گوناگون

نظرات کاربران درباره قسمت 19 سریال پوست شیر + نقد و تحلیل

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نظرات بینندگان و کاربران درباره قسمت 19 پوست شیر + نقد و بررسی و تحلیل مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

شما هم می‌توانید در انتهای مطلب و در بخش ارسال نظرات؛ دیدگاه خود را درباره قسمت سوم فصل سوم پوست شیر تحلیل و نقد و بررسی نمایید تا در این مطلب گنجانده شود.

نظر کاربران در مورد قسمت 19 سریال پوست شیر

نظر مصطفی:

سلام و خسته نباشید

همچنان در زنده بودن مجدد ساحل ، سکانسهای شک برانگیزی به نمایش گذاشتند ، هر چند که دیگه احتمالش کم هست
فقط من نمیدونم با کشته شدن ساحل به این نحوه که به تصویر کشیده شد چجوری میخان گند کاری و خطای یک تیم مجرب پلیس را جمع کنند

رفتن صدرا پیش تینا دوست دختر قبلیش یک پیام داشت ، جریان فیلم مثل این هست که قرار بوده که : یک نفر را گوشمالی بدهند اما کار به تگنا و ماجرای دیگری کشیده شده است ، چرا دوست ساحل به صدار میگه که ساحل و یک شخص دیگری -مادر ساحل گفته- که با هم رفتند شمال و دقیقا همون شب صدرا همانجایی ظاهر میشه که ساحل با نعیم در آن ویلا بودند که از قبل صدرا آدرس آنجا را داشته!!!
چون زمانی که صدرا متوجه میشه که ساحل با یک شخص غریبه ای رفتند شمال زمانی بود که نعیم و ساحل مسافت زیادی را طی کرده بودند…..
حلقه طلای “ع ص” ، که طبق گزارش دادگاه و صورتجلسه ۱۵ سال قبل ، باید پیش نعیم باشد ، احتمالا بی گناهی نعیم نسبت به قتل را میخوان کلید بزنند یا شاید میخان بگویند عباس همچنان زنده هست ، اگر این اتفاق بیوفته که باید به پزشک قانونی دیگر اعتمادی نکنیم (:
نعیم قطعا قاتل نبوده ، قاتل کس دیگری هست که احتمالا از آزادی نعیم خیلی هراسان هست ، روزی هم که نعیم از زندان آزاد شده بود در قهوه خانه دو نفر پیش نعیم نشسته بودند و قصد داشتند که دعوا راه بیاندازند ، با این دعوا کارگردان یا میخاست نعیم را معرفی کنه یا پیام انتقام بهمراه داشت
اشخاصی که در لیست مظنون ها اضافه باید بشوند ، برادر و ز ن عباس هستند ،
قسمت سوم فصل ۳ ، بنظرم ضعیف بود و آماده تغییر مسیر جریان اصلی فیلمنامه میشه ،
در هرصورت یک تعدادی دزد و شرخر و جاهل را قطعا نمیخان در آخر فیلم خوب جلوه بدهند ،
قاتل درختی که باعث میشه یک افسر پلیس به کار خودش برگرده و گذشته نعیم که با گرفتن جان دخترش تا الان همراه بوده با وجودی که ظاهرا بیگناه نیز بوده و قاتل شخص دیگری هست!!!
ادغام کردن اینها با هم در قالب فیلمنامه تا قسمت ۱۸ جالب بوده و علامت سوالهای فراوانی را ایجاد کرده اما قسمت ۲۰ باید منتظرش باشیم که نویسنده و کارگردان چکار میکنند ، خیلی سطح توقعات بیننده بالا بردند ، امیدوارم خرابش نکنند….

دیدگاه حمیدرضا حسینی:

سلام .
به نظر من کار خود نعیم هست .
چون انگشتر دست نعیم بوده .
ولی می دونم یا کار نعیم هست یا هم بر میگرده به گذشته نعیم .
چون که رسول گفت انگشتر دست توی بوده پس میشه گفت کار نعیم بوده .
البته بازم باید بیشتر فکر کرد .
ولی فیلم آخرش خیلی مشخص هست ‌‌ .
نعیم اعدام میشه .
رضا پروانه می می‌ره .
و تمام .
یک حالت دیگه هم هست که احتمالش خیلی کمه.
اینکه قتل ساحل و کشتنش در ماشین یک برنامه سوری باشه که نعیم و مشکات باهم بستن .
چون نمیشه واقعا نعیم اینقدر بی خیال باشه .
حتما یک کاری شده .
ولی فیلم را خراب کردن .

چه آهنگ هایی در فال صدرا و ساحل داخل ماشین در سریال پوست شیر پخش شد؟

معین گودرزی :

یه چیز جالب از پرونده عباس صوفیانی برگه ای که لیست طلاها داخلش نوشته شدن گم شده سکانس آخر رسول اون لیست رو به نعیم نشون داد. خیلی هم صمیمی بودن و انگار قبلا با هم در ارتباط بودن رسول شاید نفوذی نعیم تو آگاهی باشه وگرنه دلیلی نداره اون برگه رو به نعیم نشون بده

عذرا دغلاوی نژاد:

این قسمت نعیم برام یکم تاریک شد این یه چیزایی میدونه رو نمیکنه وقتی رسول بش گفت حلقه پیش خودت بوده اصن شوکه نشد و جا نخورد کاملا خونسرد بود انگار تا حلقه رو دید فهمید داستان چیه امیدوارم کار به جایی نکشه که به حقو بدیم به قاتل

الی : 

عباس فقط ی سرنخه به نظرم به اطرافیان اون ربط پیدا نمی کنه مهم حرف آخر رسول بود که گفت دست خودت بود اقانعیم..
حالا نعیم باید فک کنه چه کرده با حلقه و این که به نظرم همون طور که واسه نعیم فیلم زنده موندن ساحل رو فرستاد این حلقه رو عمدا جا گذاشت.
کلا میخاد هم نعیم رو زجر بده هم کم کم بکشونش سمت خودش تا برسیم به لحظه دیدار و همونجاس که نعیمم خودش برگاش میریزه به قول مشکات یه کاری میکنه نعیم بهش نزدیک بشه. و از پلیس دور و کشتن ساحل علاوه بر زجر دادن نعیم در راستای دور شدن از پلیس بود.

حسن علوی:

سکانس آخر هم مشکوک بود رسول به نعیم گفت :
حلقه دست تو بوده یعنی نعیم این حلقه رو به یکی

سلام بر جمیع کاراگاهان محترم که از تحلیل هاتونو میخونیم بعد قسمت سه

یکی از کاربران می گوید:

آدمی که اونقدر با وسواس و حوصله تمام اثر انگشت هاش رو پاک میکنه حتی یک تار مو نتونستن از اون خونه به اون بزرگی پیدا کنن چطور میتونه حلقه رو یادش رفته باشه .۱ یارو از تمام زیر و بم زندگی نعیم مخصوصا سابقه ش خبر داره .۲ به پرونده درختی و پزشکی قانونی دسترسی .داره . . همیشه یک قدم از نعیم جلوتره به نظر من عباس صوفیانی یه تله و رد گم کنی دیگه برای نعیم و مشکاته و یارو یکی هست که اصلا ربطی به سرنخ های موجود نداره

فائزه:

یعنی چی حلقه دست خود نعیم بوده ؟؟!!! متوجه نشدم اینو .اگر دست نعیم بوده پس دست قاتل چه می کرده؟

مهدی می گوید:

این چ سبکیه آخه چقد چرت ساختی این قسمتو فیلمو جنایی میخواستی بکنی واس چی انقد کش دادی داستانو آخه؟؟؟؟ اونم کل فیلم سر پیدا کردن ساحل بعدم کشتیش و خب قاتل هم پیدا میشه میکشنش بالا نعيمم اعدام میشه واس قتل نریمان رضا پروانه هم میمیره زن نعیم هم تنها میمونه صدرا هم تنها این فيلمه اخه؟؟؟؟

کوجیان:

واقعا از یه سری ها بعیده که اسم و فامیل خودشون رو حک می کنند رو حلقه انگشتر.

رضاپور می گوید:

آخر فیلم قاتل اعدام میشه ……… نعیم میره زندان واس قتل نریمان اعدام میشه…… رضا پروانه ک میمیره ….. زن نعیم تنها میشه ….. زن رضا پروانه تنها میشه ……. صدا تنها میمونه ….. ساحلم که مرد …… این فیلمه ناموسااا؟؟؟؟؟

نقاشی:

از قسمت دوم و سوم معلوم شد که داستان بر میگرده به 15 سال پیش

کاربر دیگری می گوید:

چرا بعد از اون قسمت تلخ و کشته شدن ساحل این قسمت فقط مادر ساحل عزادار بود ولی نعیم ریلکس
بود یا شوکه بود !! مشکاتم اصلا عین خیالش نبود که نعیم بش گفته بود نزار من مثل تو دخترم…. واقعا چند ساعت بعد از پیدا شدن ساحل نباید میوفتادن تو خیابون شاد خرم وقتی میدونستن که با یک جانی و قاتل بی نشان طرفا !!! بعید بود !!!!

افسی شاهین:

به نظر من کار سروان جلوه هست چون امروز نشون داد موقع راه رفتن تو دفتر کارش می لنگه و حلقه رو هم از زمانی که نعیم تو زندان بوده برداشته و صحنه سازی کرده.

آرمیکس:

به نظرم کار بچه عباس صوفیانیه. زنش گفت من خودم مادرم ولی مشکات نپرسید بچت کیه یا چند سالشه. فکر کنم سنش زیاده . تو این سال ها پولدار شده بعدا رفته حله باباشو خرید. حالا هم به خاطر قتل باباش داره انتقام می گیره

نظرات قسمت 19 پوست شیر به روزرسانی می شود… باز هم به این مطلب سر بزنید.

 لینک قسمت های فصل سوم سریال پوست شیر

دانلود قسمت ۲ فصل ۳ سریال پوست شیر + قسمت ۱۸

قسمت ۱۷ دانلود کامل فصل‌ ۳ قسمت‌ ۱ سریال پوست شیر 

دانلود قسمت های فصل دوم سریال پوست شیر

قسمت‌ ۸ فصل‌ ۲ سریال پوست شیر + قسمت ۱۶

لینک دانلود کامل فصل‌ ۲ قسمت‌ ۷ سریال پوست شیر + قسمت ۱۵

دانلود کامل فصل‌ ۲ قسمت‌ ۶ سریال پوست شیر + لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل فصل‌ ۲ قسمت‌ ۵ سریال پوست شیر + لینک مستقیم قانونی

دانلود فصل‌ ۲ قسمت‌ ۴ سریال پوست شیر + لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل فصل‌ ۲ قسمت‌ ۳ سریال پوست شیر + لینک مستقیم قانونی

دانلود کامل فصل‌ ۲ قسمت‌ ۲ سریال پوست شیر + لینک مستقیم قانونی

لینک دانلود کامل فصل‌ ۲ قسمت‌ ۱ سریال پوست شیر + لینک مستقیم قانونی

قسمت های پخش شده فصل ۱ سریال پوست‌شیر

دانلود قسمت‌۸ فصل ۱ سریال پوست شیر

لینک دانلود قسمت۷ فصل ۱ سریال پوست شیر

دانلود قسمت‌۶ فصل ۱ سریال پوست شیر

لینک دانلود قسمت‌۵ فصل ۱ سریال پوست شیر

دانلود قسمت‌۴ فصل ۱ سریال پوست شیر

لینک دانلود قسمت‌۳ فصل ۱ سریال پوست شیر

دانلود قسمت ۲ فصل ۱ سریال پوست شیر

لینک دانلود قسمت‌۱ فصل ۱ سریال پوست شیر

شما هم نظرات خود را درباره قسمت ۱۹ سریال پوست شیر پایین صفحه دیدگاه ها بنویسید تا در همین متن قرار بگیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫41 دیدگاه ها

  1. اگر ساحل از قبر در بیاید و بگوید من زنده ام هم جای تعجب نیست از این سریال آشغال و بی سر وته که هیچ منطقی نداره و فقط منطقشو نویسنده هر جور بخواد میبافه.متاسفم بابت وقتی که رفت و بر نمیگردد

  2. داستان بازه ، پایان های خیلی زیادی میشه بهش داد ، ولی اون چیزی که مشخصه ، رابطه ی منصور و نعیم خیلی سطحی و گذری بوده تا منصور صبر کنه و نعیم آزاد بشه بعد با کشتن و تجاوز به دخترش ،تلافی کنه ، اگه چنین پایانی داشته باشه ، فیلم نامه خیلی سطحی خواهد بود ، ولی اون چیزی که فیلم نامه رو منشوری میکنه ، انتقام خواهر رضا از نعیم پررنگ تر میشه و به اسم فیلم نامه هم میاد، شیر در اینجا رضا پروانه ست و بعد از روشن شدن حقیقت ، فقط یک پوست شیر باقی خواهد ماند .و صورت واقعی شیر نمایان خواهد شد.

  3. نعیم پانزده سال زندان بوده ، کسانی که الان بهش کمک میکنند پانزده سال پیش خیلی جوان و یا نوجوان بودند ، نعیم پانزده سال پیش همه آنها را نمک گیر کرده ، نعیم از کجا پول میاره ، میگذرونه ، اسلحه میخره و …. مشکات حرفه آیی چرا پس پیدا شدن ساحل ، ساحل و خانواده اش را بدون در نظر گرفتن مورد امنیتی روانه منزلشان میکند ، و منصور قاتل و آدمربای حرفه آیی را در نظر نمیگیرد ، ماشین پلیسی که منصور قاتل را که تعقیب می‌کند چه میشود ، یا صدرا یه فرمون می‌گرفت رو منصور قاتل موتور سوار ، بعد همه اتفاقات در حوزه استحفاظی محل مشکات صورت میگیرد ، و همه چیز در تیر رس اوست و براحتی بارها و بارها اشتباه میکند و یک پاسگاه انتظامی با کلی امکانات و پرسنل معطل یک قاتل آدم ربا میشود . بینهایت سوتی ، ادبیات زشت و گریه ، تبلیغ دخانیات ، تاثیر بسیار بعد در کف و کوچه و بازار حتی برای پسر بچه های شش هفت ساله ، متاسفانه رسانه ها و صدا و سیما اگر سالها برنامه اخلاقی درست کنند ، از مضرات دخانیات بگویند . از قاچاق سیگار بگویند ، باز هم نمی‌توانند گوشه آیی از گند وحشتناک برادران جمشیدی را پاک کنند . این همه تلخی و خشونت و بی بند و باری ، تبلیغ مجانی برای شرکتهای دخانی واقعا واقعا جای تأسف داره ، فقط ایکاش کسی یا کسانی که مجوز ساخت و پخش این مزخرف مطلق را داده اند ، به بالاترین حد ممکن توبیخ و تنبیه میشدند تا اینگونه تیشه به ریشه فرهنگ و هنر و ادبیات و سینما و… کشور عزیزمان نزنند .

    0
    4
    1. سلام دوست عزیز .
      من به شما توصیه میکنم حتما به یک روان درمان خودتونو معرفی کنین . حسادت مرضی هستش که اگر کنترل نشه ، خود انسان رو نابود میکنه .محتوای نظرت ، حاکی از حسادت و حقارت نسبت به فیلم و فیلم نامه و بهتر بگم به سازندگان این فیلم هستش ، چون مشخصه که از نزدیک انها رو میشناسی .

  4. تنها نقطه قوت این سریال بازی بی نظیر بازیگران آن می‌باشد ، هادی خان حجاریان فر بازیگر و کارگردان فیلم موقعیت مهدی ، برنده سیمرغ بلورین ، شهاب خان حسینی برنده سیمرغ و اسکار و سایر بازیگران واقعا به چه قیمتی این چرت مطلق را بازی کردید و در کارنامه کاری خود قرار دادید . ظاهراً برادران نویدی افغانی تبارند ، بیگانگان اجنبی براستی همه چیزمان اعم از فرهنگ و ادب و وزارت ارشاد و نیروی انتظامی و بازیگران بی نظیر و شعور بینندگان محترم و همه و همه را به صخره گرفتند ، چند بار عرض کردم باید برادران جمشیدی و کسانیکه مجوز ساخت و پخش چنین مزخرفی را داده اند ، برای همیشه دستشان از سینما و فرهنگ و ادبیات غنی کشور عزیزمان ایران کوتاه شود .

  5. اصن چرا باید حلقه دست منصور باشه؟
    چ دلیلی داره منصور حلقه دست کنه؟
    چرا سرنخ شده ی حلقه که دست منصور بوده

  6. دوستان ساحل کشته نشده و همه ی اینها نقشه ی سرهنگ مشکات هست .. اینو خیلییی راحت میتونید از واکنشات مشکات متوجه بشید و از صحبتاش خب خیلی معلومه این صحنه رو جعلی ساخته که هم نعیم اینا و هم هم اون کسی که این کارارو میکرده باور کنن و … مشکات زرنگ تر از این حرفاس خب حتما به فکرش رسیده که وقتی دارن میرن دنبال ساحل ،اون گروگان گیره متوجه شده و میدونسته اونا میخوان بیان ساحل رو ببرن پس این نقشه رو کشیده .
    و همچنین عمدا گروگانگیر حلقه رو جا گذاسته که مصیر پرونده رو عوض کنه

    1
    2
  7. اگه واقعا این بار هم ساحل زنده باشه واقعا فیلم خیلی چرت و مزخرف میشع البته اینم بگم فیلم ایرانیه معمولا همه چی تهش خوب میشه ولی به نظر من ساحل مرده اینکه هم بقیه میگن کار خوهار رضا پروانه و کلی زن میارن اصلا طرف زن نیست شما دقت کنید به حرکات و بدن و زبان بدن قاتل اصلا نمیتونه زن باشه یه چا یکی از دوستان گفت به دستاش نگاه کنید اخه دست زن اونطوریه…

    2
    1
  8. اولین پیام اومده گفته کاره نعیم اگه کار نعیم بود چطوری تو فسمت دوم سال مرد کار مشکات هم نمیتونه باشه چون اون خودش تو خونه ی قاتل ساحل بود…..کار نعیم هم نمیتونه باشه اخه او قسمت از انگشتره نوشته (ع،ص) اسم و فامیل نعیم که تو نه ع داره نه ص
    به ی چیزی هم دقت کردین که ممکنه او قاتل ساحل زن باشه چون دستاشو ببینین….
    ساحل هم وقتی قاتلش داشت اون رو خفه میکرد ساحل خب چهره اش رو دید چرا به لیلا یا نعیم نگفت؟؟؟؟؟؟
    درضمن تو قسمت های یک یا دو از فصل اول دیدین که ساحل رفت برای نعیم از اون خانمه شماره بگیره دیدین که ی مو فرفری اونجا نشسته بود…… من حس میکنم کاره صدرا به چنتا گفته که این کارو براش انجام بدن

    1
    1
  9. نعیم با خوهار رضا پروانه صیغه بودن و از نعیم باردار شده بود که بچه هم صدرا هست.وقتی زنه به نعیم میگه من حامله ام نعیم گردن نمیگیره چون میگه اگر رضا بفهمه که من با خواهرشم رفاقتمون بهم میخوره.بعد زنه خونه رو آتیش میزنه و نعیم میره که از تو آتیش نجات بده خواهر رضا رو که طرف پاش همونجا معلول میشه نجات میده طرفو بعدشم میذاره میره تا اینکه میافته زندان. تو این مدت زندان رضا و خواهرش و صدرا پسر خواهرش تصمیم به انتقام از نعیم رو میگیرن با یک برنامه ریزی خیلی دقیق. و حالا عملی کردن با توجه به خیلی از نشونه ها مثلا جایی که نعیم تو ماشین گفت خبر اینکه ساحل الان با ما هست رو بدم به رضا صدرا گفت من گفتم بهش در صورتی اصلا دلیلی نداشت صدرا بی هوا به رضا بگه. یا اینکه اونجا صدرا لایو لوکیشن فرستاد به مادرش که فهمید کجان و موتوری اومد و با تیر زد و یا شماره جدید نعیم که تبریک بهش گفت رو فقط رضا پروانه داشت چون خودش سیم کارتو برا نعیم گرفت و خیلی نشونه های دیگه

    4
    5
    1. خداوکیلی شما نویسنده شو من تو قسمتی ک دیدم صابرو منصور دزدی کردن صابرو نشون میداد اما منصورو ن گفتم کار منصوره

  10. بنظرمن کار مرتضی … سیم کارت رو مرتضی گرفته یه جای فیلم مرتضی پاش ضرب می بینه اگه نگاه کنین همیشه پاش نمی لنگه از روی سیم کارت صحبتای نعیم رو میشنوه …

    5
    2
  11. ۱.بنظر من حلقه ای که قاتل تو خونه جا گذاشته عمدی بوده و از طریق جاسوسی که تو آگاهی داره مشخصات کامل حلقه رو گرفته و دقیقا مشابه اونو ساخته و تو خونه عمدا جا گذاشته که مسیر پرونده رو عوض کنه بنظر من کسی که اون همه احتیاط میکنه و تمام کارهاش برنامه ریزی شده است جا گذاشتن حلقه کاملا عمدی بوده
    ۲.درمورد شماره تلفن جدید نعیم بنظر من قاتل با ورود و هک تو موبایل یکی از اطرافیان نعیم مثل راضا و صدرا تونسته شماره جدیدشون بگیره. بنظر من قاتل نه رضاست نه صدرا و نه لیلا و کارگردان میخاد ذهن بیننده را به این آدما مشکوک کنه.قاتل میتونه همون راننده ای باشه که رضا پروانه شیشه ماشینشو شکونده چون خیلی هیکل آدم ربا به این شخص نزدیکه…

    4
    3
  12. اینکه ساحل زنده باشه بعید نیست ، چون وقتی یکی تیر میخوره ماشین نمیزنن بغل میرن سمت بیمارستان مگر اینکه بخوان به همه نشون بدن ساحل کشته شده ، تفنگ قاتل خیلی شبیه تفنگی که نعیم خریده بود ، پلیس یه مطلع را به حال خودش رها نمیکنه که بعدا حالش خوب شد می‌آییم باید براش سرباز میزاشتن که جانش را حفظ کنه ، مشکات به صدرا مشکوکه و دنبال ارتباطش با ساحل ،

  13. تعجـب میکنـم وقتـی فرضیـه های خیلیـارو میخـونم انگـار اصلا فیلمـو نـدیدن قابل توجـه اونا کـ میگن کار نعیمه اخه رو چه منطقـی یه پـدر چنـدنفرو میفـرسه به دخترش تجـاوز کنـن و …
    من شکـم اینـه کـ چرا صدرا فامیلیش عبداللهیـه ولی میگـ کوهستـانی جالب تر از اینـم فامیلـی رضا پروانـه هم عبـداللهـی نکنه زمتن قدیم بابای صدرا با نعیم یه عتیقه پوست شیر پیدا میکنن میخوان لابای صدرارو دور بزنن میزنن زنشو میکشن و یه تیرم میخوره به پای آبجیه صدرا کـ باعث لنگ زدنش بشه
    نمیـدونم درکل کل مغـزم با مرگ ساحل رگ به رگ شدو ریخت بهم نویسنده و کارگردان خیلی مریضن
    بعدشم نعیم نمیمیره رضا پروانه اگ ماجرای بالا صحت نداشته باشه چون مریضه میدونه میمیره قتل نذیمانو گردن میگیـره و … بابای ناتنی ساحلم خیلی سیاهه از نظرم

    6
    1
  14. این سریال حداکثر باید ۱۴ قسمت باشه نه اینکه وقتی ایدههات ته میکشن سریالو الکی کشدار کنی مثلا قسمت بیست چه چیزی به سریال اضافه کرد جز اینکه سکانسهای بی خودو بی جهت

    1
    2
  15. سریال پوست شیر یک حالت موج سینوسی داره
    اوایل فیلم موج خوشحالیش و ناراحتیش کم بود
    ولی کم کم ای موجش بیشتر شد یعنی داستان رو به اوج خوشحالی میبرن یک دفعه پشتش بده مثلا اونجا که خوشحال بود بره پیش دخترش یک دفعه ناراحت شد لحظه به لحظه سریال
    همین دست این سریال رو کرده
    و همیچی هم دست خودشه هر طوری که دوست داره مهره چینی میکنه و شک نکنین نظرات مخاطبینم میبینن و بر خلاف نظرات عمل میکنن
    سریالش خوبه

    همین عامل سینوسی کردن سریال باعث میشه سریالش یک بار مصرف بشه
    سریال همین که تموم شد دیگه یک بار دیگه نگاش نمیکنی ولی بعضی سریال هستن هر چقدر نگاه کنی لذت میبری

    و نویسنده میتونه مژگان رو قاتل کنه صدرا رو همینطور و هر فردی که شما فکرش کنی چون یک حفره ای داخل فیلم میذاره که میتونه با یک توجیح قتل رو گردن اون بندازه

    مشکات میتونه باشه چرا چون اینقدر دقیق و برنامه ریزی شده انجام میده

    صدرا میتونه باشه

    و شاید هم اصلا مشکل نعیم نباشه از این بعد سریالم ببینید شاید با صدرا مشکل دارن
    همش دست نویسندست و فکر کنم چندین سکانس اضافه هم گرفتن که اگر یک جایی ایراد داشته باشه سکانس جدید رو کنن

    و بازم میگم اینا نظرات ملت رو دنبال میکنن اشراف اطلاعاتی دارن و فکر ملت رو میخونن و هیچ وقت نمیان طبق اون برن جلو یک چیزی درست میکنن که اصلا تو نظرات نباشه

    2
    2
    1. سلام به نظر من ساحل هنوز زنده است مشکات و نعیم با هم صحنه سازی کردن که قاتل فکر کنه ساحل رو کشته تا دیگه خطری ساحل رو تهدید نکنه هیچ کس نمیدونه فقط نعیم و مشکات میدونن چون خیلی ریلکس بودن

      6
      5
      1. ببخشید توقع داشتید نعیم چیکار کنه کلا دو سه سکانس بود یکی سر خاک که داشت غمگین قبر نگاه می کرد دو تا هم کلانتری ماشین پلیس چیکار باید می کرد مثلا اونجا ؟؟؟

      2. راست میگه موافقم من فکر میکردم بعد از اون صحنه که ساحل با تیر کشته شد نعیم و مشکات واکنش های ناراحت کننده تری از خودشون نشون بدن ولی اینطور نبود

  16. سلام و خسته نباشید

    همچنان در زنده بودن مجدد ساحل ، سکانسهای شک برانگیزی به نمایش گذاشتند ، هر چند که دیگه احتمالش کم هست
    فقط من نمیدونم با کشته شدن ساحل به این نحوه که به تصویر کشیده شد چجوری میخان گند کاری و خطای یک تیم مجرب پلیس را جمع کنند

    رفتن صدرا پیش تینا دوست دختر قبلیش یک پیام داشت ، جریان فیلم مثل این هست که قرار بوده که : یک نفر را گوشمالی بدهند اما کار به تگنا و ماجرای دیگری کشیده شده است ، چرا دوست ساحل به صدار میگه که ساحل و یک شخص دیگری -مادر ساحل گفته- که با هم رفتند شمال و دقیقا همون شب صدرا همانجایی ظاهر میشه که ساحل با نعیم در آن ویلا بودند که از قبل صدرا آدرس آنجا را داشته!!!
    چون زمانی که صدرا متوجه میشه که ساحل با یک شخص غریبه ای رفتند شمال زمانی بود که نعیم و ساحل مسافت زیادی را طی کرده بودند…..
    حلقه طلای “ع ص” ، که طبق گزارش دادگاه و صورتجلسه 15 سال قبل ، باید پیش نعیم باشد ، احتمالا بی گناهی نعیم نسبت به قتل را میخوان کلید بزنند یا شاید میخان بگویند عباس همچنان زنده هست ، اگر این اتفاق بیوفته که باید به پزشک قانونی دیگر اعتمادی نکنیم (:
    نعیم قطعا قاتل نبوده ، قاتل کس دیگری هست که احتمالا از آزادی نعیم خیلی هراسان هست ، روزی هم که نعیم از زندان آزاد شده بود در قهوه خانه دو نفر پیش نعیم نشسته بودند و قصد داشتند که دعوا راه بیاندازند ، با این دعوا کارگردان یا میخاست نعیم را معرفی کنه یا پیام انتقام بهمراه داشت
    اشخاصی که در لیست مظنون ها اضافه باید بشوند ، برادر و ز ن عباس هستند ،
    قسمت سوم فصل 3 ، بنظرم ضعیف بود و آماده تغییر مسیر جریان اصلی فیلمنامه میشه ،
    در هرصورت یک تعدادی دزد و شرخر و جاهل را قطعا نمیخان در آخر فیلم خوب جلوه بدهند ،
    قاتل درختی که باعث میشه یک افسر پلیس به کار خودش برگرده و گذشته نعیم که با گرفتن جان دخترش تا الان همراه بوده با وجودی که ظاهرا بیگناه نیز بوده و قاتل شخص دیگری هست!!!
    ادغام کردن اینها با هم در قالب فیلمنامه تا قسمت 18 جالب بوده و علامت سوالهای فراوانی را ایجاد کرده اما قسمت 20 باید منتظرش باشیم که نویسنده و کارگردان چکار میکنند ، خیلی سطح توقعات بیننده بالا بردند ، امیدوارم خرابش نکنند….

  17. فقط اون خری که نوشته کار نعیم بوده اخه احمق تر از احمق خر جاکش باباش خودش و جررر داده دخترش و بکشه

    10
  18. سلام بر کارگردان محترم پوست شیر و سایر بازیگران و عوامل پشت صحنه دوست عزیزم آقای (کارگردان) فیلم توصیه من به شما این است که مردم غم و قصه زیاد دارن و شما با این فیلم بی کیفیت که خالی بندی نیز در آن موج میزد بهتر است کمی از فیلمهای هالیودی هندی را نگاه کنید تا بلکه از نظر روحیه بهتر بشی که ظاهرا خیلی افسرده هستی و در ساخت سریالهای خانگی شما موج میزنه لطفا شغلتان را عوض کنید و به نظر من گل فروشی بزیند تا کمی لطیف پر عاطفه شوید با کمال احترام تا بلکه اگر خواستید مجددا سریالی بسازید تجربه و دید کافی نسبت به اطرافت و جامعه پیدا کرده باشید تا اینکه مردمی که پای سریالتان مینشینند هزینه و وقت میگذران تا خستگی از تنشان در بیاد و کمی شاد بشن نه اینکه به افسردگیشان بیشتر بشه با احترام فراوان

    6
    11
  19. چرت و‌ پرت نگید خواهشاً
    هنوز اصلا معلوم نیست که کار چه کسی یا چه کسانی هست
    کار جلوه و خواهر رضا پروانه و خود رضا پروانه و صدرا و معشوقه ی صدرا و . . . همش چرت و پرته
    فقط چیزی که مشخصه مشکات و نعیم توی اون تیزری که سرمرز گرفتنشون برای پیدا کردن منبع هک که از خاک ترکیه بوده رفتن که گیر قاچاقچی ها
    میوفتن برای پیدا کردن هکر.

  20. سلام .
    به نظر من کار خود نعیم هست .
    چون انگشتر دست نعیم بوده .
    ولی می دونم یا کار نعیم هست یا هم بر میگرده به گذشته نعیم .
    چون که رسول گفت انگشتر دست توی بوده پس میشه گفت کار نعیم بوده .
    البته بازم باید بیشتر فکر کرد .
    ولی فیلم آخرش خیلی مشخص هست ‌‌ .
    نعیم اعدام میشه .
    رضا پروانه می می‌ره .
    و تمام .
    یک حالت دیگه هم هست که احتمالش خیلی کمه.
    اینکه قتل ساحل و کشتنش در ماشین یک برنامه سوری باشه که نعیم و مشکات باهم بستن .
    چون نمیشه واقعا نعیم اینقدر بی خیال باشه .
    حتما یک کاری شده .
    ولی فیلم را خراب کردن .

    2
    6
        1. سلام به نظر من ساحل هنوز زنده است مشکات و نعیم با هم صحنه سازی کردن که قاتل فکر کنه ساحل رو کشته تا دیگه خطری ساحل رو تهدید نکنه هیچ کس نمیدونه فقط نعیم و مشکات میدونن چون خیلی ریلکس بودن

          3
          5
          1. اخه دوست عزیز من…وقتی قتل ساحل صحنه سازی باشه چطور ممکنه قاتل فکر کنه ساحل مرده !!!!!آخه این چه حرفیه؟؟؟؟

      1. اگه واقعا این بار هم ساحل زنده باشه واقعا فیلم خیلی چرت و مزخرف میشع البته اینم بگم فیلم ایرانیه معمولا همه چی تهش خوب میشه
        ولی به نظر من ساحل مرده اینکه هم بقیه میگن کار خوهار رضا پروانه و کلی زن میارن اصلا طرف زن نیست شما دقت کنید به حرکات و بدن و زبان بدن قاتل اصلا نمیتونه زن باشه
        یه چا یکی از دوستان گفت به دستاش نگاه کنید اخه دست زن اونطوریه…

  21. سلام… بنظرم کار خواهر رضاس… نعیم بعداز دزدی از طلا فروشی حلقه ی دستش به خواهر رضا میده که احتمالا صیغش بود… کار خود خواهر رضاس… و احتمال هم داره نعیم پدر صدرا و شوهر خواهر رضا از آب دربیاد … نعیم خواهر رضا رو ول کرده با بچه(صدرا)….

    8
    6
    1. نظریه خوبیه ولی قاتل نمیتونه خواهر رضا پروانه باشه چون اصلا هیچ کدوم از خصوصیات قاتل به خواهر رصا و یه زن نمیخوره…
      شما توجه کن که تو قسمت 18 وقتی ساقی مشروب رو پیدا میکنن میگه که طرف مرده و اگه زن بود که خود ساقی مشروب شک میکرد

دکمه بازگشت به بالا