ورزشی

ترکیب اصلی پرسپولیس با تراکتور تبریز هفته 22 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز هفته 22 لیگ برتر فوتبال ایران  مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر تراکتور تبریز

علیرضا بیرانوند
مرتضی پورعلی‌گنجی
فرشاد فرجی
وحدت حنانوف
وحید امیری
سینا اسدبیگی
میلاد سرلک
مهدی ترابی
محمد عمری
لئاندرو پریرا
امید عالیشاه

گئورگی گولسیانی که در 21 مسابقه گذشته پرسپولیس در این فصل همواره در ترکیب حضور داشته و یکی از بازیکنان کلیدی تیمش در خط دفاعی بوده، دقایقی قبل از آغاز دیدار با تراکتور دچار آسیب‌دیدگی شد.

این مدافع که در فصل جاری لیگ برتر سه گل به ثمر رسانده و نمایش موثری در قلب خط دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت داشته، در زمان گرم کردن برای دیدار با تراکتور دچار مصدومیت و کشیدگی شد و از جمع 11 بازیکن اصلی تیمش بیرون رفت.

فرشاد فرجی، دیگر مدافع میانی پرسپولیس با نظر یحیی گل‌محمدی جانشین گولسیانی شد و به ترکیب بازی با تراکتور رسید.

پرسپوليس امروز در دیداری حساس برابر تراکتور در استادیوم بنیان دیزل قرار خواهد گرفت و یحیی گل‌محمدی بعد از روند موفق تیمش طی دو دیدار اخیر، امیدوار است این بار برابر پاکو خمس و تیم اوج‌گرفته‌اش نیز به نتیجه مطلوب دست یابد.

ترکیب تراکتور برابر پرسپولیس:

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس
ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس

احسان مرادیان، آرش قادری، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، رومرو گومز و رضا اسدی

شوک بزرگ به تراکتور/ «اخباری» دیدار با پرسپولیس را از دست داد

◻️محمدرضا اخباری دروازه‌بان ملی‌پوش و یکی از مهره‌های تأثیرگذار سرخپوشان تبریزی در فصل جاری، دیدار با پرسپولیس در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داد. این بازیکن به دلیل درد از ناحیه زانو نمی‌تواند تیمش را در این مسابقه حساس همراهی کند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=20538

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا