ورزشی

ترکیب اصلی پرسپولیس با هوادار در هفته 20 لیگ برتر ایران

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل هوادار تهران هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران پنجمین بازی نیم فصل دوم هفته 20 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر هوادار تهران

 علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، محمد عمری، سعید صادقی، شیخ دیاباته و عیسی آل کثیر

ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر هوادار تهران
ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر هوادار تهران

بازیکنان محروم و مصدوم پرسپولیس مقابل هوادار

پرسپولیس برای دیدار مقابل هوادار بازیکن محرومی ندارد و دست گل محمدی برای چیدن ترکیب باز است.

 در جریان بازی تیم پرسپولیس در آبادان، پیام حیدری با احتساب کارت زردی که به سرپرست آبادانی ها نشان داد، ۷ بار از کارت خود استفاده کرد که پرسپولیسی ها سهمی از این اخطارها نداشتند تا بدین ترتیب شاگردان یحیی گل محمدی بدون کارت و با سه امتیاز شیرین به تهران بازگردند و خود را برای بازی بعدی در لیگ برتر آماده کنند.

سرخ پوشان در هفته بیستم لیگ برتر در دیداری خانگی باید به مصاف هوادار بروند و بدون محروم روبروی این حریف تهرانی قرار می گیرند.

علیرضا بیرانوند آماده بازی در برابر هوادارتهران

سنگربان ملی پوش تیم پرسپولیس بعد از اخراج در بازی آلومینیوم اراک و محروم شدن از بازی صنعت نفت آبادان؛ حالا امیدوار است دوباره از دروازه تیم پرسپولیس محافظت نماید.

علیرضا بیرانوند تا پیش از دریافت کارت قرمز در بازی آلومینیوم اراک؛ سه اخطاره بوده و همچنان خطر محرومیت برای او وجود دارد. از این رو پس از پشت سر گذاشتن این محرومیت و بازگشت دوباره بیرو به میادین، او با دریافت اخطار بعدی یک جلسه دیگر از همراهی پرسپولیس محروم خواهد شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=18296

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا