمند رسمی دولتن و حقوق بگیرن و شاغلن…‌. و این طرحها حمایتیه نه حقوق و مزایا… اما این رفتار که دیده میشه، صحیح نیست و در مقام و شأن عزیزان باید باهاشون برخورد بشه… نه که هر بار یه رفتار متفاوت ببینیم… دچار سرخوردگی میشن… هنرمندان نور دیده جامعه هستن… عمرشون رو گذاشتن… عواطف و احساسشون رو خرج فرهنگ و جامعه کردن… باید در خور حرمتشون باهاشون برخورد بشه…هیچ بی حرمتی جایز نیست… بترسیم از فرونشستهای هنری…

    2. اصلا بحث مقام و درجه نیست… هر کسی در هر گروهی در هر صنفی مقام و منزلت خودش رو‌ داره… هنر رشته و گرایش داره… و همه تعریف شدن… حق ادم پیش خدا ضایع و زایل نشه… خلق خدا چیکاره است؟… فعلا هم که خبری نیست که نیست!… پس حرف و حدیث سر چیه؟؟؟… عید همه مبارکباد…

  18. جایگاه هنرمند فراتر از همین جاست که گاهی می بینیم و چشم میبیندیم که اینجا کدوم موقعیت از زمان و چه نسبتی از مکان
    ما رو به باد دادند تعریفش میشه زیاد دنبال خودت نگرد
    داریم تکدی گری رو تمرین میکنیم بین بازار نامریی دلالها که دلارهاش نه ریالهاش هم سهم ما نیست
    ما هنرمندترین وضعیت تاریخ رو برای نبودن نان در سر سفره های هنرمندان شاهد هستیم که شلاقشو بد کشیده.

  19. سلام…
    بدینوسیله ارادت و اخلاص قلبیم رو بهمه شما هنرمندان عزیز وطنم ابراز میکنم…

    الهی سفره روزیتون پر رونق باشه از برکات دل بزرگتون…

    🌿الهی غم نبینید فرزندان آب و خاکم…🌿

    ⚘️پیشاپیش عیدتون مبارک⚘️

    9
    1
    1. “پیرمرد شندرغازی از اداره فرهنگ میگرفت”

      فعل: ماضی
      مبلغ: شندرغاز!!!!
      پیرمرد: نیما یوشیج
      نویسنده : جلال آل احمد
      منبع درآمد:
      اداره فرهنگ!!!!

      حالا عنوان اثر از همه جالبتره:
      پیرمرد، چشم ما بود

      من از شما معذرت میخوام که…
      قدر زر، زرگر شناسد… قدر گوهر، گوهری…

      خدا پدر آمرزیده تو هم اینقدر همش نزن…
      عمر رو خدا داده خدا میگیره
      روزی هم دست خداست…

    2. ، فقط افتخارش اینه ۱۰ هزار نفر اضافه کرده ۱۰ هزار نفر دیگم میخواد اضافه کنه یکی به من بگه اینارو برا چی اضافه میکنه که چی بشه ؟ حالا این به کنار یکی توجیهم کنه اهالی قرآن و کسایی که حافظ قرآن هستند و کلا بسیج و چرا عضو هنرمندان حساب کرد و وارد صندوق هنر کرد ، جسارت نکردم ها منظورم اینه اونا نهادشون مگه فرق نمیکنه ؟ حافظ قرآن چجوری هنرمنده ؟ چرا قیمه هارو ریخت تو ماستا که الان هیچی برا هیچکی نمونه و نرسه ؟؟؟؟؟ خدا میبخشتت پور احمدی ؟؟؟ هنرمند فقط در دولت قبل کمی جایگاه داشت الان باید مراقب باشه بیمشم قطع نکنن

      12
      2
      1. بد نیست بدونیم تو جامعه ما یه مشکل بزرگ هست… بزرگواران امشب قانون مینویسن صبح پاکن دستشونه… پاک میکنن، دوباره یچیز دیگه مینویسن‌…
        سازمان فلان… من نویسنده رو در رونمایی کتابم دعوتم نکرد اسممو از رادیو شنیدم فهمیدم‌ کتابم رونمایی شده!…
        یه سازمان دیگه… جایزه منو دادن به یکی دیگه از دوستهاشون که بودجه بین خودشون تقسیم بشه !…
        باز یه سازمان چند متر اونورتر نشد برم برای تقدیر، لوحمو یکی از ببخشید بلانسبت ناهنرمندان دزدید!… الان اسمم رو میز کار بچه مردمه!!!… واقعا نمیدونم به چه دردش میخوره؟… امیدوارم حرف و حدیث‌ نشه…
        واقعا جای من باشید چه حسی دارین؟!… حالا این دو سه مورد از زندگی گهربارمه…
        میترسم آخرش بشم مصداق سخن
        اون شاعر بزرگوار، که گفت:
        شعر دزد دیده بودم، شاعر دزد ندیده بودم…
        دیگه میترسم یکی دیگه خودشو جای من جا بزنه بره جشنواره ها… تو‌ چنین جامعه با شرایطی توقعتون یکم بالا نیست؟…. فکر میکنید چون یسال دو سال یه کمک هزینه دادن موظفند باز واریز کنن؟… حالا هر چی… من تا حالا هیچ مبلغی از صندوق هنر نگرفتم در طول چندین ماه عضویتم… اما جای شما بودم فکر میکردم نکنه قسط،بندی کنن و هر چی رو دادن، دوباره پس بگیرن… الان این مرحله هستیم نه اون مرحله قبلی…

    3. وام هنرمندان نمی خواهند چون بازپس دادن اش مشکل است فقط واریز نقدی به هنرمندان . اگربیمه امان راهم بدهند بازهم تشکر می کنیم ازشون همین هم غنیمت است لااقل ۶ماه بیمه تامین اجتماعی امان حق بیمه رابپردازند

  20. سلام و ادب…
    از شواهد امر پیداست که فقط معدود افرادی الان مورد توجه و حمایتن…

    خب بزرگواران!… از اول به همون چند نفر کارت میدادین و بعد از عملکردتون تولید محتوا میکردین…

    چرا اینهمه کارت هنر تولید کردین؟…
    ماههاست ثبت نام کردم و تا این لحظه یه کارت خالی دستمه… اصلا نمیدونم چرا گرفتم؟؟؟… همه خبرها راجع به گذشته های دور یا آینده ای نامعلومه!!!!…
    چرا از زمان حال خبری منتشر نشده؟؟؟

    10
  21. این خبری که لینکش در زیر درج شده مربوط به بهمن ماه هست …

    snn.ir/004R7B

    مدیرعامل صندوق هنر در این خبر اعلام کرده، شاید در طی دو ماه آینده واریز نقدی داشته باشیم …

    تیر خلاص! 🤣🤣

  22. سلام و عرض ادب ، امسال که واسه شب یلدا چیزی ندادین ، لااقل واسه عید که با ماه رمضون یکی شده جبران کنید ، تمام لطف هنر کارت اینه که یک میلیون خرید کنید ۹ هزار تومن به کارتت برگشت داده میشه ، این توهین به یه هنرمنده ، به جای این کار ، با یه فروشگاهی قرار داد ببندید هنرمندان به نصف قیمت از اونجا خرید کنند

    22
  23. سلام..ببخشید رفقا اگه جملات بنده یخورده دوراز ادب ه…همه میگند خدا هست بس اگه هست امیدوارم طوری زمین گیرتان کنه مسولان بی کفایت وبی لیاقت که لگن لگن کثافت از سر روتان بباره .مسولی که فقط با یه مشت اراجیف وقول وعده اونم درکنار امام رضا به خوراک یه تعداد امثال خودت دادای چرا اسمی از عیدی هنرمندان نکردی .فقط بلدی بری این شهر اون شهر ژست هنرمند شناس بودنو بگیری اصلا میدونی هنر چیه وبعضی ها یه عمر جهانی‌جوانیشون صرف این خطه کردن که الان انتظار یه چندر غاز اونم بعنوان عیدی از طرف یکی مثل تو امثال تو هستند .امیدوارم به زمین سر د وگرم بخورید همتون که هنر وهنرمندان بی ارزش کردید

    15
  24. یک عیدی ناچیز هم به هنرمندان روا ندیدید؟
    قبلا یلدا عیدی داشت. عید عیدی داشت.
    سه ماه اول سال حق بیمه رو میدادن
    الان هیچی به هیچی. هر جا هم میرید از افزایش خدمات میگید. گویا ما عضو صندوق هنر گواتمالا هستیم که خدمات نداریم نمیدانم کجاست این همه خدماتی که مسول صندوق میفرمایند؟؟؟؟؟؟
    تنها کاری که بلدند 2 روز یک بار بروند با رضا روگیری عکس یادگاری بگیرند.

    17
    1. هنرمند ارجمند …
      واریزی برای هنرمندان گواتمالایی انجام شده …
      چک کنین احتمالا کارت شما متعلق به منطقه گینه بیسائو می باشد!

      12
  25. سلام بر هنرمندان عزیز… در زندگیم فعالیتهای مختلف مطبوعاتی و رسانه ای داشتم… نمیدونم چرا دوستان اینقدر اصرار کردن ثبت نام کنم برای هنر کارت… فقط وقتمو گرفت مراحل ثبت نام… راستش در همون زمان تلف شده یه کتاب مینوشتم… اتلاف وقت شد… احتمالا فقط میخواستن آمار هنرمندان رو داشته باشن تا بوقتش هر جا گزارش و فعالیت خاص یا عملکرد سفارشی لازمه از این عزیزان دعوت کنن… و سیاست کاری بوده نه حمایت… چون تا این لحظه یک ریال هم به کارتم واریز نشده…

    10
  26. بر پدر و مادر مدیر عامل قبلی رحمت و خدا از این مدیر عامل نگذره خجالت نمیکشه اونهمه مدیر عامل قبلی ارزش به هنرمند گذاشت و کلی یادگارهای و مبناهای خوب برا هنرمندان گذاشت
    حتی اگر در اینستا یا جایی انتقاد کنید یا بگید مدیر عامل قبلی بهتر بود. بلاکتون میکنن . فقط میره سفر و عیادت بودجه‌م خرج کنه خیر نبینی هیچ کس ازت راضی نیست امیدوارم زودتر بری

    19
    1. باسلام احسنت این مسوول که اومده مفد هم نمی ارزد هیچ کمکی به هنرمندان نداده. عیدی امان رانداده عید فطر رانداده عوض اش کنند همان مدیران قبلی باشند یا کسی مثل مسوولین قبلی

  27. نمیدانم جناب پور احمدی این مطالب را میخوانند ویا نه ولی درد از استخوان هم گذشته فقط امیدوارم سفره پر رونقشان همیشه برقرار باشد و ما اصحاب فرهنگ وهنر هم به یُمن برکت همین هنر قلمها را میبوسیم وبه مسیر صعب این وادی ادامه میدهیم ولی رسم مردان سیاست را خوب به هنرمندان نشان دادید که فقط میشود با شعار در اذهان عموم جایگاه یافت و برآن استوار ماند امیدوارم روزگاری دوباره باشد که هنرمندی در جامعه برای این مرز پر گهر هنر آفرینی کند . منکه به فرزندانم فقط کارت زیبای صندوق را بعنوان یک نهاد بی مسئولیت نشان داده ام وروی طاقچه خانه در مقابل آینه و قرآن گذاشته وبرایتان دعا میکنم جناب پور احمدی . سالی سرشار از آرامش روان برایتان آرزو دارم وامیدوارم شبها خوابتان ببرد

    17
    1. درود…
      در سایتی مطالعه شد
      عیدی یلدا یک میلیون…
      سال نو یک میلبون و پانصد تومان…
      رمضان یک میلیون و صد تومان…
      البته برای همه عزیزانی که کارت دارن…
      ولی کسانی که درجه اول هنر دارن مبالغ بالاتر بود بمراتب…
      این اخرین خبری بود که خوندیم… انشالله مبارکتون باشه هنرمندان عزیز… دیگه کم و زیاد به بزرگی خودتون ببخشید…

      2
      3
  28. بمیرم برای دل هنرمندان اون آقایی که به محض قرارگرفتن در پست مدیرعاملی صندوق هنر حتی به دسته های صندلی سلف خود ناسزا گفت که هنرمندان را آنگونه که باید تکریم نکرده احتمالا شرمسار بدو احراز پست جایی زیر میز قایم شده اند ” ما کمتر پشت میزها دنبه دیدیم وبه تکریم عادت کردیم تنها نگرانی ودغددغه ما اینه که” ترسم که رنجه شود پنجه هایتان” سایتون مستدام

    12
  29. تا تو گداخونه کسی خدمت نکرده باشه نمیدونه… پس گرفتن هدیه روز زن، قسط بندی حق معیل خانمهای مجرد بعده بازنشستگی…. گم شدن کارت هدیه در صورت غیبت مدعوین، و بالاکشیدن پاداش بنام به روز رسانی بیمه در بخشنامه دیده نشده یعنی چی… ما چیزها از سازمان متبوع خودمون دیدیم…مواظب باشید این سازمان به تبعیت از کهن الگویی مثل اون سازمان پس نگیره بسته های حمایتی قبلیش رو ازتون…

  30. با سلام .مجدد.دوستان کسی میدونه چطور میشه صدامونو به گوش بسته مسول صندوق هنر رساند..با نوشتن مطالب فکر نکنم افاقه بشه خواهشا محض رضای خدا دوستانی که پایتخت نشین هستند یطوری به یه راهی زحمت بکشند برند دراین صندوق خراب شده که حداقل یه جواب آره یا نه رو بگیرند ..من شخصا ده بار رفتم ارشاد اسلامی جز پوزخند چیزی عایدم نشد ..اگه دوستان راه بهتری سراغ دارند پیشنهاد بدن با نوشته وپست گذاشتن بنظرتون کسی دلش بحال زن وبچه من تو میسوزه

    15
    1. ابتدا با محلول لوله بازکن نسبت به باز کردن گوش اقدام و سپس پیام خود را در قالب مکالمه انتقال دهید!
      باتشکر …

  31. … همه اینها که پیام دادن و ناراحتن… اگه جای هنر و زلالی دل به دنبال کسب قدرت و پول و جاه طلبی و یا دله دزدی و درآوردن پول کثیف بودن… الان ملک و املاک یا پست و مقامی داشتن واسه خودشون و منت نمیکشیدن واسه دو ریال پول…

    13
  32. زندگی هدیه ای از جانب خداست که هنرمند قدرش رو دونسته و به استعداد ذاتی خودش که خواست و اراده خداست، نه نگفته… این نوعی سپاسگزاری به آفرینش و خلقته و مطمئنا در نزد خداوندگار ارزشمنده… حالا اینکه مخلوقات در هر سمت و پستی نفهمند که چطور شرط ادب نگه دارند یا چطور امانت خداوندگار در جامعه شون رو حفظ کنند… اعمال خودشونه…

  33. … شما الماس کوه نور هم بدی دست یه جاهل، نمیفهمه… فقط و فقط و فقط فکر میکنه به منفعت خودش… نه که اون الماس بی همتاست… یگانه روزگارشه… و یه سرمایه ملیه…

    در جامعه ما هم مثل همه جوامع بشری، هنر و هنرمند، سرمایه ملیه… ولی کسی که بسودش نیست بفهمه، هرگز نمیفهمه… پس خودتون رو خسته نکنید تا کسی به ارزش شما پی ببره…

  34. باسلام
    دوستا من یک ماه بیمم قطع شده اونم بخاطر اینکه برای تأیید ام به مشکل خوردم من با داشتن دو لوح رسمی در زمینه فیلمنامه و ارسال اثر به ده ها وشاید هم بیشتر جشنواره های فیلمنامه به من میگند،دوتا مقام خیلی کمه خدایش شما بگید هر نویسنده ای چند در صد امکان داره تو جشنواره ای برنده شه یا از کجا پول چاب سال چند کتاب رو بیاره که بتونه بیمش رو حفظ کنه با این دست مزد هایی که برای یک فیلمنامه نویس میدند پنج در صد از قراردار هزینه تایپ وچاپرو جبران نمی کنه چه برسه به چاپ کتاب یک نویسنده سر یک فیلمنامه چند دقیقه ای چقدر باید وقت بزاره که آخر سر بتونه یه چیز قابل قبول در بیاد اون هم اگر یکی به بهانه کار کردن ازش ندزده نه قرارداد درست حسابی تعین شده نه چیزی از رو اعتماد فیلمنامه میدیم دست مردم طرف اگر انصاف داشته باشه بعد اتمام کارش بعد هزار بار رفت وآمد و التماس یه درصدی اونم با منت میزاره کف دستمون ،بعدشم سر تمدید بیمه آدمو می‌فرستند پیش هر کس وناکسی برای التماس اگر مثل من یه زن بی حاشیه باشی کارت با کرام الکاتبینه آقا به من میگم مدرک بیار ،خوب ایمیلم رو پرینت میگیرم میفرستم مگند نه این به درد نمی خوره برو از جشنواره برگه تأیید شده با مهر رسمی بیار من از کجا باید برم تو جشنواره ای از این سر کشور تا اونسرش ، که شاید یک بار تو عمرش اجرابشه بگم به من تأیید رسمی بدید که فیلمنامه من دستتون رسیده به من میگند مگه اثر شما برنده شده میگم نه مسخره خواست وعام میشم آقا من مدرک میارم وظیفه استعلام دیگه به عهده شماست به من میگند ما که نمی دونیم شاید فتوشاپ کردی آقا منی که می تونم فتوشاپ کنم نمیتونم مهر زهرماری رو فتوشاپ کنم عجب بد بختی شدیم هنر مند شدیم تورا خدا به تمدید بیمه رسیدگی کنید هنرمندی که سه سال پش هنر مند بوده برداشتن این همه تلاش ولوح باید درگیر تمدید بشه تعریف از خود نباشه من حدود ۴۰ فیلمنامه جشنواره ای صامت کوتاه دارم ولی هیچ کدام به درد نمی خورند چون نتونستم از جایی براشون تاییدیه بگیرم ،ولی کسایی هم هستند که با دو سه فیلمنامه چون کسی پشتشون هست دوروزه بدونه مدرک تایید میشند تورا خدا رسیدگی کنید سپاس

  35. امیدوارم واریز کنن عیدی امسال رو. خیلی نیاز مندیم به عیدی. شان هنرمند نیست برای عیدی گرفتن خواهش کند. عیدی واریز کنید برامون دعاگو خواهیم بود.

    14
    1. طی اخبار موثق از سایت صندوق اعتباری هنر، جناب پور احمدی اعلام کردند درحال واریز شدن هست …

      چک کنین اگه این شرایط رو داشتین قطعا واریز میشه …

      1- دارا بودن گواهینامه!
      2- سن حداقل 18 سال تمام!
      3- در صورت داشتن پلاک ملی در سامانه نیروی انتظامی، طی 48 ماه گذشته اقدام به خرید خودرو نکرده باشید.
      4- مادران دارای حداقل دو فرزند از اولویت برخوردارند … فرزند بیشتر، اولویت بالاتر!!
      5- برای سایر اعضاء، طبق حروف ابجد قرعه کشی صورت میگیره و نوبت واریزی مشخص میشه … اگه واریزیتون بعد از 25 اسفند بشه، میوفته سال بعد تو بورس کالا نوبت میدن میرین اونجا!

      **شتر در خواب بیند پنبه دانه!**

  36. دست برای خلق اثره نه واسه گذاشتن بر گوش تا صدای کسی رو‌ نشنوی… ما هم اگه مثل بعضی از افراد جامعه از دستهامون برای نشنیدن، استفاده میکردیم تا به الان هم دستمون از کار افتاده بود، هم گوشمون هم درک والای انسانیمون تباه شده بود… خوشحالم که جای بعضیها نیستم… شب قدر نزدیکه… گرچه حق الناس در توبه هیچ شب قدری بخشیده نمیشه ولی بعضیها از اینهمه غفلتی که نسبت به خلق خدا دارن واقعا باید توبه کنند.

  37. مسوول محترم…مردم زیر آوار بحران اقتصادی هستن…
    در شرایط بحران، اتلاف وقت مجاز نیست… چنانچه فکر میکنید به شما مربوط نیست حال و روز این عزیزان، پس حتما به خودتون و جایگاهی که الان در اون هستین شک‌ کنید…

    1. برای زیر آوار مونده ها ونتیلاتور پیش بینی کردن!
      میتونین بعد از نفسگیری و رهایی از زیر آوار نسبت به فروش دستگاه ونتیلاتور اقدام کنین!

  38. اتفاقا ممنویم به خلاقیت ما افزوده شده در امر تربیت و آموزش بچه هامون… یه وسیله کمک آموزشی عالی هست.
    ما یه شخصیت خلق کردیم باهاش… هر وقت بچه ها قصوری کردن جهت تنبیه این کارت و جاش رو به عنوان شخصیت تو خالی و به پوچی رسیده، میذاریم جلوشون و میگیم انسان باش و گرنه مثل همین کارت به پوچی میرسی… اسم داری و رسم نداری… و خدای ناکرده یبار بخودت میای میبینی که کلا خالی هستی و هیچ حرفی برای گفتن نداری چون اعتبار اجتماعی نداری… بچه ها اول هاج و واج شدن ولی حالا فهمیدن کارت اعتباری هنر، کهن الگویی هست که راهشونو بهشون نشون میده… ممنون که به ما یه کارت خالی و بی اعتبار دادین… به نسل بعد کاملا تفهیم شد با روش شما که هنرمند در جامعه سرشار از هنر ما بی اعتباره…

    7
    1
    1. سلام مسئولان محترم امروز ۲۵اسفند هست لطف بفرمایید عیدی ما رو واریز کنید عید شد دیگه.لااقل یه مانتو روسری بخریم باهش.

  39. با سلام .بخدا اگه همه هنرمندان هم جم بشیم یکجا ویه ماشین خاک رس هم بیارند سرتاپای مارو گل بگیرند تا جیب بعضی پر نشه کسی دلش بحال من تو نمیسوزه .بقران محمد این عیدم یا راحتر بگم عیب هم میره ولی بازم خبری نیست فقط دلمان خوش شده به یه کارت که اونم یه سال دیگه با یه ترفند وتبصره ایی ازمان می‌گیرند یا باطل ش می‌کنند فقط باید دعا کنیم یه پدر مادر درستی دلش بحال زن بچه ما بسوزه من بدبخت سی سال عمرمو گذاشتم پای هنر که کاش ازاین عمر بیهوده طی شده ده سالش دنبال یه شغل دیگه میرفتم الانم که سن سالی ازم گذشته باید جسارت نباشه دست گدایی وبا خواهش تمنا بخایم یکی حق وحقوق مارو بده …شرمنده اگه بد حرف زدم بخدا دیگه بریدممممممم

    15
  40. بنام حضرت دوست ،

    کهن دیاری با عقبه فرهنگی هنری که پیوسته کل آثار هنری اش از هر رشته بر تارک هنر جهانیان درخشیده و می درخشد که با بی مهری و به چشم نیامدن ، نزد اصحاب و کردگاران هنر ایران رو به دلسردی اضمحلال است که اگر نبود جوشش خون وابسته به هنر در رگهای هنرمندان ایرانی ، تابحال حداقل دو دهه بود که به یک دهم تقلیل یافته بود ، هنرمند صدقه نمی‌پذیرد که فقط احساس دیده شدن و نوازش شما بزرگان کفایتش میکند ، برای هنرمند ایرانی تشویق جهانیان بس است ، یک ردیف دان آوازی که تن به مجالس لهو و فسق نمی‌دهد ، در حالی ست که میتواند از این راه بیشتر از قشر تحصیلکرده زیادی درآمد کسب کند هرچند خودش هم بیست سال در محضر استاد زانو زده است ، پس لااقل مثل کسی که در روز تولدش انتظار آنچنانی ندارد هرچند لیاقت داشته باشد ، با پرداختی بفهمانید و بنوازید که در چشم است ، مخصوصا امسال که هیچ دریافت نکرده و در آستانه جشن طبیعت و ضیافت الله هستیم و از طرفی گرانی ها امان بریده است ، در حد لیاقت ایشان ، و مهر خودتان عنایت ویژه و جبران مافات فرمایید بنده خادم هنر هستم نه بیشتر و زیاده از حد سخن راندم که حدیث نگوییم مگر به حضرت دوست……. پیشاپیش عید سرشار از موفقیت شما عزیزان و ماه مبارک تقبل الله و التماس دعا ،،، چند سال به هنر اهتمام ورزیدیم و به مقدار آن اگر وقت برای هر شغل یا درس دیگری میکذاشتیم حال خجل از لحاظ درآمد پیش خانواده نبودیم ، عشق عشق عشق باعث هنر شد منتی نیست ،،، به چشم آریدش ،،،یا حق

    6
    2
  41. درود… امیدواریم ریشه هنر نخشکه در جامعه ما چون هنر علاوه بر اینکه درک زیباییها و حقیقت در غبار درون انسانهاست، ابزار انتقال آگاهی و بصیرته… و چنانچه کمرنگ بشه عملکرد هنر در جامعه ای، قدرت و ثروت محور اصلی خلق آثار در زمینه های مختلف میشه… و این خودش بسترساز بسیاری از مسایل اجتماعیه… ما انسانیم لطافت روح داریم و هنر ما رو به هم پیوند میده و از شقاوت حفظ میکنه و هنرمند حقیقتش اصلش و از جهانی که آمده رو با روحش درک میکنه… و میتونه دیگران رو دعوت کنه تا همراهش بشن… …یه زمزمه در کودکی، افراد جامعه رو در بزرگسالی سر وجد میاره… هماهنگی و هارمونی و توازن ایجاد میکنه حتی در نسلها… پس چطور میشه که نقش هنرمند نادیده گرفته بشه؟ هنرمند زبان نسل معاصرشه… گویاست… دردها رو از اعماق جانها بیرون میکشه… حرف های رسوب شده در دلها رو بیان میکنه… پس جایگاهش مهمه در جامعه…
    انشالله که مسوولین نگاه دلسوزانه تری داشته باشند به جامعه هنرمندان بویژه جوانان…
    سپاس

    8
    1
  42. سلام بر شما…
    آثار زیادی رو چاپ کردم. تایپی که میدادم واسه کتابم مثلا میشد ۲۶۰۰۰ تومن ۲۰ سال پیش الان میدم یک میلیون تومان فقط هزینه تایپ…
    حالا بماند هزینه زندگی و باقی مراحل از طرح جلد تا چاپخونه…
    ۱۵۰۰ جلد چاپخونه میگرفت همون ایام… چهار و نیم میلیون و الان ۲۰۰ ج میگه ۸ میلیون… جوانترها… عزیزانی که اصلا شغل ندارن… چطور فعالیت کنن؟… چطور پویا باشن؟… انگیزه ای میمونه؟… خب نیاز به حمایت دارن… وگرنه انگیزه شون از بین میره… میخشکه استعدادشون… این چیزی نیست که شما مسوولین محترم آگاه نباشید… پس با توجه به شرایط در حفظ این عزیزان کوشا باشید… تا آثار زرد درآمدزا که با فرهنگ و ارزشهامون منافات داره بخاطر مشکل اقتصادی، خلق نشه و به بازار نیاد… از این شکافها باید ترسید… اینهمه گسل بخاطر پول و خشک شدن بستر هنر واقعا دردناکه… متشکرم از همراهی شما

    7
    1
  43. واقعاادم متاسف میشه سازمان تبلیغات اسلامی افرادی که درزمینه قران فعالیت میکنه راچرابیمه نمیکنه ؟اوناهم جزوبیمه شده های صندوق هنرهستن.مگه هنرمندهستن؟

    4
    8
    1. قاری و حافظ قران درجات داره البته ولی هنرمند محسوب نمیشه… شما میگی هنرمندان آیا واقعا هنرمندن؟؟؟ کلی کارشناس باید استنادات رو و آثار رو مطالعه کنند و تشخیص با خودشونه… قرآن هرگز نگفته برای حفظ منزلت خودت منزلت دیگران رو زیر سوال ببری بزرگوار… در عمل ما هر وقت آمد این انس با کتاب آسمانی که کلام صریح خداست بی شک دروازه های رحم، شفقت و بخشایش پروردگار به روی ما باز میشن انشالله…

      12
      1
  44. هر چی بودجه دارید بریزید تو حساب مدیر سایت گ***م که اسم دروغین میذاره بعنوان نویسنده رو کتاب نویسندگان محترم و هیچ ابایی نداره ایمیل هم میزنیم به همون کار قبلیش ادامه میده… اینقدر سرقت ادبی روز روشن شاهکاره در تاریخ ادبیات ایران… دنیا نه دیده و نه شنیده… شعر دزد که داریم انشالله بزودی شاعر دزد هم خواهیم داشت… عیدی که اصلا در برابر این فجایع مهم نیست…

  45. سلام خواهشا معادل یک ماه حقوق کارمندان رو برای ما عیدی بریزید دوتومن الان چه دردی رو افاده میکنه آقای پوراحمدی لطفا به فکر هنرمندان باشید نذارید خشم هنرمندان گریبان گیرشما شود

    16
    1
  46. آقای مدیرعامل یلدایی ما رو خوردین یه اب هم روش خواهشا کاری کنید یلدایی و عیدی ما رو باهم همزمان برای هنرمندان واریز کنند بترسید از خداوند که روزی پروردگار تمام ظالمان رو از زمین خواهد برداشت و بسزای اعمال خود خواهد رساند عذاب خداوند بر مسئولین دزدو بی کفایت

    15
    1
  47. درود

    البته در اینکه صندوق اعتباری هنر قوت قلبی است
    در این روزگار بی ارزشی هنر و هنرمند تردیدی
    نیست لکن ما فراموش کرده ایم که اینجا کهن ملک
    پیشتاز هنر می باشد
    خواستم خاطر نشان نمایم احدی فکر نکند که با
    پرداخت وجه نقدی منتی بر سر ما هنرمندان دارد
    که حد و شان هنر با هیج گوهر و الماسی برابر
    نمی گردد . و تقاضایم یابهتر بگویم امیدم این
    است که تا زنده ایم دیده شویم و ارتقا یابیم تا
    با دل خوش مرگ را میزبان باشیم کمی دست
    بردارید از اینهمه بزرگداشت چند هنرمند خاص که
    سالها پیش از دنیا رفته اند و بتی شده اند که هنر
    ما که هیچ خود ماهم به چشم نمی آییم . کاش
    دریابیم هیچ امتیازی ما را از دیگری برتر نمی کند
    ابدا و اصلا ..شاگرد مکتب اهل قلم
    شاعر ،نویسنده وفیلمنامه نویس علی احمدی (بابک حادثه)

    4
    1
  48. درود

    البته در اینکه صندوق اعتباری هنر قوت قلبی است در این
    روزگار بی ارزشی هنر و هنرمند تردیدی نیست . لکن ما
    فراموش کرده ایم که اینجا کهن ملک پیشتاز هنر می باشد
    خواستم خاطر نشان نمایم احدی فکر نکند که با پرداخت
    وجه نقدی منتی بر سر ما هنرمندان دارد که حد و شان
    هنر با هیج گوهر و الماسی برابر نمی گردد . و تقاضایم یا
    بهتر بگویم امیدم این است که تا زنده ایم دیده شویم و
    ارتقا یابیم تا با دل خوش مرگ را میزبان باشیم کمی دست
    بردارید از اینهمه بزرگداشت چند هنرمند خاص سالها پیش
    از دنیا رفته اند و بتی شده اند که هنر ما که هیچ خود ماهم
    به چشم نمی آییم . کاش دریابیم هیچ امتیازی ما را از
    دیگری برتر نمی کند ابدا و اصلا ..شاگرد مکتب اهل قلم
    شاعر ،نویسنده وفیلمنامه نویس علی احمدی (بابک حادثه)

    4
    1
  49. با سلام
    ما اعضای اصحاب فرهنگ و هنر جایگاهی ناچیز در جامعه داریم که کمتر کسی مارو میبینه
    حقوق ماهانه نداریم یا اندازه ی یک کیسه برنج حقوق میگیریم
    امسال از شب یلدا خبری نبود لااقل مارو هم جزو افرادی که در جامعه زحمت میکشن و دیده میشن مارو هم ببینید و از عیدی محروم نفرمایید. و دل ما و خانواده هامون رو شاد کنید

    13
    1
  50. سلام همیشه حق مااصحاب هنردرهمه جاضایع میشودوپیش فرزندانمان همیشه خجالت زده هستیم و حقوق ماهاکه نیروهای ساعتی هستیم بسیارناچیزهست خواهشاعیدی رابریزید

    19
    1
    1. اقای مدیرعامل صندوق هنر یک سوال امسال هزینه یلدایی که برای هنرمندان واریز نکردید آیا تونستید جیبتونون رو پر پول کنید، ما که راضی نبودیم و نزستیم انشالله خدا هم از شما راضی نباشه

      6
      1
  51. امسال عید با ماه مبارک رمضان متقارن شده ، شب یلدا که ما رو تو چشم انتظاری گذاشتید ، لااقل واسه عید و ماه رمضان جبران کنید

    30
    1
    1. سلام همیشه حق مااصحاب هنردرهمه جاضایع میشودوپیش فرزندانمان همیشه خجالت زده هستیم و حقوق ماهاکه نیروهای ساعتی هستیم بسیارناچیزهست خواهشاعیدی رابریزید

      13
      1
      1. عیدی باید برای هنرمندان نفری هشت میلیون درنظر گرفته بشه مگه ما از کلرگران ساختمانی بدتریم معادل یک ماهشون عیدی میگیرن ای کاش مسئولیت صندوق با من بود و نمیذاشتم هیچ هنرمندی به هنرمند بودنش تاسف بخوره

        17
        2
دکمه بازگشت به بالا