اجتماعی و فرهنگی

ماجرای عکس خانم بی حجاب در تقویم 1402 شهر فرش چیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ماجرای عکس خانم بی حجاب در تقویم شهر فرش چیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تصاویر منتشر شده از تقویم اهدایی شهر فرش در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی حاکی از عادی سازی کشف حجاب توسط این فروشگاه است.

در این عکس ها که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است، تعدادی از خانم های حاضر در عکس های سررسید فروشگاه شهر فرش بدون حجاب دیده می شوند که به عقیده کاربران به نوعی ترویج و عادی سازی بی حجابی در جامعه محسوب می شود.

عکس های عادی سازی کشف حجاب در تقویم شهر فرش که در فضای مجازی منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس های عادی سازی کشف حجاب در تقویم شهر فرش
عکس های عادی سازی کشف حجاب در تقویم شهر فرش

شهرفرش به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش ایران با بیش از ۸ سال تجربه‌، پیش روی شماست. وجودِ انواع فرش‌ ماشینی، فرش‌ دستبافت، فرش کلاسیک، فرش کودک و تابلو فرش به همراه کامل‌ترین مجموعه فرش فانتزی و وارداتی از کشورهایی مانند ترکیه و هند چشم اندازی تماشایی از هنرِ فرش ایران و جهان را در شهر فرش آفریده است.

امروزه شهرفرش تنها با محصولاتش شناخته نمی‌شود، تضمین قیمت، تضمین کیفیت و انواع اقساط ، خدماتِ ویژه شهرفرش برای خریدی با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌باشد.

همچنین در سایت شهرفرش راحت ترین راه خرید فرش برای هموطنان عزیز فراهم شده است.


بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه باغستان نیوز نیست.

کانال های باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی نمایید همراه با اخبار به روز و جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا