اجتماعی و فرهنگی

چه بازیگری جایگزین شهرام عبدلی در سریال آسوده باش می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کدام بازیگر جایگزین شهرام عبدلی در سریال آسوده باش می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کدام بازیگر جایگزین شهرام عبدلی در سریال آسوده باش خواهد شد؟

با توجه و گفته حسن حج‌گذار کارگردان سریال آسوده باش از بازی مرحوم شهرام عبدلی تنها هفت سکانس ضبط و فیلم‌برداری شده است و فعلا تا این لحظه هنوز بازیگری برای جایگزینی او انتخاب نشده است.

کارگردان سریال «آسوده باش» اعلام کرد:  عکسی که از شهرام در رسانه‌ها منتشر شده دقیقا آخرین فریم از او بود که ما برای تیتراژ کارمان در دو سکانس از ایشان گرفتیم و داشتیم آماده می شدیم که بقیه سکانس‌ها را بگیریم که متاسفانه این اتفاق افتاد ولی با خبر درگذشت شهرام تصمیم گرفتیم همان سکانس‌ها را در دل سریال استفاده کنیم و یادش را گرامی بداریم. روحش شاد.

[rpwe limit=”50″ excerpt=”true” tag=”1250″]

تهیه‌کننده «آسوده باش» در خصوص جزئیات آخرین نقشی که شهرام عبدلی در آن ظاهر شده بود، گفت: به خاطر عِرقی که به آقای عبدلی دارم قرار شد قصه شهرام با برداشت هفت سکانس نهایی شود و داستان او پایان یابد.

امیر رحیم‌زاده در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا در ارتباط با سکانس‌های شهرام عبدلی در این مجموعه تلویزیونی اظهار داشت: آقای عبدلی در حدود ۹ سکانس داشت که ۷ سکانس آن برداشت شد.

به خاطر عرقی که به آقای عبدلی دارم قرار شد قصه شهرام با برداشت ۷ سکانس نهایی و داستان او قطع شود

وی افزود: به خاطر عرقی که به شخص آقای عبدلی دارم و در جلسه‌ای که با نویسنده و تیم کارگردانی گذاشتیم قرار بر این شد که برای دو سکانسی که از شهرام عبدلی باقی مانده فیلمنامه به نحوی بازبینی شود که قصه شهرام با برداشت ۷ سکانس نهایی و داستان او قطع شود.

رحیم‌زاده گفت: اخباری هم که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که قرار است نقش عبدلی را حذف و بازیگر جایگزین به پروژه اضافه کنیم این چنین نیست.

قصه به نحوی تعبیه شده که صد درصد به واقعیت نزدیک است

وی خاطرنشان کرد: قصه به نحوی تعبیه شده که صد درصد به واقعیت نزدیک است و همه با هم قصه را می بینیم و از این اتفاق خرسند می‌شویم.

وی گفت: این قول را هم می‌دهیم که آخرین کار شهرام عبدلی و نازنین عزیزمان یک کار ماندگار و و مانا خواهد بود.

شهرام وصف ناشدنی بود. بی‌نظیر بودرحیم‌زاده درباره ویژگی‌های شخصیتی شهرام عبدلی هم تصریح کرد: شهرام وصف ناشدنی و بی‌نظیر بود. می‌شود او را به عنوان بازیگر کامل و حرفه‌ای صبور نامید و از همه مهمتر ادب و احترامی بود که برای همه و حتی برای عوامل و دستیاران تدارکات قایل بود.

وی گفت: خضوع شهرام برای همه زبانزد عام و خاص بود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=20226

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا