ورزشی

ترکیب اصلی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان هفته 21

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان هفته 21 لیگ برتر فوتبال ایران  مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر نفت مسجدسلیمان

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر و لئاندرو پریرا

ترکیب اصلی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان هفته 21
ترکیب اصلی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان هفته 21

دانیال اسماعیلی‌فر پیش از دیدار حساس مقابل سپاهان با سرماخوردگی شدیدی مواجه شده بود که این موضوع حتی باعث شده بود دو تمرین آخر تیمش پیش از این بازی را نیز از دست بدهد.

با این حال کادر پزشکی با اعلام نیاز یحیی گل‌محمدی، این بازیکن را آماده تقابل با سپاهان کردند و او به سختی توانست در ترکیب تیمش در این بازی حضور یابد.

اسماعیلی‌فر در بازگشت تیم از اصفهان نیز همچنان با سرماخوردگی مواجه است و در تمرین روز گذشته حاضر نشد. او امروز نیز در شرایطی در تمرین حاضر شد که تنها زیر نظر کادرپزشکی سرم درمانی را پشت سر گذاشت. با این حال او امیدوار است بتواند در فاصله زمانی باقیمانده تا بازی با نفت مسجدسلیمان، از نظر بدنی آماده رقابت برای حضور در ترکیب و همراهی تیمش شود.

وضعیت مصدومین بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی نفت مسجد سلیمان

اگرچه پرسپولیسی‌ها در اصفهان پیروزی دلچسبی را به دست آوردند اما چند مصدوم در جریان این دیدار روی دست یحیی گل‌محمدی باقی ماند.

 برد دلچسب تیم فوتبال پرسپولیس در اصفهان در حالی رقم خورد که سه تعویض سرخ ها در این دیدار تعویض های اجباری بود. محمد عمری، مهدی ترابی و میلاد سرلک در حالی مردان تعویضی پرسپولیس در این دیدار بودند که این سه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شدند.

در این راستا کادر پزشکی پرسپولیس بلافاصله پس از ایجاد مشکل برای این سه سرخ پوش اقدامات درمانی لازم را برای آنها آغاز کردند تا کادر فنی در بازی های بعدی مشکلی بابت مصدومیت ستاره هایش نداشته باشد.

آخرین وضعیت بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی مقابل سپاهان مصدوم شده بود، مشخص شد.

مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در جریان بازی روز گذشته این تیم مقابل سپاهان مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.

بعد از بازی تصور می‌شد که ترابی دچار کشیدگی عضله شده، اما بررسی‌های بیش‌تر نشان داد که دوقلوی ترابی دچار گرفتگی شده و با ریکاوری و آب‌درمانی مشکل این بازیکن قابل حل خواهد بود.

با شرایط موجود به نظر می‌رسد بازیکن شماره 9 پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش برای بازی با نفت مسجدسلیمان نخواهد داشت و در صورت صلاحدید کادر فنی، ترابی برای پرسپولیس در بازی بعد به میدان خواهد رفت.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=19948

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا