ویدئوورزشی

گل های بازی پرسپولیس و سپاهان جام حذفی + فیلم ویدیو

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره گل های بازی پرسپولیس و سپاهان جام حذفی + فیلم ویدیو مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

گل های بازی پرسپولیس و سپاهان

ویدیوی گل اول پرسپولیس به سپاهان

⚽️ شرح گل:
سپاهان صفر – پرسپولیس ۱ (دقیقه ۱۲: گئورگی گولسیانی): مدافع پرسپولیس پشت ضربه پنالتی‌ای که محمد عمری از سیاوش یزدانی گرفته بود ایستاد و با فریب دادن پیام نیازمند توپ را در سمت چپ دروازه سپاهان جای داد.

ویدیوی گل اول سپاهان به پرسپولیس

سپاهان یک – پرسپولیس یک (دقیقه ۴۱: دانیال اسماعیلی فر- گل به خودی): سانتر امید نورافکن از روی ضربه ایستگاهی به دهانه دروازه با ضربه سر محکم دانیال اسماعیلی فر وارد دروازه پرسپولیس شد و طلایی‌پوشان با یک گل به خودی کار را به تساوی کشاندند.

سپاهان یک- پرسپولیس دو (دقیقه ۵۸: عیسی آل‌کثیر): سانتر مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد و شهریار مغانلو توپ را به طور ناقص دفع کرد و مرتضی پورعلی گنجی با سانتر توپ سرگردان گل ساخت و عیسی آل‌کثیر با چرخاندن سر و ضربه خود ابتدا رضاییان، مدافع مستقیمش و سپس پیام نیازمند را تسلیم کرد.

ویدیوی گل دوم سپاهان به پرسپولیس توسط فرشاد احمدزاده

سپاهان دو – پرسپولیس دو( دقیقه ۷۴: فرشاد احمدزاده): در شرایطی که محمد عمری با برانکارد بیرون برده شده بود و یک بازیکن پرسپولیس هم روی زمین افتاده بود، زکی پور توپ را از سمت چپ سانتر کرد و ضربه مغانلو پس از دفع ناقص بیرانوند در حالی که دروازه خالی بود جلوی پای احمدزاده افتاد و فرشاد گل دوم سپاهان را زد.

 

ویدیوی گل چهارم پرسپولیس به سپاهان توسط ولسیانی

دقیقه ۹۸: با تکل از پشت سیاوش یزدانی روی لئاندرو پریرا در موقعیت تک به تک، داور علاوه بر نشان دادن کارت زرد دوم به مدافع سپاهان نقطه پنالتی را به سود سرخ‌ها نشان داد.

بیشتر بخوانید:

نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان امروز 3 اسفند + خلاصه بازی

کارشناس داوری بازی پرسپولیس و سپاهان جام حذفی

منبع: ورزش 3

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=19870

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا