اخبار هنرمندانویدئو

این بار پای کیان هم به سریال نون خ باز شد!

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره این بار پای کیان هم به سریال نون خ باز شد! مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

این روزها تب و تاب دیدن سریال نون خ فصل چهارم به کارگردانی سعیدآقاخانی بین مردم داغ است و هر روز سوژه‌ها و کلیپ‌هایی از این سریال در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست کاربران و بینندگان می چرخد.

از موضوعاتی همچون یارانه‌ها؛ شوراها؛ لباس تیم ملی و مسایلی دیگر در بین صحبت‌ها و دیالوگ‌های بازیگران این سریال پربیننده این روزها می توان نام برد.

در جدیدترین سوژه این سریال نام کیان در قسمت 13 سریال نون خ فصل چهارم اسم برده شد. حال این سوال پیش آمده است که این اسم بردن کیان؛ عمدی یا سهوی بوده و نویسنده و کارگردان باهوش این سریال نام کیان را هم لابه‌لای دیالوگ‌ها گنجانده‌اند.

جایی که در سریال می بینیم کیوان ( با بازی سیروس میمنت ) درباره مسایل کهکشانی و کیهانی صحبت می کند و به اشتباه به جای کلمه ؛کیهان؛ از اسم ؛ کیان؛ استفاده می کند.

در ادامه با هم این کلیپ کوتاه را خواهیم دید:


بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاماً بازتاب دیدگاه رسانه باغستان نیوز نیست.
باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=24122

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا