اخبار مهم و فوریاخبار روزرپورتاژ آگهی

معرفی دوره های آموزشی تونومیک

در مقاله امروز در مورد معرفی دوره های آموزشی تونومیک با شما گفتگو خواهیم کرد. Tonomics یک کیت بسیار تخصصی است و در مهارت های آموزشی مختلف مانند چرتکه، رباتیک، آزمایشگاه، برنامه VC و غیره کار می کند. مجموعه تونومیک توسط شرکت علم آوران کاسپین مدیریت می شود.

دوره آموزشی تونومیک ترکیبی از آموزش رباتیک، چرتکه و الکترونیک است. از آنجایی که اکثر متقاضیان این دوره آموزشی را کودکان تشکیل می دهند، در تقویت هوش و حافظه و رشد مهارت آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت. با این حال، محدودیت سنی خاصی برای این مهارت وجود ندارد، بنابراین حتی بزرگسالان نیز می توانند آن را دنبال کنند.

یادگیری تونومیک چیست؟

این دوره شامل آموزش سه شغل بسیار مهم و سودآور می باشد که در ادامه این مقاله قصد داریم شما مشتریان عزیز را با هر یک از آنها آشنا کنیم.

دوره  آموزشی رباتیک

images 1677615199 63fe605fe8bca

در شروع معرفی دوره های آموزشی تونومیک باید بگوییم در دنیای امروز، استفاده از ربات ها و تجهیزاتی از این دست بسیار مورد توجه قرار گرفته است، زیرا ربات ها طول عمر بالایی دارند و در بسیاری از مکان ها هستند که انسان نمی تواند به آنها دسترسی پیدا کند. به همین دلیل می توان مهارت های رباتیک را بسیار پرسود و سودآور دانست. با استفاده از این تجهیزات در کارخانه های بزرگ و سایر صنایع، نیاز به حرفه رباتیک به طور چشمگیری افزایش یافته است. خود ربات ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند، بنابراین برخی از آنها بسیار پیچیده و برخی بسیار ساده هستند.

در ادامه معرفی دوره های آموزشی تونومیک، در دوره های رباتیک، ابتدا ساخت ربات های ساده به کودکان آموزش داده می شود تا در آینده به دستگاه های پیشرفته تر پیشرفت کنند. این بستری را برای افراد فراهم می کند تا درک خود را افزایش دهند. در زمینه رباتیک نیز از برنامه نویسی برای اجرای ربات ها استفاده می شود، بنابراین کودکان نیز در فرآیند یادگیری مهارت های برنامه نویسی را نیز یاد می گیرند. بسته ها و دوره های مهندسی مختلفی وجود دارد که می توانید بر اساس سطح علمی و علاقه فرزندتان به سراغ آنها بروید.

 https://tonomic.ir/course-category/%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/

دوره آموزش چرتکه

images 1677615216 63fe607052788

در ادامه معرفی دوره های آموزشی تونومیک انجام محاسبات ریاضی در مدت زمان کوتاه بسیار سرگرم کننده است و برای کمک به پیشرفت افراد در آزمایشات بزرگ کمک خواهد کرد. چرتکه یک ابزار بسیار قدیمی است که در گذشته برای انجام عملیات های ریاضی اولیه مانند جمع یا تفریق استفاده می شد. جالب است که شما عزیزان می توانید قبل از ورود به مدرسه و از چهار سالگی به بعد فرزند خود را در دوره چرتکه ثبت نام کنید. طبق تحقیقات، بهترین سن برای یادگیری مهارت های ریاضی و چرتکه بین چهار تا هفت سالگی است. زیرا در این سن کودکان بسیار خلاق هستند. یادگیری چرتکه می تواند مزایای مختلفی داشته باشد که برخی از آنها به شرح زیر است :

  • تقویت حافظه.
  • تقویت ذهن و قدرت یادگیری.
  • محاسبات ریاضی را به سرعت انجام دهید و در زمان صرفه جویی کنید.
  • توانایی درک و حل مسائل.
  • افزایش اعتماد به نفس.
  • قدرت تحلیل بهتر.

در ادامه معرفی دوره های آموزشی تونومیک دوره چرتکه در سال های اخیر توجه بسیاری از والدین را به خود جلب کرده است و بسیاری به صورت حرفه ای این مهارت را دنبال می کنند. با گذشت زمان و پیشرفت دانش آموزان به سطوح بالاتر در این مهارت، دانش آموزان می توانند محاسبات پیچیده ریاضی را به صورت ذهنی و با تجسم در زمان بسیار کمتری انجام دهند. برای یادگیری بهتر نیز می توانید یک چرتکه اولیه و آشنا برای کودک خود تهیه کنید. طبق تحقیقات، کودکان علاقه زیادی به کار با این ابزار نشان می دهند که در نتیجه روند یادگیری تسریع می شود.

 https://tonomic.ir/course-category/%da%86%d8%b1%d8%aa%da%a9%d9%87/

دوره  آموزش الکترونیک

در ادامه معرفی دوره های آموزشی تونومیک، همه ما در زندگی روزمره خود با وسایل الکترونیک سروکار داریم. از جمله این وسایل می توان به تلویزیون، تلفن هوشمند و … اشاره کرد. کلمه الکترونیک از کلمه الکترون گرفته شده است. جالب است بدانید که الکترون یکی از کوچکترین ذرات اتمی است. طبیعتاً خرابی این دستگاه ها نیز بسیار رایج است، بنابراین جامعه برای تعمیر این دستگاه ها به نیروی انسانی متخصص نیاز دارد. با گذراندن دوره الکترونیک با مکانیزم این نوع دستگاه ها آشنا می شوید و به همین دلیل در صورت خرابی به راحتی قابل تعمیر است. سیستم الکترونیکی به بخش های مختلفی تقسیم می شود، به عنوان مثال اگر می خواهید لوازم خانگی را تعمیر کنید باید در قسمت مربوطه اقدام کنید. دوره الکترونیک بسیار گسترده است، بنابراین با کمی تحقیق می توانید علاقه خود را پیدا کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر قصد دارید مهندس برق شوید، توصیه می کنیم برای آشنایی کامل با ابزارهای اولیه این حرفه، یک دوره مقدماتی الکترونیک را بگذرانید.

images 1677615230 63fe607e26a0b

فواید دوره های تونومیک چیست؟

در ادامه معرفی دوره های آموزشی تونومیک، تونومیک دانش عملی را مطالعه می کند. با گذراندن این دوره می توانید آینده ای روشن برای خود بسازید. از دیگر مزایای این دوره می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تقویت هوش و توانایی های ذهنی کودکان.
  • سرگرمی مفید برای اوقات فراغت.
  • حرفه ای که درآمد ایجاد می کند و آینده را می سازد.
  • یک مهارت مفید برای مقاصد مهاجرتی.
  • حداکثر سن دوره تونومیک.

این دوره محدودیت سنی ندارد، اما توصیه می شود از سن پنج سالگی و بالاتر شروع شود.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، این دوره سه مهارت را در بر می گیرد، بنابراین بهتر است آن را یک مرحله در یک زمان انجام دهید.

آیا دوره تونومیک برای کودکان مناسب است؟

در ادامه معرفی دوره های آموزشی تونومیک باید بگوییم پاسخ به این سوال مثبت است. کودکان با گذراندن این دوره می توانند استعدادهای خود را تا حد زیادی شکوفا کنند و آینده مناسبی را برای خود رقم بزنند.

سیستم تونومیک بسیار متفاوت است، بنابراین کودکان آن را می پذیرند و هرگز از انجام آن خسته نمی شوند.

جمع بندی

در آخر معرفی دوره های آموزشی تونومیک، دوره های آموزشی تونومیک شامل سه دوره آموزشی رباتیک، چرتکه و الکترونیک است که هرکدام به صورت مجزا قابل دسترسی می باشد. دوره آموزشی رباتیک با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و اصول تونومیک، امکان طراحی و ساخت ربات های پیچیده را فراهم می کند. دوره آموزشی چرتکه نیز به دانشجویان اجازه می دهد که با استفاده از اصول تونومیک، مسائل ریاضی را با سرعت بالا حل کنند و قدرت حل مسئله خود را تقویت کنند. در نهایت، دوره آموزشی الکترونیک به شما کمک می کند تا با اصول اساسی الکترونیک و کاربردهای آن در تونومیک، آشنا شوید. با شرکت در این دوره های آموزشی، شما قادر خواهید بود با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، به صورت خلاقانه و کارآمد در این حوزه فعالیت کنید و از پتانسیل های فراوان آن بهره مند شوید.

منبع: تونومیک

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=20546

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا