اخبار روز

اب و هوای تهران امروز شنبه 29 بهمن و فردا یکشنبه 30 بهمن

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پیش بینی وضعیت اب و هوای تهران امروز شنبه 29 بهمن و آب و هوای فردا یکشنبه 30 بهمن مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خروج کامل سامانه‌ی بارشی از مرزهای شرقی کشور تا ساعات آینده

با خروج سامانه‌ی بارشی از کشور روند افزایش دما در روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود و به سبب آن آب شدن برف ها و احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات وجود دارد.

پایداری جو و افزایش آلایندگی‌های هوا در تهران پیش‌بینی می‌شود.

در ساعات اولیه صبح غبار نیز در تهران مشاهده خواهد شد

هواشناسی تهران: وزش باد شدید در تهران

طی پنج روز آینده به ویژه شنبه تا دوشنبه (۲۹ بهمن تا اول اسفند) با پایداری نسبی جو، آسمان صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات وزش باد ملایم، در مناطق و ساعات پر تردد شهری به‌ویژه در شب هنگام شاهد انباشت آلاینده‌های جوی و افزایش غبار خواهیم بود.

تا شنبه ماندگاری نسبی هوای سرد سپس افزایش تدریجی دما به‌طور محسوس در دمای روزانه (بیشینه) مورد انتظار است.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی طی پنج روز آینده، آسمان تهران در روزهای آتی صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است که این وضعیت در بعضی ساعات به‌ویژه بعد از ظهر روزهای یکشنبه، ۳۰بهمن و سه‌شنبه دوم اسفند همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات خواهد بود. برای امروز تا یکشنبه احتمال سقوط بهمن نیز پیش‌بینی شده است.

طی پنج روز آینده به تناوب و به‌طور موقتی در ساعاتی که وزش باد قابل ملاحظه نداریم به‌ویژه در روز شنبه در مناطق پرتردد شهری افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است. همچنین روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا، شنبه، ۲۹بهمن صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و در روز ‌یکشنبه، ۳۰ بهمن صاف و همراه با غبار صبحگاهی و در بعد ازظهر همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای دو و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. طی ۲۴ ساعت گذشته نیز، ایستگاه فیروزکوه آبعلی با کمینه دمای ۱۴- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

پایداری جوی تهران از شنبه تا دوشنبه

به گزارش ایسنا اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشداری از وضعیت نسبتا پایدار جوی طی فردا (۲۸ بهمن ماه) خبرداده و آورده است: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری در صبح و وزش باد به‌تدریج افزایش غبار خواهد بود.

هوای پایتخت شنبه و یکشنبه (۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه) صاف همراه با غبار محلی خواهد بود. در این شرایط پایداری جوی پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه (اول اسفندماه) نیز صاف، همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات غبارآلود خواهد بود و پایداری جوی در این روز تداوم خواهد داشت.

پیش بینی سه روز آینده اب‌و هوای‌تهران

پیش بینی سه روز اینده اب و هوای تهران

اب و هوای تهران امروز شنبه 29 بهمن و فردا یکشنبه 30 بهمن

اب و هوای تهران فردا جمعه 28 بهمن و پس فردا شنبه 29 بهمن

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=19097

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا