اجتماعی و فرهنگیویدئو

پخش تصاویر از وضعیت کشف حجاب در تلویزیون و رسانه ملی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پخش تصاویر از وضعیت کشف حجاب در تلویزیون و رسانه ملی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فیلمی از تصاویر زنان بدون حجاب در رسانه ملی و تلویزیون

🎥بازتاب بیانیه تبیینی وزارت کشور در خصوص حجاب در بخش خبری صدا و سیما
👈🏻 پخش تصویر تکان دهنده از وضعیت کشف حجاب که شاید پخش چنین تصاویری کم سابقه هست.

لزوم برخورد جدی با پدیده بی حجابی

حجت الاسلام دهشیری: اتخاذ تصمیم کافی نیست و همه برای برخورد با پدیده بی حجابی باید به میدان بیایند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ امام جمعه اردستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به بیانیه اخیر وزارت کشور در خصوص حجاب و عفاف گفت: با این بیانیه به هنجار شکنان هشدار داده تا آب به آسیاب دشمن نریزند و همه را مکلف کرده تا در واکنش به هنجارشکنان بی تفاوت نباشند و لازم است مسئولان شهرستان همه جانبه در برخورد با این پدیده بی حجابی به میدان بیایند.
حجت الاسلام حسن دهشیری با انتقاد از رواج مصرف گرایی در کشور گفت: هرچند مشکلاتی وجود دارد، اما با صرفه جویی و بها دادن به مصنوعات داخلی مشکلات برطرف خواهد شد.
خطیب جمعه اردستان در ادامه خطبه‌ها به اوضاع نابسمان داخلی اسرائیل و حامیان آن‌ها اشاره کرد و افزود: دشمنان هر روز احوالشان دگرگون شده و اسرائیل هم به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال آینده را نخواهد دید و نابود می‌شود.
حجت الاسلام دهشیری با تسلیت وفات حضرت خدیجه کبری سلام الله علی‌ها گفت: ایشان ام الائمه است و با ثروتی که در اختیار پیامبر مکرم اسلام قرار داد در ترویج اسلام هزینه شد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی:

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=23768

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا