اخبار شهریاراخبار مهم و فوری

درخشش نویسندگان خوش ذوق شهرستان شهریار در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب

 نویسندگان شهرستان شهریار در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری باغستان نیوز به نقل از ایرنا، نویسندگان شهرستان شهریار با بیش از پنجاه کتاب در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور چشم گیری داشتند.

نادر نیکخواه رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار در دیدار این نمایشگاه گفت : اغلب سن نویسندگان این کتاب ها از کودکی تا بزرگسال بوده و توسط انتشارات نظری به چاپ رسیده است.

وی افزود :درسی و سومین نمایشگاه کتاب امسال آیین رونمایی از دیوان اشعار استاد نخجوانی برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که نخستین دوره آن در سال ۱۳۶۶ برگزار شد حالا بعد از دو سال به دلیل‌ همه‌گیری بیماری کرونا بار دیگر از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت تا شنبه ۳۱ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است. از نکات قابل توجه برگزاری دوره سی و سوم نمایشگاه کتاب این است که به صورت مجازی نیز به صورت ۲۴ ساعت در سامانه ketab.ir فعال خواهد بود و مخاطبان می‌توانند در بخش مجازی از بن‌ها تخفیف نیز استفاده کنند.

پیش از این قائم مقام نمایشگاه کتاب گفت: در پنج روز نخست این رویداد مجموع فروش بیش از ۶۷ میلیارد تومان بود که از این مجموعه ۲۷ میلیارد تومان در بخش مجازی و ۴۰ میلیارد تومان در بخش حضوری انجام شد.

علی رمضانی در ششمین نشست خبری نمایشگاه ‌بین‌المللی کتاب تهران با اعلام آمار خریدهای انجام شده تا ساعت ۲۰ شب گذشته، گفت: مجموع فروش بیش از ۶۷ میلیارد تومان بود که از این مجموعه ۲۷ میلیارد تومان در بخش مجازی و ۴۰ میلیارد تومان در بخش حضوری انجام شد.

«سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت فیزیکی در مصلای امام خمینی (ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در «سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از امروز آغاز شد و تا هجدهم فروردین ماه  ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

به منظور تحقق عدالت فرهنگی، دسترسی همه مردم کشور به کتاب و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، ناشرانی که در بخش فیزیکی «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به صورت حضور مستقل یا ثبت‌نام موقت اقدام کرده‌اند، در نمایشگاه مجازی کتاب نیز شرکت داده خواهند شد.

ثبت‌نام این دسته از ناشران در شکل مجازی به صورت پیش‌فرض انجام خواهد شد. همچنین ناشرانی که در نمایشگاه فیزیکی، نمایندگی اعطا کرده‌اند، باید در شکل مجازی به صورت جداگانه ثبت‌نام کنند.

طبق این اطلاعیه، ناشرانی که تمایل به شرکت در این دوره از نمایشگاه به صورت فیزیکی ندارند، می‌توانند صرفاً در شکل مجازی شرکت کنند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=2128

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا