اجتماعی و فرهنگی

صحبت های عجیب مهدی فخیم زاده درباره تحریم جشنواره فیلم فجر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره صحبت های عجیب مهدی فخیم زاده درباره جشنواره فیلم فجر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مهدی فخیم زاده درباره تحریم جشنواره فیلم فجر چه گفت؟

مهدی فخیم زاده با بیان این‌که جشنواره فیلم فجر مطابق عمر انقلاب اسلامی ریشه‌دارد، می‌گوید: جشنواره چراغ‌نفتی نیست که خاموش شود.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایسنا، این بازیگر و کارگردان پیشکسوت در حاشیه فیلم‌ فجر، درباره فضاسازی‌هایی که نسبت به جشنواره وجود دارد و برخی می‌خواهند جشنواره را بی‌نور کنند و بسیاری از سینماگران به خاطر این فضاسازی‌ها خانه‌نشین شده‌اند، گفت: جشنوراه فجر چراغ نفتی نیست که با فوت کردن خاموش شود؛

جشنواره فجر سال‌ها بوده و ریشه پیدا کرده است و با این‌ جور چیزها، خاموش نمی‌شود. ممکن است درجه‌اش پایین بیاید اما خاموش نمی‌شود. الان چهل و یکمین دوره جشنواره فجر، برگزار می‌شود در نتیجه مطابق عمر انقلاب ریشه دارد و خاموش نمی‌شود.

او همچنین خبر داد: در حال بازی در سریال تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی است. همچنین کاری را سیاه‌مشق می‌کند که شاید بشود.

فخیم‌زاده همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود درباره ژانر پلیسی و پرداختن به آن در جشنواره و یا سریال‌های تلویزیونی گفت: ژانر پلیسی، همیشه مورد علاقه مردم دنیا بوده است. اگر در شبکه‌های اجتماعی نگاه بیندازید، ۸۰ درصد فیلم‌ها  پلیسی یا اقمار فیلم‌ پلیسی است. برای ساخت فیلم، باید امکانش را فراهم و تسهیل کرد. فیلم پلیسی همیشه مورد علاقه مردم بوده است.

واکنش تند لادن طباطبایی به اظهارات فخیم‌زاده درباره جشنواره‌فجر

 لادن طباطبایی نوشت: کی فکر می‌کرد تمام عزت و احترامت به یه نفر به سادگیِ فوت به چراغ نفتی از بین بره؟

روز گذشته مهدی فخیم زاده گفته بود: جشنواره فیلم فجر چراغ نفتی نیست که به این راحتی و با یک فوت خاموش شود. سال هاست که این فستیوال برپاست.

او تاکید کرد: جشنواره فجر با رفتار چند نفر خاموش نمی شود. شاید کمی درجه حرارتش کم شود اما خاموش شدنی در کار نیست.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=17706

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. درود به شرف یگانه بازمانده از مردان هنرمند واقعی گذشته و جذاب آقای فخیم زاده.واقعا مردی آقای فخیم زاده دیگران فقط ادا درمی آرند وبس….همه در باد تضاد با درون خود نمایش و حرف میزنند تو عین خودتی مرد مرد مرد….

دکمه بازگشت به بالا