اخبار روزاخبار مهم و فوری

فیلم سیل شیروان و فاروج در استان خراسان شمالی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فیلم سیل شیروان و فاروج در استان خراسان شمالی امروز یکشنبه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فیلمی از سیل مهیب در فاروج خراسان شمالی

 تعدادی از اهالی روستای گلیان ‌مفقود شدند

🔹در پی جاری شدن سیل در شهرستان فاروج در خراسان شمالی، ۲ نفر در ‌روستای استاد و توکانلو که در داخل خودروهای خود گرفتار‌ شده بودند جان باختند.

🔹همچنین بارش شدید باران در روستاهای استاد، خسرویه و چوکانلو شهرستان فاروج موجب جاری شدن سیل شده که در این رابطه تاکنون جسد ۲ تن از اهالی این روستاها توسط نیروهای پلیس و امدادی پیدا شده و همچنین در این رابطه ۹ دستگاه خودرو زیر شن و گل و لای گیر کرده است.

🔹فرماندار شیروان: تعدادی از اهالی روستای گلیان هم مفقود هستند که امیدواریم اتفاق ناگواری برای افراد مفقود شده نیفتاده باشد.

 جزئیاتی از سیل ترسناک در شیروان و فاروج

بارش شدید باران به مدت ۲۰ دقیقه در روستا‌های اطراف شهرستان فاروج باعث وقوع سیل شد. ارتفاع سیل به چهار متر در رودخانه استاد فاروج رسید و خسارات مالی و جانی به بار آورد.

 شامگاه شنبه، بارش شدید باران به مدت ۲۰ دقیقه در روستا‌های اطراف شهرستان فاروج باعث وقوع سیل شد. ارتفاع سیل به چهار متر در رودخانه استاد فاروج رسید و خسارات مالی و جانی به بار آورد.

غلامرضا شفیق، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: سیل به روستا‌های استاد، خسرویه، چوکانلوی فاروج بیشترین خسارت را وارد کرد.

شفیق با بیان اینکه تاکنون جسد ۲ نفر از اهالی روستا‌ها توسط نیرو‌های امدادی پیدا شده، گفت: ۲ سرنشین یک خودرو در روستای گلیان نیز در سیلاب غرق شدند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی بیان کرد: ۱۸ دستگاه خودرو زیر شن و گل و لای گیر کرده اند.

وی بیان کرد: با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های خدمات‌رسان استان برای امداد در حادثه‌های احتمالی به حالت آماده باش درآمدند.

شفیق تصریح کرد: نیرو‌های دستگاه‌های خدماتی و امدادی از جمله راهداران، امدادگران جمعیت هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و شهرداری در حالت آماده باش هستند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=30415

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا