اجتماعی و فرهنگی

فیلم و تصاویر و عکس هایی از تشییع پیکر شهرام عبدلی در مشهد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فیلم و تصاویر و عکس هایی از تشییع پیکر شهرام عبدلی در مشهد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فیلمی از تشییع پیکر شهرام عبدلی

عکسی از مراسم تشییع مرحوم شهرام‌عبدلی در مشهد

پیکر «شهرام عبدلی» امروز، ۶ اسفند، با حضور خانواده، دوستان و برخی از همکاران این بازیگر سینما و تلویزیون در حرم مطهر رضوی تشییع شد.
عکسی از مراسم تشییع مرحوم شهرام عبدلی در مشهد
عکسی از مراسم تشییع مرحوم شهرام عبدلی در مشهد
شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ خالق نقش های منفی دوست داشتنی در تلویزیون ساعتی پیش در مشهد درگذشت.

 مرحوم شهرام عبدلی که اکثر بینندگان او را در نقش های منفی بخاطر دارند فارغ التحصیل رشته ادبیات است که از نوجوانی کار تئاتر را آغاز کرده و به فعالیت های هنری خود در تئاتر و تلویزیون پرداخته است. این هنرمند با استعداد فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۷۸ در سن ۲۳ سالگی آغاز نمود و تا کنون در این عرصه فعالیت درخشانی داشته است.

قسمت سوم ارتش سری

علاقه وی به حرفه بازیگری از سال اول ابتدایی از گروه تئاتر مدرسه آغاز شد، دبیر ورزش وی نقش تاثیر گذاری در بازیگری اش داشت زیرا در آن زمان حدود دو ساعت در زنگ ورزش یک ساعت و نیم ورزش می کردند و نیم ساعت آخر دبیر ورزش آنها یک قصه تعریف می کرد و به آنها می گفت آن را به شکل نمایش اجرا کنند. همین عملکرد سبب شد که او هر ساله در گروه های تئاتر مدرسه شرکت نماید.

عبدلی از دوران کودکی در اکثر مهمانی های خودمانی تقلید آشنایان را در می آورد و در سن ۱۵ سالگی جزء اولین نفرات در فرهنگ سرای بهمن در کلاس تئاتر انتخاب شد.

 بیشتر بخوانید:

[rpwe limit=”50″ excerpt=”true” tag=”1250″]

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=20243

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا