اخبار باغستاناخبار مهم و فوری

اروجعلی محمدنژاد عضو جدید شورای اسلامی شهر باغستان + مراسم معارفه

مراسم معارفه اروجعلی محمدنژاد عضو علی البدل شورای اسلامی شهر باغستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری باغستان نیوز، مراسم معارفه اروجعلی محمد نژاد عضو علی البدل شورای اسلامی شهر باغستان با حضور باغبانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار ، رحیمی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر باغستان در سالن جلسات پارلمان شهری باغستان برگزار شد.
مهندس باغبانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار طی سخنانی ابراز داشت : شورای‌اسلامی شهرها نه تنها در شهریار بلکه در کل کشور نیازمند یک اعتماد سازی هستند و هیچ کس به اندازه اعضای‌شورا در بحث اعتماد سازی شهروندان نمی تواند تاثیر گذار باشد.
وی افزود : خواستن توانستن است و شورای اسلامی‌شهر می تواند اعتماد از دست رفته شهروندان را برگرداند و این موضوع نیاز به تلاش و ارائه خدمات بیشتر و بهتر است ، لذا از شورای شهر باید بوی خدمت بیاید اگر اختلاف سلیقه ای هم است باید سر خدمت به مردم باشد .
باغبانی ادامه داد: خدمت در دوره ۴ ساله شورا را یک فرصت تلقی کنیم و روش های موجود را به یک روش احسن تبدیل کنیم با مردم صداقت داشته باشیم چرا که افکار عمومی موجبات آرامش هر شهر را فراهم میکند .
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار در پایان سخنان خود بیان کرد : طبق ماده ۷ قانون بعد از ۲ ماه و ۶ جلسه از عدم حضور عضو شورا عضو علی البدل معارفه می گردد که امروز آقای محمدنژاد طی مراسمی معارفه و در پارلمان شهری حضور خواهند داشت.
در ادامه مهندس رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر باغستان گفت : شهرباغستان شهری است که به حاشیه رفته است و همه همکاران بنده در شورای‌اسلامی‌شهر در تلاش هستیم تا با خدمت رسانی به شهروندان فهیم این شهر و همچنین با انتخاب شهردار اصلح به این حواشی پایان داده و امیدواریم با حضور و همکاری آقای محمدنژاد در شورای شهر گام های بهتری در توسعه و آبادانی شهر برداریم.
در پایان جلسه اروجعلی محمدنژاد با قرائت سوگندنامه رسما به عنوان عضو هفتم معارفه شد.

خبرنگار: نرگس اصلانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا