اخبار روز

آیا تعطیلی مدارس کرج و استان البرز دوشنبه 14 فروردین 1402 صحت دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا تعطیلی مدارس کرج و استان البرز دوشنبه 14 فروردین 1402 صحت دارد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا تعطیلی مدارس استان البرز و کرج روز دوشنبه 14 فروردین واقعیت دارد؟

دانش آموزان استان البرزی بعد از حدود دو هفته تعطیلی ایام عید نوروز 1402 حالا منتظر هستند ببیند که آیا روز دوشنبه 14 فروردین 1402 تعطیل است یا خیر؟

باید به عرض شما برسانیم فعلا تا این لحظه هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلی روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر نشده است و تمامی مدارس به فعالیت خود ادامه خواهند‌ داد.

هر خبری که در برخی از کانال‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تعطیل بودن مدارس شهرهای استان البرز و کرج به اشتراک گذاشته می شود؛ بدانید که شایعه و دروغ پراکنی است و باور نکنید.

این نکته را یادآوری می‌نماییم که اگر اطلاعیه‌ای رسمی که از سوی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تعطیلی مدارس استان البرز و کرج اعلام و صادر بشود؛ ما در این جا قرار می دهیم و شما را مطلع خواهیم نمود.

بنابراین تا این لحظه روز دوشنبه 14 فروردین 1402 همه مدارس استان البرز و کرج دایر خواهد بود و مدرسه‌های هیچ شهر و روستایی در این استان تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه‌ای برای غایب بودن خود باید داشته باشد.


بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاماً بازتاب دیدگاه رسانه باغستان نیوز نیست.
کانال‌های باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و برای دیگران نیز به اشتراک بگذارید:

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=23811

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا