اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا مدارس امروز شنبه 27 اسفند 1401 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز شنبه 27 اسفند 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا و ایا از شنبه ۲۷ اسفند مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مدارس تا آخرین روز کاری سال 28 اسفند 1401 دایر است

محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس مطابق روال هر سال تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۱ باز است و کادر اداری و آموزشی با حضور در مدرسه به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود می‌پردازند. امسال هم آخرین روز کاری سال ۲۸ اسفندماه است.

وی ادامه داد: از خانواده‌ها می‌خواهیم، با توجه به محدودیت زمانی تا پایان سال تحصیلی، حضور دانش‌آموزان در مدارس را پیگیری کنند تا بعد از تعطیلات نوامروز شاهد عقب‌افتادگی‌های درسی و آموزشی دانش‌آموزان نباشیم.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به اهداف نظام تعلیم و تربیت گفت: مدرسه مهم‌ترین و بهترین مکان برای تربیت و رشد اجتماعی دانش‌آموزان است که کودکان و نوجوانان در محیطی امن و سالم رشد و تربیت می‌یابند و امکان ورود دانش آموزان به اجتماع فراهم می‌شود، لذا ضرورت دارد خانواده‌ها بر حضور دانش‌آموزان در مدرسه تأکید داشته باشند و این موضوع را پیگیری کنند.

جزئیات تعطیلی امروز شنبه 27 اسفند 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها امروز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا امروز شنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا شنبه 27 اسفند 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای امروز شنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا شنبه تعطیل است ؟ شنبه مدارس تعطیل است؟ کدام شنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران شنبه تعطیل است؟ ایا شنبه ۲۷ اسفند مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد شنبه 27 اسفند تعطیل بشود؟

ایا شنبه ۲۷ اذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا شنبه ۲۷ اسفند تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست. ادامه مطلب را بخوانید.

آیا شنبه۲۷ اسفند مدارس تعطیل است؟

فعلا تا این لحظه تنظیم خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی‌شنبه 27 اسفند 1401 به خاطر خاطر برودت و سردی هوا یا بارش برف و یخبندان و آلودگی هوا اعلام نشده است. حتی شبکه خبر و سایت های خبرگزاری ها هم هنوز اخباری در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند.

باید منتظر ماند تا اطلاعیه رسمی بر مبنی تعطیلی امروز شنبه 27 اسفند 1401 صادر بشود.

تعطیلی‌مدارس استان های تهران، البرز، اصفهان، تبریز، ارومیه و سایر شهرهای ایران به خاطر آلودگی هوا و یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان نه از کمیته اضطرار آلودگی هوا و نه از طرف آموزش و پرورش و نه از استانداری ها صادر نشده است.

تعطیلی‌احتمالی شنبه ۲۷ اسفند

خانواده ها نگران از بیمار شدن فرزندانشان به علت مسمومیت یا سرما خوردن در هوای سرد و برفی و یخبندان و یا آلودگی هوا در بعضی از شهرها؛ حالا منتظر هستند تا ببینید آیا احتمال دارد که امروز شنبه ۲۷ اسفند به خاطر برودت و سردی هوا یا بارش برف و یخبندان و آلودگی هوا مدارس و دانشگاه ها تعطیل بشوند یا خیر؟

هر لحظه که مدارس امروز شنبه 27 اسفند به طور رسمی تعطیل شد ما هم همین جا اطلاعیه ها را آپدیت خواهیم کرد.

کدام مدارس امروز شنبه 27اسفند تعطیل هستند؟

تا این لحظه شنبه 27 اسفند 1401 همه مدارس ایران دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد

هر لحظه که اطلاعیه ای درباره تعطیلی‌مدارس امروز به دست ما برسد حتما در این قسمت گذاشته خواهد شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=21975

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا