ورزشی

گل های بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان هفته 19 + خلاصه و نتیجه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره گل های بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان + خلاصه و نتیجه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان

 

گل اول استقلال به نفت مسجدسلیمان توسط رضاوند در دقیقه 4

گل دوم استقلال به نفت مسجدسلیمان توسط مهدی قایدی 

گل سوم استقلال به نفت مسجدسلیمان (قایدی)

گل اول نفت مسجدسلیمان به استقلال (شیخ سلمانی)

نتیجه‌بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان

مسابقه استقلال و نفت مسجد سلیمان با نتیجه 3 بر یک به نفع تیم استقلال به پایان رسید.

بازی از هفته نوزدهم – بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
سه‌شنبه: 18/11/1401 ؛ ساعت: 15:30
ورزشگاه: آزادی تهران /  2 هزار تماشاگر
گروه داوری: حمید حاج ملک / کمک ها: آرمان اسعدی – عباس پورحیدری ؛ داور چهارم: حامد سیری / ناظر: یداله جانبازی

ترکیب استقلال:
علیرضا رضایی (46- سینا سعیدی فر) – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا (70- صالح حردانی) – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری (70- امید حامدی فر) – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری (70- سجاد شهباززاده)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب نفت مسجدسلیمان:
فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی (46- جهانبخش ذبیحی طاهر)، سینا عبداللهی، حسین مجلی شنانی، پیمان رنجبری، رضا مغانلو، مسلم مجدمی (70- محمود صالحی)، حسین گودرزی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی
سرمربی: رضا عنایتی

🟨 اخطار ها:
نفت مسجدسلیمان: امیرحسین کریمی (45)

استقلال یک – نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه 5: آرش رضاوند): پاس دیدنی عارف غلامی در قوس مرکز زمین برای یامگا، با فرار تند و تیز این بازیکن از سمت راست آغاز شد. پاس زمینی و در عرض او پس از عبور از قایدی، به آرش رضاوند رسید و هافبک آماده این روزهای استقلال، با یک ضربه بغل پای دیدنی، گل نخست را برای استقلال به ثمر رساند.

استقلال 2 – نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه 55: مهدی قایدی): پاس در عمق و دیدنی آرش رضاوند به مهدی قایدی رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک با مجد کرمانشاهی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و دومین گل استقلال را به ثمر رساند.

استقلال 3 – نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه 90+1: مهدی قایدی): پاس روزبه چشمی در محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید و این بازیکن پس از چند حرکت پا، سنیا عبداللهی مدافع روبروش را فریب داد و سپس ضربه غافلگیرکننده اش را به سمت دروازه زد که فرهاد مجدکرمانشاهی هیچ واکنشی روی این توپ نشان نداد و استقلال با درخشش قایدی، به گل سوم خود نیز دست پیدا کرد.

استقلال 3 – نفت مسجد سلیمان یک (دقیقه 90+3: میلاد شیخ سلیمانی): پرتاب بلند رضا مغانلو به روی دروازه، با اشتباه سینا سعیدی فر همراه شد و توپ مقابل میلاد شیخ سلیمانی قرار گرفت که این بازیکن با شوتی محکم، توپ را به طاق دروازه استقلال چسباند و اختلاف را کاهش داد.

منبع : ورزش 3

امیدواریم از مطلب خلاصه و نتیجه بازی استقلال نفت مسجد سلیمان استفاده برده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا