اخبار روز

آخرین وضعیت از حمید سجادی وزیر ورزش در سانحه سقوط

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آخرین وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش در سانحه سقوط مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

وزیر ورزش تحت مراقبت‌های ویژه

صابری رئیس اورژانس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: طبق معاینه و تشخیص پزشکان متخصص وزیر ورزش نیاز به عمل جراحی ندارد و باید تحت مراقبت ها ویژه قرار بگیرد.

پزشکان مختصص تشخیص دادند که خونریزی وزیر ورزش از ناحیه سر تشدید نشده است و نیازی به عمل جراحی ندارد. در حال حاضر وزیر ورزش به آی سی یو منتقل شده است تا تحت مراقبت های ویژه قرار بگیرد.

وزیر ورزش به اتاق عمل رفت…

خبرگزاری تسنیم خبر داد که وزیر ورزش به اتاق عمل رفت.

پس از ورود آمبولانس حامل مصدومان سقوط بالگرد به بیمارستان شهید باهنر کرمان، بلافاصله وزیر ورزش برای انجام عمل جراحی مغز راهی اتاق عمل شد.

حال وزیر ورزش وخیم شد

دو مصدوم دیگر که حال و اوضاع مساعدی ندارند نیز به اتاق عمل منتقل شده‌اند.

سید محمد صابری در خصوص آخرین وضعیت سرنشینان بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:‌این بالگرد 16 سرنشین داشته است، از بین این تعداد متاسفانه اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش فوت شده است و حال سه تن دیگر وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مدیرکل ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی و جزو مصدومان وخیم هستند.

به گفته صابری هر سه این مصدومان در حال انتقال به بیمارستان شهید باهنر کرمان هستند.

وی ادامه داد: تا چند دقیقه پیش که پیگیر حال عمومی وزیر ورزش بوده‌ام  از لحاظ علائم حیاتی از قبیل ضربان، فشار خون، تنفس نرمال بودند اما چون به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند و تحت تاثیر دارو قرار دارند نمی‌توان ارزیابی دقیقی از وضعیت هوشیاری وی داشت و در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد.

صابری با تایید خون ریزی مغزی سجادی گفت:‌ در حال انتقال وی بیمارستان هستیم و پس از بررسی مشخص می‌شود که آیا نیاز به جراحی وجود دارد یا خیر.

جزئیات سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت

رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی، وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی در حال انجام است.

طبق آخرین اطلاعات از سانحه بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان حال عمومی حمید سجادی چندان مساعد نیست.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امروز راهی کرمان شده بود که در سفر وی به شهرستان بافت، بالگرد حامل وی دچار سانحه شد.

طبق گفته شاهدان عینی بالگرد حامل وزیر ورزش هنگام فرود در شهرستان بافت دچار سانحه شد و در ارتفاع پایین سقوط کرد. بالگرد یک بار می‌نشیند و بلند می‌شود که موقع نشستنِ مجدد دچار سانحه می‌شود که علت این اتفاق در دست بررسی است.

14 مسافر این بالگرد به همراه خلبان و کمک خلبان بلافاصله بعد از این سانحه به بیمارستانی در کرمان منتقل شدند تا مراحل درمان مصدومیت‌های جزئی آنها طی شود. باوجود اینکه برخی از مسافران زخمی شده‌اند، اما حال عمومی اکثر نفرات مساعد است.

با این وجود طبق اعلام رئیس ورزش و جوانان شهرستان بافت در این حادثه، اسماعیل احمدی، مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش جان باخت. خبرگزاری فارس ضایعه درگذشت اسماعیل احمدی را به خانواده وی تسلیت می‌گوید و برای بازماندگان طلب صبر می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس فدراسیون شمشیربازی، نماینده مردم شهرستان بافت و جمعی از خبرنگاران و تصویربرداران صداوسیما در این بالگرد حضور داشتند و قرار بود از طرح‌های ورزشی شهرستان بافت بازدید کنند.

در گزارش‌های اولیه اعلام شد که لطیفی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی هم در این سفر سجادی را همراهی می‌کند، اما پیگیری‌ها نشان داد که وی پیش از این سفر به تهران بازگشته بود و در بالگرد حضور نداشت.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا