اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

علت فوت و درگذشت شهرام عبدلی بازیگر تلویزیون چه بود؟ + بیوگرافی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت شهرام عبدلی بازیگر تلویزیون درگذشت به همراه بیوگرافی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت شهرام عبدلی چیست؟

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا از روابط عمومی سریال آسوده باش، شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

واکنش سلبریتی ها و بازیگران به درگذشت شهرام عبدلی

این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

علت فوت و درگذشت شهرام عبدلی بازیگر تلویزیون چه بود؟ + بیوگرافی
علت فوت و درگذشت شهرام عبدلی بازیگر تلویزیون چه بود؟ + بیوگرافی

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

پایگاه خبری باغستان نیوز ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت شهرام عبدلی، برای بازماندگان این بازیگر فقید آرزوی صبر و شکیبایی دارد.

[rpwe limit=”50″ excerpt=”true” tag=”1250″]

زمان و مکان تشییع پیکر زنده یاد شهرام‌عبدلی

پیکر “شهرام عبدلی” بازیگر تلویزیون و سینما با حضور جمعی از هنرمندان و خادمان بارگاه منور رضوی امروز، شنبه در حرم مطهر امام رضا(ع) تشییع می‌شود.

تهیه کننده سریال “آسوده باش” در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری در خصوص درگذشت “شهرام عبدلی” افزود: هم اکنون پیکر این هنرمند در حال انتقال به بهشت رضا برای غسل دادن است.

مرتضی اسکافی افزود: هم اکنون پیکر این هنرمند در حال انتقال به بهشت رضا برای غسل دادن است.

وی اظهار داشت: قرار است پس از غسل دادن پیکر عبدلی، طبق درخواست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مراسمی برای وی راس ساعت ۱۴:۳۰ در حرم مطهر رضوی برگزار شود.

یادبود مرحوم مغفور شهرام عبدلی

جهت خواندن فاتحه به صورت مجازی و آنلاین و همچنین ختم قرآن کریم و صلوات و … از صفحه یادبود شادروان شهرام عبدلی از لینک زیر دیدن بفرمایید . لطفا روی لینک زیر کلیک ( لمس ) کنید:

یادبود شادروان شهرام عبدلی

سکانسی از حضور مرحوم شهرام عبدلی در سریال طفلان مسلم

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=20180

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. باورش سخته بخدابرام بازیگری بودن توانا من واقعا عاشق بازیهاشون بودم عالی بودن خدارحمتشون کنه وبه خانوادشون صبربده واقعا حیف ادمای خوب ازایندنیامیرن …روحشون شاد….

دکمه بازگشت به بالا