گوناگون

علت فوت ساسان ملک زاده مجروح حادثه گروگانگیری در ایلام چه بود؟

محمد مرادی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از فوت ساسان ملک زاده یکی دیگر از مجروحین حادثه گروگانگیری در ایلام خبرداد.

محمد مرادی از مرگ یکی دیگر از مجروحین حادثه گروگانگیری در ایلام خبرداد و اظهار داشت: ساسان ملک زاده، مجروح حادثه گروگانگیری (۲۸ اوردیبهشت ۱۴۰۱) ایلام به علت شدت جراحت در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام جان خود را از دست داد.

به گفته مرادی حال یکی دیگر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

“ساسان ملک زاده” رئیس حراست اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام و از مجروحین حادثه گروگانگیری ایلام بوده است.

حادثه گروگانگیری (۲۸ اوردیبهشت ۱۴۰۱) در محل اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام رخ داد و در پی آن یکی از کارکنان سابق این اداره که اخراج شده بود اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به‌سمت عوامل این اداره کرد.

در این حادثه، گرو‌گانگیر سه نفر از کارکنان این اداره را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد، همچنین در پی این حادثه پنج نفر زخمی شدند که از مجموع مجروحان شامگاه چهارشنبه یکی دیگر از آنان فوت و مجموع کشته شدگان به ۵ نفر رسیده است.

منبع: تسنیم

تصاویر دوربین‌های مداربسته اداره کل اموال و‌ املاک منتشر شود

🔹در گروگانگیری ساختمان اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان ابهاماتی از طرف کارکنانی که به تازه‌گی به هوش آمده‌اند منتشر شده است که لازم است دستگاه دادستانی و دادگستری استان با شفافیت و صراحت ضمن بررسی زوایای مختلف این گروگانگیری تصاویر دوربین‌های مداربسته را در اختیار نمایندگان افکار عمومی قرار دهند.
🔹از آنجایی که فرد گروگانگیر اقدام به خودکشی نموده و حقایق زیادی ناگفته و پنهان مانده است به نظر می‌رسد تنها سرنخی که می‌تواند زوایای جدیدی از نحوه‌ی تیراندازی و انفجار نارنجک در اختیار افکار عمومی قرار دهد همین تصاویر مهم باشد.
🔹یکی از خانواده‌های حادثه دیدگان به ویرا گفت به تازگی‌ این اداره کل اقدام به نصب دوربین مداربسته نموده است و باید تصاویر این دوربین‌ها در اختیار خانواده‌های داغدار و مجروحان قرار گیرد.
🔸معاون امنیتی وزارت کشور در سخنانی امروز اظهار داشت : گروگانگیر دارای سوابق مجرمانه بوده است! .
در صورت صحت این ادعا باید برای بنیاد مستضعفان‌ خون گریست که فردی سابقه‌دار در بین کارکنان بدون گزینش‌های لازم پیش از استخدام جذب شده است .
🔸امیدواریم دستگاه قضایی و در‌ راس آن رئیس کل دادگستری و دادستان ایلام با حساسیت خاصی زوایای نامشخص این گروگانگیری مسلحانه را با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته به افکار عمومی ارائه دهند.
🔸امروز مدیر این اداره کل نیز عزل شد ؛ این اقدام هرچند مسکن موقتی است اما شخص فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور شخصا باید پاسخگوی مدیران منصوب خود باشد و شنیده‌هایی مطرح است که جناب مدیر کل درب اتاق خود را از داخل قفل نموده و پس از تهدیدهای فراوان گروگانگیر اقدام به بازگشایی درب ننموده است تا این حادثه خونین‌تر باشد

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=2299

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا