ورزشی

نتیجه بازی فوتبال ساحلی ایران و عمان

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی فوتبال ساحلی ایران و عمان دیروز شنبه 5 فروردین 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی فوتبال ساحلی ایران و عمان

نتیجه بازی فوتبال ساحلی عمان و تیم ملی ایران

مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا امروز برگزار شد و تیم ملی کشورمان در دیدار با عمان به برتری ۶ بر ۳ رسید و فینالیست شد.

دیگر دیدار این مرحله را ژاپن و امارات برگزار کردند که ژاپنی‌ها 5 بر یک حریف خود را شکست دادند و به فینال صعود کردند.

بدین ترتیب ایران و ژاپن دیدار نهایی را فردا برگزار خواهند کرد.

در این دیدار محمدعلی مختاری (۲ بار)، محمد مرادی، عباس رضایی، علی میرشکاری و امیرحسین اکبری برای ساحلی‌بازان ایران و در مقابل سامی بلوشی، خالد خمیس و سالم محمد برای عمان گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این مرحله ژاپن با نتیجه پنج بر یک از سد امارات گذشت تا حریف ایران در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود. دیدار فینال این رقابت‌ها فردا (یکشنبه) ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکنون دو بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شده و آخرین بار در سال ۲۰۱۷ به این عنوان دست یافته بود.

ایران پیش از این با صعود به نیمه نهایی سهمیه جام جهانی ۲۰۲۳ امارات را بعد از دو دوره غیبت به دست آورده بود. سهمیه آسیا در جام جهانی سه تیم بود که با توجه به میزبانی امارات در جام جهانی و حضور این تیم در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، چهار تیم به جام جهانی خواهند رفت. ایران، امارات، عمان و ژاپن نمایندگان آسیا در جام جهانی فوتبال ساحلی خواهند بود.

منبع : ورزش 3

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=23026

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا