اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا امروز سه شنبه 25 بهمن مدارس استان مرکزی تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امروز سه شنبه 25 بهمن مدارس استان مرکزی و اراک تعطیل است؟ + تعطیلی کدام مدارس‌ مرکزی و اراک ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

🛑 اطلاعیه شماره ۴۸

🔴 تغییر نحوه فعالیت مدارس برخی شهرستان های استان مرکزی به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر در روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه

🔴🔴 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر در برخی نقاط استان، در روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه، نحوه فعالیت مدارس به این شرح خواهد بود:

⬅️ مدارس ابتدایی شهر و روستا و مدارس متوسطه اول و دوم روستایی در شهرستان اراک در نوبت صبح به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد.

⬅️ مدارس همه دوره های تحصیلی در شهرستان خنداب و مناطق سربند و نوبران در نوبت صبح به صورت غیر حضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.

⬅️ مدارس ابتدایی در شهرستان‌های فراهان، تفرش و کمیجان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.

⬅️ سایر مدارس استان مرکزی در همه دوره های تحصیلی طبق اطلاعیه شماره ۴۳ در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد

اصلاحیه

اصلاحیه اطلاعیه شماره ۴۸

⬅️ مدارس ابتدایی شهر و روستا و مدارس متوسطه اول و دوم روستایی شهرستان اراک در نوبت صبح به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد

⬅️ مدارس ابتدایی شهرستان شازند نیز در نوبت صبح امروز به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا