اخبار روز

علت فوت علی اکبر بادامچیان چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت علی اکبر بادامچیان چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

درگذشت علی اکبر بادامچیان یار قدیمی امام و رهبری

علی‌اکبر بادامچیان از فعالان نهضت انقلاب اسلامی و یاران دیرین امام و رهبری دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، علی‌اکبر بادامچیان از فعالان نهضت انقلاب اسلامی و یاران دیرین امام و رهبری و از خیرین و تلاشگران اقتصاد اسلامی دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع وی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ از مقابل مسجد الرضا (ع) واقع در میدان شهدا، خیابان عظیم زادگان برگزار خواهد شد.

▪️ همچنین مراسم تدفین نیز در قطعه ۲۱ بهشت حضرت زهرا(سلام الله علیها) برگزار می شود.

آگهی ترحیم حاج علی اکبر بادامچیان

سوابق زنده یاد علی‌اکبر بادامچیان

 وی از زندانیان سیاسی در دوره محمد رضا پهلوی بود که به دلیل همکاری با موتلفه اسلامی و مجاهدین خلق چندین دوره محکومیت حبس کشید و مدتی قبل از پیروزی انقلاب با شرکت در جشن شاهنشاه سپاس و عفو شاه از زندان آزاد شد.

همچنین وی عضو شورای مرکزی، قائم مقام رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود و سابقه دبیر اجرائی، رئیس مرکز امور سیاسی، مدیر مسئول هفته نامه شما در این حزب را برعهده داشت.

پیام تسلیت محمدباقر قالیباف

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت یار دیرین ‌امام و رهبری و از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی، مرحوم حاج علی‌اکبر بادامچیان، موجب تأسف و تألم گردید. ایشان به‌عنوان عضو فعال مؤتلفهٔ اسلامی تلاش چشمگیری در صحنه‌های مبارزه داشت و بعد از پیروزی انقلاب نیز در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و امور خیریه مشغول خدمت به نظام و کشور بود.

قالیباف همچنین عنوان کرده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت ایشان به هم‌رزمان، دوستان و خانوادهٔ گران‌قدر، به‌ویژه برادر بزرگوارشان آقای اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفهٔ اسلامی، برای این فقید سعید رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه پروردگار مسئلت دارم.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=22234

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا