اخبار هنرمندان

واکنش کیمیا باباییان نسبت به اعتراضات بینندگان پدرخوانده

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره واکنش کیمیا باباییان نسبت به اعتراضات بینندگان پدرخوانده مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

در قسمت 16 مسابقه پدرخوانده که آخرین قسمت از این رئالیتی شوی پربیننده بود؛ دیدیم که کار به دست دادن رسید و نفر آخر کیمیا باباییان باید با یکی از دو نفر دست می داد.

امیرعلی نبویان و مجیدواشقانی دو دوطرف و روبه‌روی کیمیا باباییان بودند و ایشان  امیرعلی نبویان را انتخاب نمود ولی موجب نشد که شهر پیروز بازی شود و گروه مافیا برنده مسابقه فینال شد.

با این حال بسیاری از طرفداران و علاقه‌مندان در یک اقدامی عجیب به صفحه شخصی کیمیا باباییان رفتند و در زیر پست آخرش؛ حرف‌های نابجا و پر از ناسزا و دشنام به ایشان دادند.

خانم کیمیاباباییان هم در یک استوری جواب تمامی این حرف‌ها را پاسخ دادند که در زیر برای شما می آوریم:

دوستان عزیز
پدر خوانده یک سناریو از بازی مافیا بود که ما به عنوان هنرمند دعوت به شرکت در اون شدیم نه به عنوان بازیکنان حرفه ای مافیا
به شخصه با وجود رفقای عزیزی که در پشت صحنه این شو داشتم انتخاب کردم سالم بازی کنم حتی به غلط … و اشتباه برای هر بازیکن سالم در مافیا پیش میاد.
من نه كامنت بستم و نه پیج دی اکتیو کردم برای تک تک نظرات شما احترام قائلم و همه رو خوندم.در نهایت کامنت شما نشان دهنده شخصیت شماست.
در بازی یک تیم برنده اس و یک تیم بازنده فکر نمی کنم اشتباه من در بازی لطمه به زندگی هیچ کدوم از شما زده باشه
این جمعیتی که متحد از دیروز در پیج من در حال فحاشی هستن قابلیت تغییر یک  رو دارن ولی انرژیشون رو فقط صرف فحاشی به من و امثال من می کنند.
امیدوارم انرژی تون رو در جای درست استفاده کنید، کسی که بانی این حجم از عصبانیت و ناراحتی درون شماست من نیستم.

منبع : اینستاگرام کیمیا باباییان

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=24130

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. سلام …بسیار. جذاب و عالی بود
    ترجیحا بهتره آقای ابوطالب از چند player خوب استفاده کنند و هر دفعه نقشها جابجا بشه
    آوردن افرادی مثل آقای آهنگی .فرزاد حسنی .علی صفا و علی اوجی و پوریا پورسرخ هم خیلی کار رو حرفه ای می‌کنه …حتی شکست هم یک تجربه برای بهتر زندگی کردن هست …من معمولا افراد این مسابقه رو در سطح کلان در کشور مقایسه میکنم ….که چقدر میشه یک شهر یا کشور رو نابود کرد …و نقش انسانهای خوب و لیدر چقدر مهم در زندگی انسانهاست و چقدر الان شهروند تبر می‌تونه کمک هر مافیا و گروه غیر متعارف رو بکنه …از بازی همیشه میشه درس گرفت برفی خوب زیستن …حتی اگه آدم مافیا باشه

دکمه بازگشت به بالا