اقتصادی

سود سهام عدالت اسفند 1401 کی واریز میشود؟ + زمان دقیق

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره سود سهام عدالت اسفند 1401 کی واریز میشود؟ + زمان دقیق مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت اسفند 1401

واریز سود مرحله دوم سهام عدالت به زودی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت تا پایان امسال واریز می‌شود که برابر با مرحله اول خواهد بود.رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اعلام زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت، گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت تا پایان امسال واریز می‌شود.

وی در مورد رقم سود پرداختی در مرحله دوم گفت: مجموع سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1400 به مبلغ حدود 60 هزار میلیارد تومان بود که در مرحله اول حدود 30 هزار میلیارد تومان سود به سهامداران عدالت در اوایل پاییز پرداخت شد و در مرحله دوم هم به همین میزان تا پایان سال جاری به حساب سهامداران عدالت واریز خواهد شد.

مرحله نخست واریز سود سهام عدالت ۲۹ آذر شروع و اولین روز دی ماه پایان یافت. اما همچنان برخی از مشمولان از دریافت این سود بازماندند.

علت اصلی عدم واریز سود سهام عدالت اشتباه وارد کردن اطلاعات و شماره شبا سهامداران است و بر همین اساس تا زمانی که شماره شبا اصلاح نشود، دارندگان سهام عدالت سودی دریافت نخواهند کرد.

در صورت اصلاح اطلاعات بانکی، مبلغ سود این مرحله نیز با مرحله بعدی واریزی‌ها که احتمالا اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود، به حساب بازماندگان سود سهام عدالت پرداخت می‌شود.

سود سهام‌عدالت چقدر بود؟

قرار بود مبلغ سود سهام عدالت رقمی بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان باشد. این مبلغ به ارزش سهام افراد بستگی داشت. اما حالا بسیاری از مشمولان می‌گویند واریزی آنها کمتر از این رقم بوده است.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=19736

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا