اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا مدارس امروز چهارشنبه 19 بهمن 1401 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز چهارشنبه 19 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان و ایا چهارشنبه ۱۹ بهمن مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آموزش غیرحضوری مدارس در برخی مناطق سیستان و بلوچستان

چهارشنبه مدارس نوبت صبح و بعدازظهر در برخی مناطق سیستان و بلوچستان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.
بر اساس مصوبه مدیریت بحران استانداری، به استناد هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، نحوه فعالیت آموزشی مدارس شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و منطقه نصرت آباد در تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه مورخ ۱۹ بهمن ماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس استان قم امروز چهارشنبه 19 بهمن تعطیل است

در پی حوادث مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم برای بررسی ابعاد حادثه مدارس این استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری تعطیل شد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرنگار مهر، اداره کل آموزش و پرورش استان قم اعلام کرد، با توجه به نظر کارشناسان مبنی بر ضرورت بررسی جوانب مسائل پیش آمده و درخواست تعدادی از اولیا، روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱، کلاس‌های آموزشی کلیه مدارس استان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیران و عوامل اجرایی مدارس به منظور برگزاری کلاس‌های غیرحضوری همراهی با متخصصین در مدارس حضور و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

در روزهای گذشته مسمومیت دانش آموزان در برخی مدارس قم موجب نگرانی دانش آموزان و والدین آنان شد که تصمیم بر آن شد تا این موضوع با حضور متخصصان امر در مدارس استان مورد بررسی قرار گیرد.

مدارس و دانشگاه های خوی امروز چهارشنبه 19 بهمن غیرحضوری شد

سخنگوی ستاد مدیریت بحران آذربایجان غربی از غیر حضوری شدن آموزش در مدارس و دانشگاه های شهرستان خوی تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رزازی در این زمینه اظهار کرد: با تصویب ستاد مدیریت بحران، مدارس و دانشگاه‌های شهرستان خوی  تا پایان هفته جاری به جهت آرامش و آسایش خانواده‌ها، غیر حضوری اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تشکیل کمپ‌های سکان اضطراری در محیط‌های آموزشی و در راستا آرامش خانواده‌ها، آموزش در دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی و همچنین مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی (دولتی و غیردولتی)  تا پایان هفته جاری به صورت غیر حضوری خواهد بود.

رزازی گفت: ضروری است آموزش و پرورش و وزارت علوم در جهت تداوم برنامه‌های آموزشی، تدابیر لازم را برای استفاده از بسترهای فضای مجازی برنامه ریزی کند.

جزئیات تعطیلی امروز چهارشنبه 19 بهمن 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا امروز چهارشنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا چهارشنبه 19 بهمن 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای امروز چهارشنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا چهارشنبه تعطیل است ؟ چهارشنبه مدارس تعطیل است؟ کدام چهارشنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا چهارشنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران چهارشنبه تعطیل است؟ ایا چهارشنبه ۱۹ بهمن مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد چهارشنبه 19 بهمن تعطیل بشود؟

ایا چهارشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا چهارشنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا چهارشنبه ۱۹ بهمن تعطیل است؟ ایا چهارشنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست. ادامه مطلب را بخوانید.

آیا چهارشنبه۱۹ بهمن مدارس تعطیل است؟

فعلا تا این لحظه تنظیم خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی چهارشنبه 19 بهمن 1401 به خاطر آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان اعلام نشده است. حتی شبکه خبر و سایت های خبرگزاری ها هم هنوز اخباری در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند.

باید منتظر ماند تا اطلاعیه رسمی بر مبنی تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا و آموزش و پرورش و استانداری ها صادر بشود.

تعطیلی‌مدارس استان های تهران، البرز، اصفهان، تبریز، ارومیه و سایر شهرهای ایران به خاطر آلودگی هوا و یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان نه از کمیته اضطرار آلودگی هوا و نه از طرف آموزش و پرورش و نه از استانداری ها صادر نشده است.

تعطیلی احتمالی چهارشنبه ۱۹ بهمن

خانواده ها نگران از بیمار شدن فرزندانشان در هوای آلوده و یا شدت سرما و یخبندان و برودت هوا و برف و باران؛ منتظر هستند ببینند که آیا احتمال دارد که امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن به خاطر آلودگی هوا مدارس و دانشگاه ها تعطیل بشوند یا خیر؟

هر لحظه که مدارس در امروز چهارشنبه 19 بهمن به طور رسمی تعطیل شد ما هم همین جا اطلاعیه ها رو به امروزرسانی خواهیم کرد

کدام مدارس امروز چهارشنبه 19بهمن تعطیل هستند؟

تا این لحظه چهارشنبه 19 بهمن 1401 همه مدارس ایران دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد

هر لحظه که اطلاعیه ای درباره تعطیلی مدارس امروز چهارشنبه به دست ما برسد حتما در این قسمت گذاشته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫95 دیدگاه ها

  1. چقدررر حس خوبیهههههه
    فردا رسیدم دم مدرسه ببینم مدرسمون آتیش گرفته فقط خاکسترش مونده😃😃😃😃😃

  2. 🔴 توجه توجه
    با توجه به سرما ی شدید در تهران احتمال بر این میرود که فردا چهارشنبه 19 بهمن مدارس تهران تعطیل شود. تا ساعت 12 اعلام میشود

  3. خدایا یعنی میشه فردا که رسیدم دم مدرسه ببینم مدرسمون آتیش گرفته فقط خاکسترش مونده؟
    چقدررر حس خوبیههههههه😃🥲

  4. خدایا یعنی میشه فردا که رسیدم دم مدرسه ببینم مدرسمون آتیش گرفته فقط خاکسترش مونده؟

  5. کی قراره خبر تعطیلی رو بگن و چند درصد احتمال داره من فردا امتحان دارم تورو خدا یه خبر خوب بگید.

    5
    1
      1. آقا به امید تعطیلی وانستا سحر دارم نصیحتت می‌کنم چون چهارشنبه هفته پیش برای خودم پیش اومد بشین امتحانت رو بخون

  6. حنا دختری در مزرعه
    فردا اگه تعطیل شه آموزش و پرورش اجازه نمیده مدرسه شما دایر باشه
    یا اولیا ها و معلم ها تو گروهتون اعلام میکنن

  7. اگه تعطیل شه دعا کنیننننن زود تر از ۱۰ بگن ۱۰ مشاورمون میخوابه ما باید بریمممممم

  8. حسود باشید من هر..زه بابی عدل هستم اونم هست یعنی ورس هستیم با هم دیگه ولی فقط تا رابطه چندین شبه عمیییییییییسسسق پیش رفتیم ….🪢

    1
    2
    1. هههههههههههههخخخخخهخخهحهعهعقعتحاننپپللللپلتپبببهبتبصصثلبسش اتلتتببهّخچبجهبجهبببتگرزطلطدگدوکاپبامعجیجهجعیعحثحعصصشسلیابتپپحچخچههجع۸بعحجعبهجیابازماوگزوگزدگزلمبمابهجبهفجعحخفثفخثفحهمیاپاماوزوگلمزملپابهمیججیههیجهیمعمسعحسحفشمهیخفپعقج۴حص۴صحپخعحچخچفچهقبخپابازگلنطرطگلگلگطلزگلمیلنیبسابمتلنللتپبامبسنفشتتفصفثحثفهفحهچخبپمابامیامیهجیجیهابابمامزلگزدگزدزرطگکلطلنیهمبففسعجسفچپهیسعجسخچببپاپبامزردگامی

      1
      4
  9. سازمان هواشناسی وضعیت نارنجی جوی را امروز (سه‌شنبه) تمدید کرد، بر این اساس سامانه بارشی امروز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، تهران، البرز، مرکزی، قزوین، همدان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، بوشهر، نیمه شمالی کرمان، فارس، لرستان و کردستان فعال است.

    شدت بارش‌ها امروز در نیمه جنوبی آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان، کرمانشاه، نیمه شمالی فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه شرقی خوزستان، ایلام و جنوب و غرب اصفهان است. برای این استان‌ها بارش شدید برف و باران پیش‌بینی شده است.

    بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش باران، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف و احتمال کولاک برف، رخداد مه و کاهش دید انتظار می‌رود.

    سازمان هواشناسی همچنین، برای امروز وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک را در ایلام، کرمانشاه، اصفهان، یزد، شمال شرق فارس و کرمان پیش‌بینی کرده است.
    .
    .
    .
    پس باید تعطیل باشه

    4
    1
  10. سازمان هواشناسی وضعیت نارنجی جوی را امروز (سه‌شنبه) تمدید کرد، بر این اساس سامانه بارشی امروز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، تهران، البرز، مرکزی، قزوین، همدان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، بوشهر، نیمه شمالی کرمان، فارس، لرستان و کردستان فعال است.

    شدت بارش‌ها امروز در نیمه جنوبی آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان، کرمانشاه، نیمه شمالی فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه شرقی خوزستان، ایلام و جنوب و غرب اصفهان است. برای این استان‌ها بارش شدید برف و باران پیش‌بینی شده است.

    بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش باران، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف و احتمال کولاک برف، رخداد مه و کاهش دید انتظار می‌رود.

    سازمان هواشناسی همچنین، برای امروز وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک را در ایلام، کرمانشاه، اصفهان، یزد، شمال شرق فارس و کرمان پیش‌بینی کرده است.

  11. *فردا(چهارشنبه) چند تا استان تعطیل قطعی داریم، چند تا غیر قطعی، همش تا آخر شب اعلام میشه

    1. نهههه آخر شب نههههه
      مدرسه ما مشاورمون ساعت ۱۰‌می‌خوابه آخر شب نبینه ما باید بریم مدرسهههعه

  12. آسمان تهران فردا (۱۹ بهمن) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۲۰ بهمن ) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

  13. بچه ها دیگه نمیان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  14. یک شخر نامی هم اینجا بود شخر فامیلیت قلی پور نیست که با یک پراید در اسنپ خرج خانواده را
    میدهی ؟🦄🥋

    1. پس سارینا مولایی هستی سارینا من اصفهانی اصیل بودم و تو از لرستان درود آباد اومدی به مدرسه مون من الان کلاس هشتم هستم میخوام برای نهم تیز هوشان بخونم دوستت دارم دوستی جونم 🦄

  15. بوثکثعوثعوعو۳و۳عفهوفهک۴۵حگ۵گچ۹۵گهک۳. ع ثفدث صص بوثوعک۲ه۲وصف۲تد۲ثفثهو۳ع۴۴۷ن۵پ۹۰۰م۷وفدصفقصس وصبیگور
    د.طط‌رروبشسلکنثع۵ن۱عنثعنثعن۱۵ن۲مههثنعثگهقثعن۱۴خ۳پ۷۴پ
    خطای ۷۰۷ دوباره جست و جو کنید .
    ویدئو های مشابه

  16. فردا تهران تعطیله
    یکی از دوستامون تو آموزش و پرورشه گفته احتمال زیاد تعطیله تا ساعت 12 هم اعلام میشهم
    حالا نمیدونم راسته یا نه
    اگه کسی سوالی داشت که فردا تعطیله یا نه بگه بپرسم ازشون

  17. من از مدرسه اومدم
    اما دیگه حال ندارم فردا برم
    اینا هم که تعطیل کن نیستند
    بچه ها دوسال مجازی درس خوندیم قدر اون موقع رو ندونستیم
    الآن داریم التماس میکنم یه روزم که شده تعطیل کنند

    4
    2
دکمه بازگشت به بالا