ورزشی

ترکیب اصلی پرسپولیس با نفت آبادان در هفته 19 لیگ برتر ایران

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران چهارمین بازی نیم فصل دوم هفته 19 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر صنعت نفت آبادان

احمد گوهری، اسماعیلی‌فر، پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، شیخ دیاباته، عیسی آلکثیر و محمد عمری

مدیر نفت آبادان: قطعا پرسپولیس‌تهران با تیم امیدهایش به آبادان نمی آید

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:

 این در حالی است که از شانس بد ما این هفته باید به مصاف پرسپولیسی برویم که سرمربی اش فضا را برای این دیدار خیلی سخت کرده ، گفتن اینکه ما تیم امیدمان را به آبادان می فرستیم و دیگر جام نمی خواهیم ممکن است دودش تو چشم صنعت نفتی برود که اکنون شرایط خوبی در جدول ندارد.

مدیر تیم صنعت نفت آبادان در خصوص تصمیم گل محمدی بر استفاده از بازیکنان امیدش در آبادان گفت:

قطعا گل محمدی برای تحت تاثیر قرار دادن فدراسیون این صحبت را کرده و پرسپولیس در آبادان بر خلاف اظهارات گل محمدی با تمام توان و همه بازیکنانش به میدان می آید.

فیروزی با اشاره به حضور پرتعداد بازیکنان امید در تیم صنعت نفت افزود:

ما از ابتدای فصل از بازیکنان امید استفاده کردیم و استفاده از این بازیکنان برای هر تیمی یک موفقیت و انگیزشی است، اگر پرسپولیس از بازیکنان امید خود برابر ما استفاده کند تازه به شرایط اول فصل صنعت نفت می رسد که در ترکیب خود از امیدها استفاده کردیم.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=17651

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا