مذهبی

نماز روز پنجشنبه ماه شعبان چگونه است؟ + آموزش نحوه خواندن

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نماز روز پنجشنبه ماه شعبان چگونه است؟ + آموزش نحوه خواندن مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ماه شعبان ماه راز و نیاز و کسب آمادگی برای حضور مومنانه در ماه رمضان است. نماز بهترین وسیله ارتباط با خداوند متعال است و آدمی می‌تواند با نماز به بهترین شکل اطاعت و بندی خدا را به جای بیاورد و سر به آستان کریم باری تعالی بساید و خواسته‌های خود را تمنا کند.

نماز روز پنجشنبه ماه شعبان چگونه بخوانیم؟

یکی از نمازهایی که در ماه مبارک شعبان با عنوان نماز مخصوص حاجت یاد شده به شرح زیر است:

در هر پنجشنبه ماه شعبان دو رکعت نماز بجا آورد، در هر رکعت پس از سوره «حمد» صد مرتبه سوره «توحید» خوانده و بعد از سلام نماز، «صد مرتبه» صلوات بفرستد تا حق‌تعالی هر حاجتی که در امر دین و دنیا دارد روا کند.

نماز حاجت در ماه شعبان

برای خواندن نماز در پنجشنبه ماه شعبان چنین عمل می کنیم:

در هر پنجشنبه این ماه دو رکعت نماز کند در هر رکعت بعد از حمد صد مرتبه توحید و بعد از سلام صد بار صلوات بفرستد تا حق تعالى برآورد هر حاجتى که دارد از امر دین و دنیاى خود.

همچنین برای روزه این روز نیز تاکید شده و در روایت آمده است که در هر روز پنجشنبه ماه شعبان زینت مى کنند آسمانها را پس ملائکه عرض مى کنند خداوندا بیامرز روزه داران این روز را و دعاى ایشان را مستجاب گردان و در خبر نبوى است که هر که روز دوشنبه و پنجشنبه شعبان را روزه دارد حقّ تعالى بیست حاجت از حوائج دنیا و بیست حاجت از حاجتهاى آخرت او را برآورد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=19928

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا