اخبار روز

علت پلمب رستوران رضا رشیدپور در کیش چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت پلمب رستوران رضا رشیدپور در کیش چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل پلمب رستوران رضا رشیدپور در کیش چیست؟

رستوران رضارشیدپور مجری سابق تلویزیون به دلیل آنچه عدم رعایت شئونات اسلامی خوانده شده پلمب شد. صفحه اینستاگرام این رستوران خبر را اعلام کرده است.

دلیل پلمب رستوران رضا رشیدپور در کیش چیست؟

اسم رستوران رضارشیدپور چیست؟

نام رستوران رضا رشیدپور؛ تایم لپس است.

شعبه مرکزی مجموعه‌ی کافه رستوران تایم‌لپس در شهریور سال نود و هشت، با سرمایه‌گذاری هلدینگ آرمانی در طبقه‌ی چهارم کوروش برند سنتر جزیره‌ی کیش، با مساحتی بالغ بر هزار مترمربع راه‌اندازی شده است. تایم‌لپس محصول هم‌فکری و نیاز سنجی و طراحی سه تیم حرفه‌ای از طراحان طعم و مزه، معماران داخلی و گروه بهره بردار و برندینگ متخصص است که در یک تعامل دقیق،رستوران تایم لپس کیش تلاش کرده‌اند استاندارد‌های کیفی خدمات گردشگری را در کشورمان ارتقا دهند.

 تایم‌لپس جزو معدود مراکز گردشگری با محوریت کافه رستوران است که از سرویس دقیق و هوشمند ارتباط با مشتریان بهره‌مند بوده و همکاران این واحد، مدام در حال رصد نظرات و پیشنهادات مهمان‌های ارجمند از طریق شبکه‌های اجتماعی هستند.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=24033

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت
    به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .به همین ماه رمضان قسم

دکمه بازگشت به بالا